دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

نتیجه تصویری برای تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد
غزل و عاطفه و روح هنرمندش را

ناگفته های من...
چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند....
***********
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .
**********
گفــتنِ "دوستــــت دارم " نظر لــــطــــــفـــم نبود !!
نظرِ دِلـــــــم بود ...
*********
محبت تو را می پذیرم بی آنکه دغدغه فردا داشته باشم؛
چون می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت....
Thank you for text
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan