دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

زیبایی او به یک غزل می‌ماند

نتیجه تصویری برای زیبایی او به یک غزل می‌ماند

زیبایی او به یک غزل میماند
 چشمش همه جا دستِ مرا میخواند
من هرچه که مینویسم اینجا با عشق
تقدیم به آن کس که خودش میداند

بنت الهدی
سلام...
به به ...کلهم خوبن دیگه...
سلام
ممنون که اومدین سر زدین
چیا کلهم خوبن؟؟؟
رحمانی
دستت درد نکنه زهتاب نشده بودم که شدم
راستی تعطیلات خوش میگذره
بی معرفت دو تا پست هم برای علم فرهنگ بذار
ببین این راهی که شروع کردی تا آخزش رفتم این راه تمومی نداره
آدما فنا می کنه
به جای عشق از عقل بگو که هر چی بگی کمه

داستان..............

عجب؟؟؟
یک کمی از راه هایی که رفتی تو علم فرهنگ بنویس بازدیدت بره بالا کامنتها هم بترکونن !!!
ناگفته های من...
به به...
چشم همه مون روشن....
چن نفر دارن از دست میرن....
یکی به داد این بنده های خدا برسه...خخخ
آقا معلم رحمانی که از دست رفت....
یکی به داد آقا معلم محمودی برسه...در شرف از دست رفتنه و یا شاید که از دست رفته باشه....ههه
خخخخخخخ از دست شما
من شعر میزارم به آقای رحمانی بیچاره گیر میدین!!!
از کجا میدونید آقای رحمانی از دست رفت؟؟؟


ناگفته های من...
گفتند «دوستدارم» چند بخشه ؟
گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !
«یه دنیاست»...
*********
فرقی ندارد ...
شرق یا غرب ...
شمال یا جنوب ...
من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز...
**********
بـرای عـاشقـی ، نـباید یـک شخصِ مـتفاوت را دوست داشت …
بـلـکه بـایـد
یـک شـخـصِ عـادی را مـتـفاوت دوست داشـت
سلام
تشکر بابت نظرات همیشگیتون و متن های زیبا و جالبی که مینویسید
بنت الهدی
سلام ...منظورم همه پستاتون بود که کلهم خوبن
سلام
ممنون شما لطف دارین
بنت الهدی
سلام...ممنون بابت لینک...وب های شمام لینک میشن...
سلام
خواهش میکنم
ممنونم
بنت الهدی
سلام بر سربازان گمنام ...خسته نباشید دلاوران....همچنان ادامه بدهید....
خواهش میکنم انجام وظیفه بوده
بز بز قندی
لینک شدید با افتخار^_^
ممنونم دوست عزیز
زمزمه باران...
قابل شما رو نداشتااااااااااا...ههه
بفرمایید...
http://8pic.ir/images/zb4832l7n19bkyht11z3.jpg

http://8pic.ir/images/a55q5d3np0y54j7dk957.jpg

http://8pic.ir/images/vzlei2aqjkxbc9kym1jf.jpg











مردم آزارتر (معلم آزارتر) از من اگه پیدا کردینااااااااااااااا....خخ
******
قصد بی ادبی به شما رو نداشتم...ببخشید
سلام
خواهش میکنم
متاسفانه اهل سوهان نیستم
Nasim dew
هی خدا
عشششششششششششششششششق
تنها کلمه ساکت من
:(
خخخخخ
رحمانی
سلام
وای وای وای
سلام
مشکلت چیه؟؟؟!
حالت خوبه؟؟؟!
مهدیس سپهری
خیلی هم عالی
قابل نداشت
صآب خونـه


برگرفته شده از وبسایت جوان مینابی javaneminabi.ir
سلام
متن اصلی کامنتتون مشخص نیست
سینا مرادی
زیبا بود ...
قابلی نداشت
مهدیه گلشنی
عالی دوسته عزیزم
دنبال هستی
دنبال کن لطفا
ممنونم
بهم سر بزن
پستامو لایک کن و کامنت بزار منم متقابلا لایک وکامنت میکنم
ممنونم ازت❤️
Naslenoe.blog.ir
پیگیرم دوست عزیز
مهدیه گلشنی
حتما همین ادرس و دنبال کنید
Naslenoe.blog.ir
مرسی
حتما ❤️
Nasim dew
با افتخار هم لینک شدید هم دنبال
:)
ممنون دوست عزیز
نازی
ببخشید که دیر رسیدم.
تولد شماهم مبارک.انشاالله همیشه شادوسرزنده باشید
خواهش میکنم
ممنون از لطفتون
زنده باشید
Hamid ‌‌‌‌
لایک‌ِ بزرگ
ممنونم دوست خوبم
زمزمه باران...
سلاااااااام آقا معلم محمودی...
ممنون...
یهو خونه ها فرستادم هواااااااا...
میگماااااا یه اطلاعیه بدم به وزارت راه و شهرسازی...خخ
********
لازم به عذرخواهی نبود...
ممنون تشریف آوردین...
سلام
چطوری فرستادتون هواااا؟؟؟
راه و شهر سازی واسه چی؟؟؟
من وظیفم بود عذرخواهی کنم
زمزمه باران...
از شما معلم ها باید خیلی چیزها رو یاد بگیرم...
من خونه ها رو فرستادم هواااااااا...حذفشون خیلی سخت بود...
ببخشید نظرات شما و بقیه هم حذف شد...
مثلا چه چیزایی؟؟؟
بیخیال مهم نیست
اصلا نظر ما کی مهم بوده که الان باشه خخخخخخ
ܓ✿ بنــده خــــدا ܓ✿
سلام بر شما ....

تو وبم ختم قرآن گذاشتم که به صورت یک هفته است ...

شاید خدا خواسته که بیام وبتون دعوتتون کنم ....

اگه خواستین به دعوت خدا لبیک بگین

و در این ختم پر برکت شرکت نمایین ...اگه خواستین اطلاع رسانی کنین

التماس دعا دارم از شما ..

یا علی مدد
چشم بهتون سر میزنم
معلم
این خودش که گفتی کی هست حالا؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخ این دیگه سکرته
اونی که باید بدونه خودش میدونه
زمزمه باران...
مثلا...
مردم آزاری...خخ(آقا معلم بوشهری میشناسین؟؟؟)
ولی از همه مهمتر این هست که از شما بزرگواری و بخشش و ....یاد گرفتم...
صداقت، اعتماد، مهربانی، گذشت...
خدایی همه اینا رو از من یاد گرفتی ؟؟؟
من خودم اینایی که گفتی رو بلد نیستم
آقا معلم بوشهری کیه؟؟؟
معلم
اومدی نسازی هااااااا
اونوقت که شعر میگفتی حرفی ازسکرت نبود.......والااااااااا
من کی باهاتون قول و قرار کردم هاااااااااااااا؟؟؟؟
معلم
امروز پشت یه نیسان نوشته شده بود:
go with with
بعد از چندی تفکر عمیق دریافتم که این یعنی:
برو بابا

.

.

هنر نزد ایرانیان است و بس

پس به خودت ببال که ایرانی هستی مرگ بر آمریکا

زمزمه باران...
سلاااااام آقامعلم محمودی....
تشریف ببرین به این آدرس;http://www.dini-arabi89.blogfa.com/
بامردم آزاری باحالی آشنا بشین...
از هر انگشتش یه هنر میریزه...
*****
از شما ادب واحترام یادگرفتم آقامعلم محمودی(این رو جدی میگم)...

چوب کاری میکنید title=
معلم بوشهری
قول و قرار سکرت رو با من نداشتی یا خودش داشتی...
( الان چرا ایکون نداره؟؟؟؟؟ ) ( آیکون گریه )
سکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــه title=title=title=
زمزمه باران...
سلااااام آقامعلم محمودی....
ممنون بابت کامنت هاتون....به وقتش ازخجالت کامنت هاتون بر میآم....
حالا چه کاریه به طفلی دختره بگین بلانسبت شما غلط کردم...خخ
منتظر دو بیتی های جدید هستم...البته خواهشا کم کم پست دو بیتی بذارین...یهو چن تا پشت هم میذارین هنگ میکنم...
ممنون...
معمولا از خجالت درمیان هااااااا title=
دیگه حداقلش 3 تاست دیگه
واسه هنگ کردنتونم پیشنهاد میشه که سیستم سخت افزاریتونو ارتقا بدین
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام صبح بخیر
اومدم تشکر کنم از اینکه دعا کردین برگشتم ححح
این آبجی قاصدک ما عجب غوغایی کرده بود حح


تقریبا 10 صفحه از دو بیتی هارو خوندم واقعا خیلی قشنگ بود
مخصوصا عکسا که با شعراتون همخوانی داشت
تبریک میگم عالی بود
موفق باشی
مرسی آبجی فاطمه گل
خوشحالم که برگشتین و البته به منم سر زدین
بازم تشریف بیارین
منم مزاحمتون میشم
زمزمه باران...
دیروز داییم بهم گفت رفتی خدمت اومدی من و بابا و مامانت یه برنامه هایی واست داریم....

گفتم برنامه هاتونو عوض کنید، من یکی زن بگیر نیستم...[نیشخند]
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دایی: برو بابا بنایی داریم... باید آجر بندازی بالا...[عینک][تعجب]
بیچاره
ما که سربازی نداریم خیالمون راحته
زمزمه باران...
مرده رفت گلفروشی برا زنش گل بخره …
بعد از یک ساعت برگشت، به زنش گفت : هرچی فکر کردم دیدم تو خودت گلی برات کود خریدم !









باقیمانده پیکر آن مرحوم فردا از مقابل خانه‌ی مادرش اینا تشییع خواهد شد...[نیشخند][خنده]
خخخخخخخخخخخخخخ
زمزمه باران...
سلاااام آقا معلم محمودی....
منم نمیدونم چرا کامنت های شما چن بار میاد...
حالا طوری نیست...جبران میکنم....خخ
جبران کن ولی نه به سبک من بلکه به سبک خودت!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
کامنتتون خیلی قشنگ بود
ممنونم از حضورتون
خواهش میکنم وظیفه بود

زمزمه باران...
سلااام آقا معلم محمودی....
باااااااااااشه....[خنده][نیشخند][شیطان]
خخخخخخ چی باشه ؟؟؟
زمزمه باران...
حالا انقده نکوبین به دیوار...دیوار می ریزه پایین..خخ
شکلک از میهن کپی میکنم ولی چرا تو بلاگ اینجوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ک
بااااشه یعنی در جواب سرهم آوردن قضیه با حمد و سوره...
خخخخخخخخ
دیوار ما بتنی هستش چیزیش نمیشه
بلاگ به بچه ها اجازه نمیده استیکر و شکلک بزارن چون بد آموزی داره شکلک های شباهنگShabahang    
من واسه ثوابش گفتم هر چند تایید نشد
majedeh kandezi
عالیییی.

شما دنبال شدید.
سلام
ممنون از لطفتون
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
پسر : دیگه خسته شدم ما باید جدا بشیم

دختر : چراا!!؟

پسر: چون به چیزای مسخره گیر میدی سارا

دختر : من که سارا نیستم الهامم

پسر : بفرما دیدی گفتم
صرفا شوخی است و لا غیر

پسره میره خواستگاری...

اسم دختره پروانه بوده...

ولی پسره قاطی میکرده میگفته آهو خانم...

پسره: خب آهو خانم نظرتون در مورد من چیه؟؟؟؟

دختره: صدبار گفتم من اسمم پروانه است نه آهو

پسره: ای بابا حیوون حیوونه دیگه چه فرقی میکنه....!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم….
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم….
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم….
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ….

اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم
خخخخخخخخخ

و خداوند پسر را نمک زندگی آفرید

تا دختر را از ترشیدگی نجات دهد !


ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
جذابیت پسر به خنگ بودنشه، پسرای ایرانی هم که همشون جذااااب !

شما دختر جوونا یادتون نمیاد

ولی یه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد میکردن!


*******

پسرا :

شنیدم کامپیوتر گرفتی. مشخصاتش چیه ؟

۸ گیگ رم – ۱ ترا هارد …

دخترا :

شنیدم کامپیوتر گرفتی. مشخصاتش چیه ؟

صورتیه!!!

ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش ارایش، خوش ادا و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!!

شنیدین این دخترای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد ! خواستگار می خواد ! خواستگار !!!

ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
کار از ابرو و شلوار قرمز و گوشواره گذشت…
امروز یه پسره رو دیدم وسط دعوا داشت جیغ میزد

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه برداشته تو about پروفایلش نوشته :

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!

اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم !!!

ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
چرا شکلکا نیستن؟
می خواستم نمکش بیشتر کنم ^_^
محض اطلاع نمک ها تو نمکدونن!
زمزمه باران...
شعر جدید نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟
البته چن صفحه رو نخوندم...خخ
شکلک هم به موقع میذارم...فعلا تاااازه برگشتم....خخ
چرا منتظر بودم امر بفرمایید !!!
ما که بخیل نیستیم بزار...
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
چه عجب کامنتا تایید شدن
حیف که شکلکی نیست بذارم دلم خنک بشه
از این خخخخخخخ هم بدم میاد ^__^
دانشگاه بودم
در ضمن پشت سر من دیگه غیبت نکنین هاااااااا
شاید خخخخخخخخخ هم از شما بدش بیاد از کجا معلوم؟!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
طرز تهیه پسر ایرونی:
گوشت, پوست و استخوان: به طور میانگین 15کیلوگرم
چربی عضله نما: 60کیلوگرم
تافت و چسب مو : 3 قوطی
قدرت زبون بازی : 72ساعت بی وقفه
دروغگویی: 20بار در ثانیه
قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار
قدرت پیچوندن : 30دور در دقیقه
تنبلی: عصاره ی 70 آدم فراخ
صبر و شکیبایی: در این مورد ذائقه ای می باشد
... قدرت حرکت چشم:380 درجه در همه ی جهات.....
قربون خدا برم این همه نعمت داده بود نمیدونستیم!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
یه سری پسرام هستن آدم اصن نمیتونه ، یعنی در توانش نیست داداش صداشون کنه . . .
.




این شکلکا کوووووووو خخخخخخخخخخخ
اینجا بچه ها و نوزادان رو تشخیص میده نمیزاره شکلک بزارن
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
میدونی من عاشق این پسراییم که ابرواشون از من نازک تره
بد سیبیل گذاشتن مثِ ناصرالدین شاه :lol:
خب چشه مد 2016 دیگه!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
آقا معلم محمودی خیلی باحالی
ممنون بابت کامنتا
شما هم ابرو بر میداری؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))
مرسی باحالی از خودتونه!!!
کووووووووووووچوووووووولوووووووووو شما چند سالته؟؟؟
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
کوچولو؟؟؟؟؟؟
من پام لب گوره :)
پات لب گوره اونوقت ابرو نازک میکنی؟؟؟؟!
برو نمازای عقب افتادتو بخوووون
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
وای تروخدا از نمازهای عقب افتاده نگو
جام توی جهنمه بخدا خخخخخخخ
خخخخخخخ
حالا کجاشو دیدی!!! میخوام برات از پل صراط و برزخ و جهنم و عذاب هاش و... بگم تا حال کنی



زمزمه باران...
بیچاره پسرها!!!!
اگه تیپ بزنن برن بیرون میگن با کی قرار داری؟
اگه لباسهای معمولی بپوشن میگن اصلا سلیقه نداری
اگه زیاد بگن دوستت دارم . میگن باز چه نقشه ای تو سرته
اگه نگن دوست دارم میگن پای کس دیگه ای وسطه

اگه زیاد بهتون زنگ بزنن میگن اعتماد نداری
اگه یه مدت زنگ نزنن میگن سرت خیلی شلوغه
اگه تو خونه زیاد بخندن میگن لوس شدی
اگه نخندن میگن چه مرگته عاشق شدی
اگه شام بخوان میگن همش به فکر شکمتی
اگه شام نخوان میگن چی کوفت کردی...
حالمان به روز و حالشان شدیدا کباب گردید...(آیکون گریه)
خداییش وضعیت پسرا همینجوریه
خوشبحال دخترها
معلم بوشهری
اینجا جنگ پسر دختره.....( آیکون هم نیست خوو)
نه بابا جنگ کجا بود
یه بگو مگوی کوچیک بود!!! خخخ
باید سفارش بدیم بسازن واستون

معلم بوشهری
مورد داشتیم یارو اینقدر مورد داشته که توی محل صداش میزدند : همه موارد..[چشمک]
ههههههههههه
majedeh kandezi
تقدیم.
تقدیم چی ؟؟؟؟
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام آقا معلم خوبی؟
اصلا بهت نمیاد مهربون باشی شما به جوکهای ضد دخترتون ادامه بده خخخخخ
سلام
ممنون مثل اینکه شما بهتریا!!!
نه اینکه خیلی به شما میاد؟!
من طرفدار دخترام!!! باور نمیکنی؟؟؟
قسم بخورم؟؟؟ جون تو
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
حالا جدای از ابرو برداشتن و تل زدن و آرایش کردن و شلوار قرمز پوشیدن پسرا


جای شکرش باقیه که به سرشون نزده موهاشونو خرگوشی ببندن!

وگرنه خیابونا چه خنده بازاری میشد!

ولله!
ببین حداقلش اینه که این کار ها رو نمیکنن!!!

 عکس   عکس: نمایشگاه تبدیل دختران به مترسک!                  عکس   عکس: نمایشگاه تبدیل دختران به مترسک!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
حاضر جواب کجایی؟؟؟ :|
اون موقعی که من هستم که میری قایم میشی !
وقتی نیستم رجز خونی میکنی؟؟؟
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
جواب کامنتامو؟؟؟؟؟؟؟؟
آستینی داریا :)))
جوابشونو که دادم !!!
قضیه آستین رو نگرفتم چیه ؟ مبحث رو بازش کن
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
بیا جوابت تو وب خودم دادم حوصله ندارم اینجام بنویسم خخ
کی حوصله داشتی که این بار نداری؟!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
آقا معلم دو بیتی هارو دوست دارم پست جدید لدفن
مفت خوری خوب نیست خوشم نمیاد!!!
من بیچاره دوبیتی عاشقانه بزارم جنابعالی بری واسه شوهرجان بخونی؟؟؟!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
من اصلا اینجا به بی حوصلگی معروفم خخ

دنیای مجازی مثل قبرستونه
آدماش جنازه هاش ححح
شما باید یه فیلسوفی چیزی میشدینیشخند
الان که فکر میکنم میبینم واقعا حیف شدی!!!تفکرتفکرخنده
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
حق منو شماها خوردین دیگه یا نه الان فیلسوف بودم واسه خودم ححح
کاملا تابلوئه ...
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
دو بیتی های شمارو برای شوهر جان اس ام اس میکنم حح
مفت خوری خیلی هم میچسبه خخ
واسه همه نمیچسبه واسه بعضیا میچسبه آره !!!خنده
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
شما هر کامنتی خواستی وب خودم بده
من همه رو بدون سانسور تایید میکنم ^_-
هر چند به ضررم تموم بشه
ببین من اگه دزد بگیرم دست شما دو تا نمیدم مخصوصا جنابعالی! خنده نیشخند
زمزه باران...
پرچم سفید میگین دیگه...خخخخخخخخ
هههههه
از این فکرا نکن
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
اوه اوه دست شما درد نکنه ححح
خواهش میکنم قابلی نداشت
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
به سلامت خوشحال شدم
همش شوخیه
نخیر خیلی هم جدیه نیشخندنیشخندنیشخند
زمزمه باران...ز
سلااااااام...
فعلا فارسی را پاس بدارین لطفا...
کلیپ با نت گوشی قابل پخش نبید...
به گوشیم توهین نشه; اشکال از کلیپ هاست...خخ
میگمااااا باز چی فرستادین؟؟؟؟؟
میگماااا خودتون واسه وبتون دوبیتی ها کامنت بدین و توش هم شکلک بذارین...می تونین این کار بکنین؟؟؟؟؟
خخخه...خنده داشت؟؟؟شکلک میذارم...خواستم ببینم خودتون میتونین یا الکی سرکار نذاشتین ماها رو!!خخ
یعنی شما تا حالا نگرفتی که نمیشه شکلک بزاری!!!
فقط من که وب مال خودمه در جواب افراد میتونم شکلک بزارم
این قابلیت فعلا وجود ندااااااااااااااااارد
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام و وقت بخیر
ای دردم تو جون بلاگ دات آی آر که نمیشه شکلک گذاشت ححح
خخخخخخخخخخ
اصلا وقتی عذاب میکشی از عمق وجود حال میکنم ... جیگرم حال میاد
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
باز آمریکا چیکار کرده؟؟؟؟؟؟؟.
ای بمیری ححح
فیلمای ضد دختر رو سانسور میکنه؟
بابا آمریکا که نباید سانسور کنه!!!
اصلا تو آمریکا همه چی آزاده
این آمریکاشم تقلبیه
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
حالا چرا سه شنبه؟؟؟؟؟
نمیشه همین الان بذاری؟
چرا عجله داری؟؟؟
شارژ زیادی داریااااااااا

ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
اصلا شما پسرا هیچوقت حال پست گذاشتن ندارین حح
منظورت از شارژ چی بود؟
با شارژ باید اس کنی دیگه
نکنه ایرانسل فامیلتونه؟؟؟
شایدم همراه اول!
زمزمه باران...
آمریکایی بازی براتون در بیارم اون سرش ناپیدااااااا....خخخ
بابا" من با نت گوشی نمیتونم کلیپ هایی که فرستادی ببینم...بعد چه جوری انتظار دارین جواب بدم؟؟؟؟؟
باااااشه..ثبت میشه ولی فردا منتظر جواب دندون شکن زیر نظراتتون باشین...عجول....خخخ
تو نمیتونی ببینی بقیه که میتونن ... چقد حسود شدی!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
نه قالب وبم خودم طراحی کردم
اوووووووهوووووووووو!!!
از اینکارا هم بلدی؟؟؟نیشخندنیشخندنیشخند
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
نه من خطم دائمیه
ایرانسل بدم میاد

به این وب سر بزن اینم قالبش من طراحی کردم

http://alirezarahimi7135.blogfa.com/
جدی میگی یا سرکار گذاشتی ؟؟؟
سرکار بزاری که میدونی عواقبش چیه؟!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
زهرمار ححح
میدونم برای پستات زحمت می کشی
من از هر پستی خوشم نمیاد الکی هم ازش تعریف نمی کنم
تو چقد خوش شانسی که از پستات تعریف کردم حح
نه بابااااااااااااا
کم کم دارم بهت امیدوار میشم
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
فکر کردی کم الکی هستیم؟؟؟؟؟ :))
مگه مرض دارم سر کارت بذارم :|
گفتم بالاخره یه موقع دیدی ...
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
وب قبلیم هم قالبش خودم طراحی کردم

sokoot-f.blogfa.com

بعد از اینکه بلاگفا خر شد اومدم میهن وب ساختم حح
ایشاالله اینم خر میشه!!!!! ایشاالله ایشاالله ایشاالله
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
اون شکلکا رو واسه چی فرستادی؟؟؟؟؟
ببین وب من بالا بیاری همچین می زنمت انحرافت بیشتر بشه ححح
واسه طراحی هات بود!!!
دیگه چرا دیر میگیری؟؟؟
ضریب هوشی فکر کنم حدودای 60 باشیاااا
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
ایشاالله وب خودت خر بشه ای بابا
گیر عجب معلمی افتادیماااااا :|
تازه کجاشو دیدی خخخخ
یسنآ
نه از دورو نه از نزدیک تو از خواب امدی ای عشق


خوشا خودسوزی با درد مرا اتش زدی ای عشق
سلام
خوش اومدین
ممنون از شعر زیباتون
لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
شب شما هم بخیر
سلامت باشی
ممنون همچنین
یسنآ
دوست داشتنت خاص است
مثل خودت
جنسش از عشق است
لطیف است و وسیع
محکم است و استوار
وادامه دارد
تاکمی بعد از غروب خورشید
زیباست دستتون درد نکنه
یسنآ
سلام
بله همه تقریبن به کامنت های من گیر میدن کلیک میکنن خخخ
خخخخخخ
رضایی
سلام
قالب جدید مبارک.
سلام
ممنون لطف کردین
نویسنده عشق
سلام :) وبتون عالیه :) لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد پاتوق عشق رو با ادرس nofazz.blog.ir و اسم عشق لینک کنین :)
موچکرم :)
سلام
شما لطف داری دوست عزیز
چشم میام
نویسنده عشق
:)

...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................##

 

سعید رضایی
سلام علیکم . دو بیتی های جالبی نوشتید و استفاده کردیم لینک ما شدید اگر ممکن است مارو هم لینک کنید
سلام
بروی چشم در اولین فرصت
رحمانی
لبتان پر خنده / قلبتان از مهر آکنده

دولتتان پاینده / و نوروزتان فرخنده باد..!

http://ecard.vizit.ir/main/play/ODI4ODg1

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!
باران
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
اه اینجا هم شکلک نیست
تا عکس غش کردن از خنده رو بزارم:)
آقا من هی اومدم وبلاگتون ببینم مطلب جدید دارین یانه؟:):):):):):):):):):)
نگو این پست ثابت شما همیشه که اول میاد من فکر میکنم فعلا پست جدید ندارین
یه لحطه اومدم پایین دیدم باباااااااااااااااااااا این همه پست گذاشتین از وقتی باهاتون آشنا شدم
بعد گفتم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا باید یه نگاه نمیدنداختم و به همین پست ثابتتون بسنده کردم :(
خلاصه ببخشید نمیدونستم خب بیام یه نظر بدم برم :(
سلام
من بجای شما میذارمقهقههقهقههقهقهه
شما لطف دارین
خلاصه که حسابی شرمنده کردین ما رو
بنت الهدی
سلام
روز معلم بر شما همکار گرامی مبارک
سلام
خیلی خیلی ممنون
منم به نوبه ی خودم این روز رو به شما تبریک میگم
علی بیات
سلام.شعر زیبایی بود.
سلام
.
.
.
.
.
.
تشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
رحمانی
شد کشته بمحراب عبادت حیدر / هر دیده بحال مرتضی می گرید
بـا گفتن “قد قتل” ز جبریل امین / در خلد برین خیر نساء می گرید . . .
ایام سوگواری امیر المومنین حضرت علی(ع) بر شما تسلیت باد


رحمانی
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران

عیدتان مبارک
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود



عید شما مبارک
ریحانه
لطف دارین وب شما هم زیباست
ممنونم از حضورتون
خواهش میکنم
افشین
چشمانت



چشمانت مرا به دنیایی دیگر میبرد، قلبم تند تند میتپد ، بودنت به نفس میدهد

دلم برای تو بی تاب ، بی قرار، میگذارم تو مرا ببوسی اینبار....

عطر تنت ، وای که چه لذتی دارد بوسیدنت ، میخواهمت میخواهمت...

همیشه یک حس تازه ای برای من ، تو آغاز تمام شعرهای عاشقانه منی

چشمانت مرا از این رو به آن رو میکند ، این رو یک دنیا عشق و آن رو زیباست مثل بهشت

درود بر تو ای سرنوشت ، این بهترین اتفاق بود....

که مرا به خوشبختی رساندی ، مرا غرق در چشمانی کردی که فرشته نجاتم صاحب همان چشمان است

از تو مینویسم سالهاست، این شروع یک قصه ی بی انتهاست، قصه ای از دو عاشق ، دو دلدار، تا ابد همیشه یار....
واقعا زیبا بود
مرسیگل
دور همی
سلام اولش این شعره یکم فرق داشت زیبایی او به یک غزل میماند وبقیش یه چیزدیگه بود شعرقبلی رو یادتونه تو پاسخ برام بنویسینش
نه متاسفانه یادم نیست
حدیث دل
سلام گرامی . وبلاگ و دوبیتی های زیبا و ارزنده شما را با دقت دیدم موفق باشید .
سلام ممنونم لطف کردید
بنده خدا
قـَلبـَم درد می کند؛
اما
باکی نیسـت تا تو را دارمـ !
حسِ وجودتـ آرامش بخـش ترین مسـکن دنیاست....
ألا بـِذِکر الله تـَطمـَئِنُّ القُلوبـــــ ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan