دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

هاچ زنبور عسل آمد به کندوی لبت

هاچ زنبور عسل آمد به کندوی لبت
داس دارد توی دستش میدود سوی لبت
فکر کرده از عسلهایش، عسل دزدیده ای
گفته بودم جنگ بر پا میشود روی لبت

زمزمه باران...
ببین چه به سر این زنبورها آوردی(نیشخند)
از بس از شیرینی گفتی
اینا راداراهاشون اشتباهی کار افتاده
چه به سر لیلی بیاد
اون که فقط میگه خیلی ممنون(نیشخند)(زبووووووووووون)
ببین زنبورام عاشقش شدننیشخند
زمزمه باران...
سلام
این زنبورا چه جوری عاشقشون کردی؟؟(تعجب)
ملکه بفهمه بهت میگه عشق کیلو چنده(زبووووووون)
عه
همون عسل میگم(نیشخند)
اونا خودشون عاشقن
عاشق ملکه الیزابت خخخ
مهرزاد
سلام.خیلی زیبا بود .احسنت
سلام
خواهش عزیزم
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
خدا آخر عاقبت این جنگ رو بخیر کنه سعی کن صلح کنی
تو حریف هاچ نمی شی به جان عمم خخخخخ
یا بگذر از این لب یا بمیر خخخخخخخخ

سلام آقای بغلی خوبی؟ خخخ
دیگه توی شعرات از بغل نمیگی اگه اینطوری پیش بره واژه ی بغل تبدیل میشه به بوس
آقای بوسی خخخخخخخخ
ای خدا ترکیدم از خنده خخخخخخخ
عمه جان خوبه؟ خخخ
گذشتم نگران نباش
بغل و بوس دیگه جواب نمیده
حالا فعلا نترک حال و حوصله جمع جور کردن ندارم
زمزمه باران...
بعضی ها اسمشون رفته صدر جدول تنبل هاااا(نیشخند)
از تنبلی نیست از غصه است
رضایی
به به عجب شعری : دی
سلام
مرسی چشماتون قشنگ میبیننگل
بالاخره نظر جدید هم رسیدنیشخند
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام آقای معلم بغلی خوبی؟
احساس میکنم این روزا خوب نیستی هااااااا
نبینم غمتو :)

بیا کارنامه تحصیلی من و زمزمه رو ببین یکم دلت واشه
الهی پنج تا عمه هام فدات بشن خخخ
سلام
مرسی، ای بدک نیستمناراحت
شما خوبی؟
احساست عجیب درست میگه
مرامتو عشقه خخخخقهقهه
شما ها مگه کارنامه هم داشتین؟!!!تعجب
به تنبل ها که کارنامه نمیدنزبان
الهی آمیننیشخند
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام خوبم تو خوبی؟
من گفتم بیایی و کارنامه رو ببینی نه کوفته تبریزی رو ببینی و کاری کنی تا عمر دارم لب به کوفته نزنم خخخخ
سلام ممنونم
من هر چی رو دوس داشته باشم میبینمنیشخند
خیلی هم خوب کاری کردمزبان
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
وقتی بی حوصله میشی کاملا مشخصه خب
عشق چه ها که نمیکنه
حالا جدی بیخیالش شدی؟؟؟؟؟؟؟
هاچ شکستت داد؟؟؟
بیخیال کی؟
نه بابا بی حوصلگیم از جای دیگه آب میخوره نه هاچ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
بح
زدی تو هدف
آفرین به این هوش و ذکاوت شما
دمت گرم فکر نمیکردم با دیدن کارنامه تحصیلیم تاریخ تولدم رو حساب کنی خخخ
پس چی فکر کردی
باهوش که میگن منم دیگه
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
امیدوارم چیز مهمی نباشه
وای راست میگن بنی آدم اعضای یک دیگرند

چی گفتم؟؟؟ اعضای یکدیگرند؟؟؟؟؟
یعنی من دست شما هستم و شما پای دیگری؟؟؟ خخخخخخ

بنی آدم اعضای یک پیکرند این درسته
وقتی ناراحتی ماهم دلمون میگیره
نه خوبه، کم کم خوب داری میشیقهقهه
هنوز جای امیدواری هستنیشخند
نه بابا شما ها شاد باشید و لذت ببرید
بزارید ما هم از شادی شما لذت ببریم
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
نه چون تاریخ تولدمو توش گفتی از تاییدش منصرف شدم
گشنم هم بود خخخخ
پس مجبورم یه پست به افتخارت همینجا بزنم با عنوان " 65 و تعلیمات دینی و قرآن "
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
گیر نده دیگه همه که مثل شما باهوش نیستن خخخ
عنوان پست تغییر کرد خخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
نه ناراحت نمیشم
کاش میتونستی با یکی درد دل کنی
اینطوری فقط داری خودتو اذیت میکنی
امیدوارم چیز خاصی نباشه
هر چی که هست حل میشه انشالله
شب شما بخیر خوشحال شدم اومدی :)
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام آقای محمودی بهتری؟
سلام
نه کمپوت بیار خخخ
فقط گیلاس باشه لطفاااا
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام
الهی درد و بلات بخوره تو سر هاچ کجایی ای آقای بغلی

آگاه باش و بدان فاطمه از دوری ات هلاک خواهد شد
به ایشان سر بزن و جویای حالش شو
باشد که رستگار شوی
سلام فاطمه خانم گل و گلاب
آقای بغلی چند روزیست حال ندار است
حالا خواهشا چند صباحی هلاک نشو
ایشالله حالم بهتر بشه حتما میام
اینقدر کامنت میدم که خودت خسته بشی
فقط دعام کن لطفا
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام صبحت بخیر
امیدوارم چیز مهمی نباشه
چشم حتما دعات میکنم امیدوارم لایق باشم
سلام
حتما لایق هستی و خواهی بود
زمزمه باران...
سلام
خوبین؟؟
میدونین از کی به خونه هاتن سر نزدین؟
نکنه زنبور هاچ بدجور نیش زده؟؟(نیشخد)
سلام
مرسی ممنون
شما خوبی؟
فعلا تا اطلاع ثانوی حس و حال آپ کردن ندارم!!!
شمام که رفتید!!!
زمزمه باران...
مهم اینه سلامت باشین
حالا آپ کردن بیخیال

سلامم داشتم میخوردم
سلام(نیشخند)
سلام
به به ستاره ی سهیل!!!
راه گم کردی؟!!!
شمام سلامت باشید انشالله
راستش قضیه حس و حال رو که کنار بذاریم
قضیه اینه که در حال حاضر هم لپ تاپ ندارم
هم وقت سر خاروندن خخخخ
ولی هر روز وب خودت و کودک درون و دانشجو معلم و... حتما سر میزنم پست ها یا کامنت های جدید رو میخونم
زمزمه باران...
من و گم کردن "راه"؟؟؟(تعجب)
شما رو زنبور هاچ زده
ممکنه چپکی بری (زبووون)

ستاره سهیل کیه؟؟؟
من قاصدکم
نشد
زمزمه
نشد
چکه چکه
اونم بارون

مهم اینه هر جا هستین حال دلت و احوالتون خوب باشه

وقت "سر خاروندن"؟؟؟
حیف
باشه بعدا با دمپایی بخارونش(نیشخند)
نه پس منو گم کردن راه خخخخ
نه بابا بیچاره هاچ نیش نزده!
نخیر همون ستاره ی سهیل بهتره خخخ
آخرش که ما این دمپایی رو ندیدیم!!!
راستی سلام هم یادت رفت خخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلااااام آقای بغلی خوبی؟
چقد خوشحال شدم اومدی
راستی چرا انقد کم کار شدی؟؟؟ بلاکت میکنما خخخ

نمیکی دلمون تنگ میشه؟ منکه دلم براتون تنگ شده بود
برا دو بیتی های خاک تو سری هم دلم یه ذره شده خخخ
سلام
مرررررسی
خدا بگم چیکارت نکنه آخه اینم شد اسم گذاشتی رو من؟!!!
حالا دقیقا چقدر خوشحال شدی؟ خخخ
کم کاری تیرویید گرفتم لابد خخخ
دل به دل راه داره!!!(جمله سنگین بود کمرم گرفت خخخ)
دوبیتی هم چشم دوباره راه میفته
چرا کامنت تایید نمیکنی؟ اه اه اه
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلاصبح شما بخیر
ببین دیگه نگفتم آقای بغلی خخخ
دل من اصلا هم به دل شما راه نداره خخخخخخ
آپ کردی خبرم کن انقد اومدم نبودی کفشام خراب شدن
باشه کامنت تورو تایید میکنم خخ
سلام شب بخیر
سلا یعنی چی؟!!! خخخ
آره میبینم دیگه نگفتی خخخ
چه بهتر خیلی هم دلت بخواد والا خخخ
خب کفش نپوش، پا برهنه بیا ثوابم داره خخخ
زحمت میکشی، یه وقت خسته نشی؟!!!
خسته شدی یه چایی بخور خخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلااااام صبح بخیر چشممون به جمال کامنت آقای بغلی روشن شد
روز خوبی داشته باشی
سلام
چشمتون روشن خخخ
همچنین شما
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام آقای محمودی بی معرفت خوبی؟

انشالله که مشکلت حل شده باشه ما همچنان منتظر خبرهای خوش از طرف شما هستیم آقای بغلی خخخ
سلام
ممنون
شما خوبید؟
بی معرفت هم خودتی خخخ
تو بانک یه ۲۰۶ اس دی برنده شدی خخخ
اینم خبر خوش خخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام ظهر بخیر آقای محمودی خوبی؟
منم خوبم ممنون

ما از این شانس ها نداریم که ۲۰۶ برنده بشیم
ماشین مدل ۵۷ منو دزد نزنه مثل اینکه ۲۰۶ برنده شدم خخخخخخ
salam, tanks
gooshim farsish paride, ah ah ah
kash man budam be bacheye hamsaye jayeze midadam
زمزمه باران...
سلام
از بس سر به سر این بچه ها میذاری همین میشه(زبون)
خوبین آقامعلم؟؟(نیشخند)

به به
شیرینی جایزه بانک هم پیچوندی رفت
از خانوم رضایی خبری نیست
نمیدونی کجا رفتند؟؟
کدوم بچه ها؟؟؟تعجب
حالا مگه چی شده؟!!!تعجب
شما بهتری خخخقهقهه
من نبردم کودک درونم اکتیو شده برنده شدنیشخند
خانم رضایی که کلا کم پیداستناراحت
وبشون که اکتیو نیست(نه که من خیلی فعالم یا خودت خخخ)نیشخند
ولی دورادور جویای احوالشون هستم
البته چند روزی هست ازشون خبر ندارمناراحت
ولی تو گروه معلمان فعال اندنیشخند
سلام شما رو هم بهشون میرسونم
راستی سلامزبان
زمزمه باران....
گروه معلمان بفرست بیاد
تا پرت نکردم
عه
اسمش نمیبرم خب(زبون)

بهشون لطفا بگو لااقل یه پتک بزنه بد نیستا
عه
ببخشید
یه کامنت بده(نیشخند)
سلامم فراموشم نشده(زبون)
خوبین؟؟
سلام
من خودم میگم دمپایی خخخ
پست آخر شما که بسته است
میدونم اصلا فراموش کار نیستی
ممنون 
زمزمه باران...
سلام
خوبین؟؟
سلام
ممنونم
شما خوبید؟
زمزمه باران...
سلام
خوبین؟
کجایین؟؟
راستی ممنون
خانوم رضایی بالاخره پیدا شد(نیشخند)
سلام
مرسی
همین نزدیکی ها
خواهش
مگه گم شده بود که حالا پیدا شد خخخخ
زمزمه باران...
سلام
ممنون
کدوم نزدیکی هاا؟(نیشخند)
گم که نه
غیب شده بود(نیشخند)

آهااا
تا یادم نرفته
چه خبرا؟
از زنبور هاچ(زبون)
سلام
نزدیک چالوس خخخخ
خداروشکر پیدا شد
.
.
.
از کی؟ از چی؟
هاچ؟!!!!
نمیشناسم!!! خخخ
رضایی
سلام
خوبین؟
من که کم پیدا نشدم ...
سلام
ممنون متشکر
شما خوب هستید؟
منظور، کم پیدا بودن در فضای وب و وبلاگ بود ولاغیر
زمزمه باران...
سلام
چالوس چه خبره؟؟(تعجب)

انگاری زنبوره بدجوری نیش زده(زبووووووووووووووون)
سلام
نمیدونم مگه خبریه؟؟؟!!! میگن چالوس هوا خوبه خخخخ
حالا از کجا فهمیدی؟!!!
باهوشی یا جاش مونده؟! خخخخ
زمزمه باران....
سلام
عیدتون مبارک

زنبور کارش نیش زدن نیست
انقده سر به سر زنبورها نذارین(نیشخند)
سلام
هنوز سه ماهی تا عید مونده خخخخ
باشه چشم
زمزمه باران...
سلام
این آدرس جدیده
http://razdarya.mihanblog.com/
سوال بارون نکنینا
خودم زمزمه بارانم(گل)
سلام
همه اسم ها رو امتحان کردیااااااا خخخ
زمزمه
زمزمه باران
قاصدک
ط....
باز حالا جای شکر داره اسم وبلاگ رو
گذاشتی راز دریا نذاشتی راز بقا خخخخخخ
زمزمه باران...
سلام
این ط.... یعنی چی؟؟(تفکر)
سلام
فکر کنی یادت میاد خخخ
بگم تابلوعههههههه
بهانه ای برای دیدنت
سلام
من آلزایمر دارم(نیشخند)
خوبین؟
می بینم که
هیچی نمی بینم جز زنبوری که رفته رو گل ها نشسته
سلام
بازم که اسم جدید
چی شد عزیز دردونه هم خوب نبود؟!!!
بهانه ای برای دیدنت خخخخ
همون بهتر که نمیبینی چیزی واسه دیدن وجود نداره
بهانه ای برای دیدنت
سلام
جلو جلو عیدتون مبارک
شما که شیرینی بده نیستی(نیشخند)
عیدی گرفتن از من هم به شرط شیرینی هستا

اسم و خونه رو عوض هم بکنم
من همانیم که هستم(لبخند)

خوبین؟
چه خبر از شاگرداتون؟؟
سلام
یلدای شما هم پیشاپیش مبارک
شیرینی قند داره واست ضرره خخخ
مشخصه نیاز به توضیح اضافه نیست
ممنون سلامت باشید
ای اونام سلام میرسونن
بهانه ای برای دیدنت
زندگی لمس لحظه هاست
لحظه های بودن
ماندن
ترس و تنهایی
عشق و....
تا هستی زندگی کن
فقط یاد بگیر وقتی خسته میشی، استراحت کنی
نه این که جا بزنی

قشنگ بود ؟
متن میگم
عالی
حرف نداشت
""تا هستی زندگی کن
فقط یاد بگیر وقتی خسته میشی استراحت کنی، نه این که جا بزنی""
بهانه ای برای دیدنت
سلام

؟خوبین؟
سلام
مرسی ممنون
شما خوبید؟
بهانه ای برای دیدنت
سلام
ممنون
به شاگرداتون سلام برسونید

پیش پیش یلداتون مبارک
سلام
چشمممممممم
تشکر
بهانه ای برای دیدنت
صبح می آموزه
که باور داشته باشیم
روشنایی با تاریکی معنی پیدا میکنه
و خوشبختی
با عبور از سختی ها زیباست

اگه گفتین عصر چی یاد میده؟؟
جایزه تون هم
به حساب خودتون
از سوپری محل
پفک نمکی بخورین(نیشخند)

سلام..بابا اینجا گرد گرفت هاا
خوبین؟؟
عصر هم یاد میده که
تاریکی با روشنایی معنا پیدا میکنه خخخ
حالا چرا این همه ولخرجی آخه!!!؟
سلام
الان وقت گردگیری نیست که
وقتش دو سه روز قبل عیده خخخ
مرسی پفک بخورم بهترم میشم

بهانه ای برای دیدنت
الآن بهترین؟
سلام جا نموند(نیشخند)..سلام آقا معلم
آره دیگه
معلوم نیست؟!!! خخخخ
سلام
بهانه ای برای دیدنت
سلام
خوبین؟؟
سلام
مرسی
شما خوبید؟
چه خبرااااااا؟
بهانه ای برای دیدنت
خبر سلامتی
شما چه خبر از هاچ و عسل؟؟(نیشخند)
همون نپرسی بهتره خخخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلااااام
صبح بخیر
تنبلا معلومه کجان خب [نیشخند]

خروسه سلام رسوند
گفت; مگه نوک و پنجه م بهتون نرسه[نیشخند]
سلام
من تو راه مدرسه بودم خخخ
به ما که نمیرسه ولی به شما حتما میرسه خخخ
بهانه ای برای دیدنت
مدرسه خوش بگذره اولا
بهتون میرسه اگه سمت شمال پیداتون بشه دوما
سلامم نخوردم سوما (نیشخند)
سلام
هععععععععععییییییی
۱۲ سال رفتیم حالا باید ۳۰ سال دیگم بریم
من و شمال؟
مگه داریم؟!!! مگه میشه؟!!! خخخخ
بهانه ای برای دیدنت
من امشب دلم گرفته
اومدم اینجا الکی پرت و بلا سر هم کنم
هعیییی یعنی چی؟؟
آهاااان..یعنی هی بدک نبود

الهی عمرت با برکت باشه

ببین لااقل خاک صحنه نمی خوری یا دودچراغ (نیشخند)
عه
همون گچ تخته سیاه منظورمه

شمال سرجاشه
با آب و هوای تازه ش مخصوصا اول صبح
دریا و جنگلش هم بماند

موفق باشی در همه مراحل زندگی
الان پرت و پلا سر هم کردی؟!!!
شمال خوبه ولی چالوس نه خخخخ
مررررررسی
بهانه ای برای دیدنت
مجیدجان
"پرت و بلا" نمیگن
میگن "پرت و پلا"

اونجوری نگاه نکن
فکرم درگیر بود
گفتم درستش کنم
کمی از این درگیری کم بشه(نیشخند)
درگیر واسه چی؟
دقیقا کی درگیر نبوده اونو بگو!!! خخخ
بهانه ای برای دیدنت
تنبل به کی میگن؟؟(خنده)
به....(تفکر)
قاصدک
زمزمه باران
باران بهاری
بهانه ای برای دیدنت
عزیز دردونه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بسه یا بازم بگم؟ خخخ

بهانه ای برای دیدنت
سلام
تنبل شمایی و اون زنبور هاچ(زبون)

درگیر
به قول شما یکی پیدا کن درگیر نباشه(نیشخند)

پرت و پلا بیخیال
پلو و چلو
بلدی یا نه؟
سلام
منظورم رو بد گرفتی
گفتم یه زمانی رو بگو که جنابعالی درگیر نبودی ما هم بدونیم خخخ
پلو و چلو دیگه قضیه اش چیه؟ (تعجب)
بهانه ای برای دیدنت
"پلو"
"چلو"
هااااا
قضیه نداره خب
آشپزی میگم؟؟

والا من که درگیر نیستم
درگیرم میکنند خخخخخ
سلام
سلام
آشپزی هم میکنیم چرا که نه
درگیر نباش خوب نیستاااااا خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلام
دیشب یادم بود که بیام اینجا بگم
من فراموش ممکنه بکنم خوبیهایی که کردی ولی هر زمان یادم بیاد
بابت ش ازتون تشکر میکنم

تشکر
چوخ ممنون
tanks
ممنووووووون
ماشالله به چند زبون زنده دنیا صحبت میکنی خخخ
راستی کدوم خوبی؟
مگه خوبی هم بلدم؟!!!
همه میگن فقط بدی دیدن ازم هاااااا
این وسط تو استثنا شدی
بهانه ای برای دیدنت
شما خوبی
بله
خوبی کردن هم بلدی

و من اما خوبی و آدم خوب نمی بینم
لااااااااااااااااااایک
بهانه ای برای دیدنت
سلام

خبر دارین امروز چه روزیه یا بگم؟؟(نیشخند)
نههههههههه خبر ندارم خخخخزبان
بهانه ای برای دیدنت
ببین من خروس رنگ میکنم جای بلبل میدم بهت(زبون)
میدونم
این کارا فقط از دست خودت برمیاد بانو خخخ
بهانه ای برای دیدنت
یبار ساعت 6 صبح بلند شدم که کامروا بشم

فرستادنم نونوایی شادروان شدم(نیشخند)
خووو اشتباه کردی دیگه باید شب قبلش چک میکردی ببینی نون دارید یا نه بعد بلند میشدی خخخخ
زرنگ نیستی اصن خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلام
سال نو پیش پیش مبارک
کلا رفتی تو افق؟؟
سلام
سال نوی شمام پس پس مبارک خخخ
افق بهتر مارو تحویل میگیرن بابا خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلام
میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بر شما و خانواده محترمتون مبارک

پیش پیش سال نو مبارک
امروز سوم فروردین هستش
سال نو شما هم مبارک البته با تاخیر
ببخشید تازه سر زدم به وب
بهانه ای برای دیدنت
سلاااام..
اعیاد شعبانیه پیش پیش مبارک..
بابا..
بامعرفت کجایی؟؟
همچنان مشغول تدریس هستی؟
این آدرس خونه م:http://www.razdarya.blogfa.com/
میهن قاط زده، مجبور به اسباب کشی شدم..
هرجاهستی سلامت باشی
سلام
خانوم رضایی پیامتون رو رسوندن
ههههههه بامعرفت خخخ!!!
بعله دیگه مشغولیم فعلا
چشمممممم میام
مشکل از سرور نیست از کاربره خخخخخ
زنده باشی
ممنون سر زدی
بهانه ای برای دیدنت
هنوز تو راهی؟ خخخخخ
سلام آقای درگیر
نهههههه
آقای مشغول...
امتحانات تموم نشد؟؟؟؟
کی شیرینی بده میشی؟؟؟
بی معرفت هم دختر همسایه ست..نه خب هاچ زنبور عسله خخخخ
دست خانم رضایی درد نکنه..
قبول باشه و امیدوارم هرجا هستید خوب و خوش و زندگی بروفق مرادتون باشه...
سلام
زنبور عسل رو بیخیال نشدی هااا
نه بابا تو راه نیستم خیلی وقته به دنیا اومدم خخخ
بهانه ای برای دیدنتب
سلااااام
عیدت مباااارک
امیدوارم این بار برای تبریک مزدوج شدنت بیام...
سلام
تشکر و سپاس فراوان
عید شما و خانواده محترم هم مبارک
بنظرم بعضیا بزرگتر باشن و اول اونا باید اقدام کنن(نیشخند)
بهانه ای برای دیدنت
سلام و خوبی؟؟؟
نظرت محترم اما با بزرگترت کل کل نکن
من اول باید تبریک بگم(نیشخند)
سلام
مرسی خوبم منتها شما بهتری
باشه شما اول تبریک بگو(چه کنیم نباید با بچه کل کل کرد) خخخ
بهانه ای برای دیدنت
بچه خودتی(زبان)
باشه من بهترم و شما امروز در چه حالی؟
همینه دیگهههه بچه ها لج میکنن تازه زبونم نشون میدن خخخ
دیروز خوب امروزم خوب فردام خوب
کلا خوب
اصن آدم به این خوبی دیدی؟ والایاااااا خخخ
بهانه ای برای دیدنت
وقتی این جوری میگی یعنی
بگو
اونم
زود
تند
سریع
باز کی زد به پرت؟؟؟؟؟(چشمک)
سلام..بچه خودتی(خنده)
دمپایی برات آشناست؟؟؟؟؟
سلام
ای بابا مگه دیگه پری هم مونده ک کسی بزنه
بچه خخخ
نه اسمشو تا حالا نشنیدم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
بعضیها یه قولی داده بودند
سلام..
خوبی آقای خوب؟
سلام
مرسی خوبم
شما خوبی؟
قول؟؟؟!!! (نیشخند)
من؟!!!(تعجب)
بهانه ای برای دیدنت
سلام..
بازم که غیبت داری
خوبم..
خودت چطوری طنز نویس دانشگاه فرهنگیان؟؟؟؟؟
سلام
سرکار نباید برم ک حتما بیام کارت بکشم والایااااا خخخ
خداروشکر ک خوبی
مرسی منم خوبم
خدابیامرزه، دانشگاه فرهنگیان ک تموم شد حلواشم خوردیم
بهانه ای برای دیدنت
کسب و کارت با برکت..
ببین..
من بیکار و علافم
چه میدونم کار چیه(مماغم دراز شد)

میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها رو تبریک میگم...
سلام..
کاملا مشخصه بی کاری نیازی به گفتن نیست خخخخ
برشما هم مبارک البته با تاخیر

بهانه ای برای دیدنت
سلااااااام..
حال و احوال شریف؟؟؟
میلاد امام رضا علیه السلام بر شما مبارک پیش پیش
سلام
خوبید؟
شریف کیه دیگه؟ خخخخ
بر شماهم با تاخیر یک روزه مبارک
تبریکای من کلا با تاخیره خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااااااااااااام...ممنون
خوشحاااااااااال شدم از دیدنتون(نیشخند)
مهم اینه سلامت باشی و شاد و دل خوش..(لبخند)

آخرش نگفتی من چطور از این شکلکها بذارم(نیشخند)
شریف همونی هست که یه مدت دمپایی نخورده..افتاد؟(نیشخند)
سلام
منم همیشه خوشحال میشم از دیدن خودم خخخ
زنده باشید استاد
خودمم یادم رفته خخخ
عه من فکر میکردم شریف یکی دیگه است خخخ
بهانه ای برای دیدنت
کاش دوباره بنویسی
من منتظرم روزی از راه برسه نوشته هات..
عجباااااا
اگه یه اتفاقاتی بیفته در آینده شاید دوباره بنویسم ولی فعلا واقعا نمیشه
اینجام ک میام فقط واسه جواب کامنتای بعضیاست خخخ
بهانه ای برای دیدنت
خسته نباشی پهلوون
از طرف همون بعضیها ازت متشکرم (لبخند)
سلام ..
امیدوارم در آینده نزدیک بهترین ها برات رقم بخوره..
چه راه دور بریم
همین الان
تو همین زمان بیفته یه سبد پر از اتفاق های خوب
خوبی؟
منم همینجا از همون بعضیها تشکر متقابل مینمایممممم خخخ
حالا چرا یه سبد؟ والا
چرا دو تا سبد نه؟
اصن چرا بیستا سبد نه؟
قربانت خوبم ممنون
شما خوب بیدی؟ خخخ
عه عه عه داشت یادم میرفت





سلام
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااااااام..
آخ
چی میشه وقتی در اینجا رو بازش میکنم باز از لیلی بشنوم(عینک)
خوبم..
خوشحالم وقتی دیدم اومدی..
هر چن سبد دوست داشتی
اصن کامیون
تریلی
هیجده چرخ
چی میخوای تا بگم برات آماده کنند؟





عهه
چکش هم بکش..(نیشخند)
سلام
چقدر خوبه ک خوبی
در اینجا رو واسه لیلی باز میکنی یا من؟!!!
صاحبخونه از لیلی مهمتره هااااا خخخ
داداش ما نقدی حساب میکنیم چک تو کارمون نیست خخخ
بهانه ای برای دیدنت
و چقدررررررر خوب میشه شما هم خوب باشه حال دلت(لبخند)
لیلی بهانه است(نیشخند)
شکی نیست جناب مجنون(نیشخند)
داداش کیه؟؟؟(تعجب)
یادت رفته من خانممم(نیشخند)


عهههههههه
یادم نرفته بود سلاااامممم
سلاااااااااااااااام...(لبخند)
خخخخ سلاااااام
بهانه ای برای دیدنت
سلام...خوبی؟
س
سلام
درود بر راز دریاها و اقیانوس هااااا خخخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلااااااام
واقعا که(خنده)
دوباره اومدم جواب بخونم
خدایی راز ندیدم(خنده)

فکر کردم دیگه از این نمک پاشی ها تعطیلش کردی جناب با نمک(نیشخند)
سلام
خوفی؟
نه چرا تعطیلش کنم؟!!!
جدیدا مصرف نمک خونمون کم شده گفتم بیارم اینجا دور هم استفاده کنیم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
مگه میشه بیام خونه گوله نمک، خو نباشم؟(لبخند)
خوبی؟؟
سلام..
آخر هفته خوبی داشته باشی
مراقب سلامتیت باش
میگن نمک زیاد هم خوب نیست(زبان)
ممنون خوبم به خوبی بعضیاااااا
گوله نمک نیست، لامصب خود سنگ نمکه خخخخ
باشه بهش میگم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلام دریای نمک
کی شیرین میشی؟(عینک)..سلام..
سلاااااام
هروقت مثل بعضیاااااا راز دریاها و اقیانوس ها رو دریابم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
بی نمک نشی یه وقت گوله نمک(نیشخند)
اوضاع و احوالت رو به راهه؟ رو به رشده؟
اون بعضیااااا میگه:" رازش بهت میگم به شرط عسل "(عینک)
.
.
.
.
.
بیا پایین کارت دارم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بیا خب..غر نزنی هااا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
راستی هوا چطوره؟..بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خسته شدی؟؟ای تنبل..ورزش کن
بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب دیگه این جا که اومدی
عرض سلامی بکنم خدمت گوله نمک(زبان)
سلام
والا فکر کنم اگه من گوله نمکم اون بعضیااااا دیگه کارشون از سنگ نمک گذشته باشه خخخ
خوبم خداروشکر
ولی رو به رشد نیستم(از وقت رشدم گذشته خخخ)
شومااااا چوطوری؟ حال و احوال؟ اوضاع روبه راهه؟
بهانه ای برای دیدنت
سلام..
خوبی؟
سلام
چوخ ممنون گوزل باجیم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
[تعجب]
سلام...نجور سن؟؟[خونسرد]
تابستان خود را چگونه گذراندی؟(۱۰۵ نمره)..با رسم شکل توضیح دهید.[نیشخند]
سلاااااام
حال و احوال استاااااد؟
من ترکی بلد نیستماااااااااا
به سختی گذراندم خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلااااااام...
کجایی؟
دقیقا چن روزه که کم پیدایی
اصن ستاره سهیلی شدی هااااا
خوبی؟
عیددددددددت مبارک...
امیدوارم بهترین و قشنگ ترین لحظه ها رو امروز کنار عزیزانت داشته باشی..

ن خبر؟

إن شاءالله بزودی زود خبر مزدوج شدنت بدی...بلند بگو آمیییییییین

بی معرفت نشی
خبر بده کادو بدم
شیرینی ازت نمیگیرم[نیشخند]

اومدم بگم "از ۱۱ یا ۱۲ شهریور احتمال زیاد نیستم...نیومدم
نذار به پای بی معرفتی
خودت بی معرفتی[نیشخند]الکی...

از خانم رضایی خبری ندارید؟
اگه احیانا دیدیش تو اداره
بهش لطفا بگو بی معرفت..وبت که تعطیل..بی خبر هم

بگو قاصدک دستش بهت برسه یعنی دستش بهت رسیده[نیشخند]

از مدیر قبلی وب دانشگاه فرهنگیان چه خبر؟سلامت اند؟
سلام برسونین...

مراقب خودت و سلامتیت باش قارداش خان
سلام
ممنون عید شمام مبارک باشه
عیدی چی شد پس؟؟؟ خیلی خسیسی هاااااا والایاااا
آره چند روزی رفته بودم ییلاق آب و هوا عوض کنم
حالا چرا نیستی از اون موقع؟
نه متاسفانه خبری از ایشون ندارم چشم اگر جایی چشمم خورد ک بعید میدونم بخوره(شهر محل خدمتمون متفاوته) میگم بهشون. اینستا هم ک داشتند بستند و رفتند
برادر رحمانی رو هم در تلگرام ملاقات مینمایم ایشون خوب هستن سلام شما رو هم ابلاغ خواهم کرد
شمام مراقب خودت و خوبیات و مهربونیات باش
ولی مشکوک میزنی هاااااا خخخ فکر کنم خبریه خخخ
ولی به ما سر بزن دلمون میتنگه
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااام..
به قول این جایی ها"آب ییلاق سازگار"
گوارای وجودت

خسیس خودتی[زبان]
آدرس بده [چشمک]


سلام رسان سلامت باشه[لبخند]بزرگواری میکنی...
خوبی؟عصرت بخیر و شادی..
والا خبری نیست
تازگی ها فیلم پلیسی زیاد میبینی؟[عینک]

چون
زیرا
برای اینکه
به دلیل
نگم بهتره[عینک](کمی تا قسمتی برجکم اصابت کرده به نوک پیکان دنیا)

خوب هستی و من خوب میبینی..
عزت زیاد[نیشخند]
شروع هفته ت پر از شادی و برکت و سلامتی..
هنوز تو دام دلبر نیفتادی؟[نیشخند]
دست بجنبون
من ناهار عروسی میخوام هاااااا
سلام
اینجایی هام همینو میگن دیگه
قربانت سلامت باشی
نه والا خیلی وقته اصلا فیلم ندیدم خدایی
حالا شانس آوردی پیکان بود و نیسان نبود خخخ
دلبر نخوایم باید کی رو ببینیم؟!!!
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااام...
لطف کردی..
خانم رضایی اومد...
خوبی؟؟؟

ببین
دونه دونه غیبت هات درج میشه
به ازای هرکدوم مجبوری یه قابلمه ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی بهم بدی
سالاد شیرازی و دوغ فراموشت نشه[نیشخند]

راستی تولدت کی بود؟[خونسرد]
یه جایی نوشتم...

عصرت بخیر و شادی
سلام
خواهش من کاری نکردم انصافا
حلال زاده ک میگن همینه هاااا
شما تشریف بیار بیستا بیستا قابلمه ماکارونی میدیم خخخ
سالادم میدیم ولی دوغ برات خوب نیست(خوابالو خخخ)
اگه نوشتی ک برو پیدا کن(جوینده یابنده است بجز بعضیاااا)
شب بخیر راز دریا ها و اقیانوس های چالوس خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااام
عیدت مبارک

خوبی؟
عجب...حالا دلبر نمیخوای؟[نیشخند]لیلی در پی مجنون است و مجنون به فکر دلبر[عینک]

شما یه قابلمه ماکارونی بپز...بیست های بقیه تخفیفت
تنبل خوابالوی بامزه شب خوش
س
سلام
عید شمام مبارک
بازم پیچوندی هاااا، عیدی چی شد؟؟؟!!!
خوبم خداروشکر
خودت خوبی؟
قصه اش مفصله باووو
ماکارانی ک کاری نداره بابا اون اوکیه با ته دیگ سیب زمینی
چهار صبح بعضیااااا بیکارن هاااااا خخخخخ
شب بخیر خدافظ
بهانه ای برای دیدنت
اولا بعضیها باید عیدی بدن
عیدی بدی
عیدی میگیری[نیشخند]

بیکار چیه؟سحرخیزی به این میگن[نیشخند]الکی میگم...

ماکارونی اونم ماکارونی که من دوست دارم احتمالا از پس پختنش برنمیای[عینک]
شب بخیرررررر

عهههه واااه
سلامم فراموشم شد
سلام و شب خوش[نیشخند]
سلام
از قدیم ندیما بزرگترا عیدی میدادن
حالا شاید رسم و رسوم عوض شده من نمیدونم
باشه بابا شما سحرخیز ما بیکار خخخ
مگه ماکارانی ک دوس داری چطوری هستش؟!
بگو لااقل ما هم بخوریم نصف عمرمون فنا نشه!
 خیلی فراموشکار شدی هاااا (همون آلزایمر)خخخ
تا درودی دیگر بدرود
بهانه ای برای دیدنت
سلام
عیدی چطوری بدم؟
ماکارونی که من دوست دارم ماکارونی هست که حوصله براش خر کنن
وقت براش صرف کنن
ادویه ش یه جور خاصه
کلهم دمش کنن اونم یه طور خاص

درود و صد درود
و تا دیداری مجدد بد;;;
سلام
شماره کارت میدم بی زحمت یه توک پا میری عابربانک وجه موردنظر رو کارت به کارت میکنی و تمام عیدی میرسه دست من (به همین راحتی به همین خوشمزگی)
مجیدجان حوصله رو خر نمیکنن خخخ(خرج میکنن)
با این وضعیت فسنجون درست کنی ک راحت تره والا
بهانه ای برای دیدنت
سلاااااام
صبحت بخیرررررر
خوبی؟[چشمک]
شماره کارت هم بده[لبخند]
راستی کادوی تولدم هم یادت نره[نیشخند]

مجید خودتی
عههههه
مجیدجان
اون "خر" نبود،گوشی ج رو جا گذاشت
ولی دمم گرررررررم خنده ام گرفت
اون دم(به ضم دال) نیست
دم(به فتحه دال) بخون[نیشخند]

راستی این آخرهای شهریور هرچی ولادت بوده جمع شده که غروب سیزده شهریور خاطره انگیز کنه
سلام
صبح شمام بخیر
ممنون
شماره کارتم میدم
تولدت ک گذشته وقتش خخخ
خلاصه اینکه غلط املایی داری بیست نمیشی خخخ
بهانه ای برای دیدنت
سلاااام...خوبی؟
از پاییز چیزی برای گفتن نداری؟
سلام
دیر اومدی
پارسال میومدی داشتم ولی الان نه
بهانه ای برای دیدنت
سلام..
کجایی؟؟
سلام همینجا خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan