دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

رنگ مویش را تمام شهر میدانند، حیف!

رنگ مویش را تمام شهر میدانند، حیف!
پیش چشم عاشق من روسری سر میکند
دوستش دارم ولی این راز باشد بین ما
هرکسی را دوست دارم زود شوهر میکند

ویار تکلم
حتی کل شهر هم با بوی عطرش خاطره دارند :(
دقیقا
دیو مهربون
؛)))
مرسی از حضور گرمتون
زمزمه باران...
به به
بخت باز کن (نیشخند)
نخند
اهل دلاش میدونن چی میگمتعجب
پنجره ی خیس
دوبیتی با احساس و زیباییست
قلمتون جاودان
سلام
ممنون و متشکر
سپاس از محبتتان
زمزمه باران...
من مانده ام و شعر سرودن بی تو
از خواب غزل پلک گشودن بی تو

شاعر میگه(نیشخند)
شاعر بگه تو چرا باور میکنی؟ تعجب
زمزمه باران...
ﺩﻟﻲ ﺑﻲ ﺗﺎﺏ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﻣﺜﻞ ﺷﻌﺮﻱ ﻧﺎﺏ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﺟﻮﻳﺒﺎﺭﻱ ﺍﺯ ﻏﺮﻝ
ﺑﺎ ﺳﺮﻭﺩ ﺁﺏ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ

منشا پیداش کردم(نیشخند)
اطلاع رسانی کن بقیه هم فیض شو ببرنقهقهه
زمزمه باران...
ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮ ﺗﻼﻃﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺎ ﺧﯿﺰﺵ ﻣﻮﺟﻬﺎ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺍﺭﺩ

حالا عاشقه یا دیوانه(نیشخند)
گزینه الف و ب هر دو صحیح میباشد نیشخند
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ما کار و دکان و پیشه را سوخته ایم
شعر و غزل و دوبیتی آموخته ایم
در عشق که او جان و دل و دیده ماست
جان و دل و دیده هر سه را سوخته ایم


یه وقت سر نزنی آقای بغلی خخخخ
آاااااورین تعجب
نه خوبه داری کم کم راه میفتی خخخ نیشخند
شرمنده ام حتما میام با دست پر
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام آقای بغلی خخ
تا اونجایی که یادمه من عکسی به شما ندادم که برعکس من مدام در آغوشت باشه خخخخخخ


سپاس بابت کامنتای قشنگت
سلام
خوبید؟سوال
عکس تو رو نگفتم که بابا تعجبتعجبتعجب
ملت چه اعتماد به سقفی هم دارنااااااااا نیشخندقهقهه
.
.
.
.
.
خواهش، قابلی نداشت
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
ممنون خوبم
من بابات نیستم خخخ
واقعا ممنون که یادآوری کردینیشخند
محمد
واژه ها قد نمیدهند



ارتفاع دلتنگیم را



من فقط سایه ی نبودنت را



برروی سقف اتاقم به نظاره نشسته ام
بسیار زیباست ممنونم
محمد
سلام
خوبی؟

الان امتیاز میده بهم اونم چه امتیازی !
امتیازی که مدتها شارزم می کنه خخخخخخخخخخخخخ

سلام
ممنون به خوبی شما
تا حالا از این زاویه به قضیه دقت نکرده بودمقهقهه
خوبه دیگه این شارژ شدن دوطرفه است
رفیق خاموش
واقعا حیف...
اصن دلمو کباب کردی خخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
میگم این راز بین خودمون می مونه
حالا بگو چند نفرو دوست داشتی که شوهر کردن؟ خخخ
دل نیست که دریاست دریا خخخخخخ
کمیت مهم نیست کیفیت مهمهقهقهه
دریا چیه؟!!! ، اقیانوسهنیشخند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan