دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

چالش ♥♥♥ نامه ای به مخاطب خاصم♥♥♥

http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/7/15/18/1436969935593605.jpg

بگذارید انشا بنویسم...

موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟

به نا م خدا

هیچکدام، فقط و فقط خود تو  مخاطبخاصم!  

من قصه ی تو را  تا  ابد  اینگونه  آغاز میکنم:

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد...

دوستت دارم عشقم

برای همه  ی  وقت هایی که خواستی در کنارم باشی

برای همه  ی  وقت هایی که به من اعتماد کردی

برای همه  ی  وقت هایی که مرا تحسین کردی

برای همه ی  وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی

برای همه ی  وقت هایی که گفتی دوستت دارم

برای همه ی  وقت هایی که در فکر من بودی

برای همه ی  وقت هایی که برایم شادی آوردی

برای همه ی  وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی

برای همه ی  وقت هایی که دلتنگم بودی

برای همه ی  وقت هایی که به من دلداری دادی

برای همه ی  وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی

به خاطر همه ی این ها  هیچ وقت فراموش نکن که :

لبخند من  به تو یعنی  عاشقانه  دوستت دارم

آغوش من همیشه برای تو  باز است

همیشه برای گوش دادن  به حرفهایت آمادگی دارم

همیشه پشتیبانت هستم

من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود

فقط کافی است چیزی از من بخواهی و بلافاصله از آن تو خواهد شد

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم

من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی

در دنیا تو از هرکسی برایم مهم تر هستی

همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم

همین الان در فکر تو هستم  ... همین  الان  که  در  حال  نوشتنم

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری

من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است

هر وقت که احتیاج به درد  و دل داشتی روی من حساب کن

من هنوز در چشمانت گم شده هستم

تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری

پس

سلام ای تنها بهونه، واسه ی نفس کشیدن
هنوزم پَر میکشه دل، واسه ی به تو رسیدن
واسه ی جواب نامه ات ،میدونم که خیلی دیره
بذار به حساب غربت، نکنه دلت بگیره
عزیزم بگو ببینم که چه رنگه روزگارت ؟
خیلی دوست دارم تو مهتاب بشینم یه شب کنارت
سرتو  با مهربونی بذاری به روی شونم
تو فقط واسم دعا کن ، آخه دنبال بهونم
حالمو اگه بپرسی ، خوبه . . . تعریفی نداره!
چون بلاتکلیفه عاشق ، آخه تکلیفی نداره
نکنه ازم بِرَنجی . . . تشنه ام ، تشنه ی  بارون
چقد از دریا  ما  دوریم  بیگناهیم هردوتامون
بدجوری بهم میریزه، منو     گاهی اتفاقی
اگه تو نباشی از من ،نمیمونه چیزی باقی
میدونی که دست من نیست . . . بازیای سرنوشته
رو قشنگا   خط کشیده، زشتا رو برام نوشته
باز که ابری شد نگاهت ، بغضتم واسم عزیزه!
اما اشکاتو نگه دار نذار اینجوری بریزه
من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد
باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد!
حال من خیلی عجیبه ، دوس دارم پیشم بشینی
  من نگاهت بکنم تو  ،تو نگام عشقو  ببینی
یادته . . .؟ منو تو داشتیم ساده زندگی میکردیم
از همین چشمه ی شفاف رفع تشنگی میکردیم
یه دفعه یه مهمون اومد عقلمو بدجوری دزدید
دل تو به روم نیاورد ، از همون دقیقه فهمید
اولش فکر نمیکردم که دلم رو برده باشه
یا دلم گول چشای روشنش رو خورده باشه
اما نه . . . گذشت و دیدم دل من دیوونه تر شد!
به تو گفتم و دلت از قصه ی من باخبر شد
اولش گفتم یه حسه  یا  یه احترام ساده
اما  بعد  دیدم که عشقه ، آخه اندازش زیاده!!!
تو  بازم طاقت آوردی مثل پونه ها  تو  پاییز
سرنوشت تو سفیده، ماجرای من غم انگیز
بدجوری دیوونتم من . . . ! فکر نکن این اعترافه
همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه
میدونم فرقی نداره واست عاشق بودن من
میدونم واست یکی شد بودن و نبودن من
میدونم دوسم نداری مثل روزای گذشته!!!
من خودم خوندم تو چشمات، یه کسی اینو نوشته
اما روح من یه دریاست پره ازموج و تلاطم
ساحلش تویی وموجاش خنجرای حرف مردم!
آخ که چه لذتی داره ،ناز چشماتو کشیدن
رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن
من که آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه
سرزنش نکن دلم رو ، بخدا اون بی گناهه!!!
تو که چشمای قشنگت خونه ی صدتا ستارست
تو که لبخند قشنگت واسه من عمر  دوبارست
بیا  و مثل گذشته جز به من، به همه شک کن
من بدون تو میمیرم ، بیا و بهم کمک کن
دانشجو معلم
ینی قیافه من الان دیدنی خخخخخخ چقدر خوب نوشتید خخخخخخخ نه باریک الله خخخخخ
.
.
عالی بود.
سه دقیقه بعد!!! یعنی نذاشتین جوهر نامه خشک بشه هااااتعجبتعجبتعجب
اگه مسخره میکنید بدونید نوبت ما هم میشه هااااااا خخخخقهقهه

دانشجو معلم
همه نویسنده بودن ما خبر نداشتیم والااااااااااا به خدا
اتفاقا من کلا از نوشتنی خوشم نمیاد
نه واسه خودم، نه دانشگاه، نه دوستام و...
مگر اینکه چــــــــــــــــــــــــــی بشه!!!تعجب
ولی اس ام اس رو خیلی دوست دارم و بنظرم بهترین تکنولوژی واسه حرف زدنه
حالا چرا؟؟؟؟
چون زود میرسه، بهت میگه تحویل داده شد( واسه وقتایی خوبه که طرفت میگه نرسیده به دستم! )، هزینه اش کمه و...
دانشجو معلم
بازم مرسی از اینکه چالشو قبول کردین و وقت گذاشتینو نوشتید .
خیلی مرسی: ))) ( استیکر هم نمیشه گذاشت که !!! )
اولا که قابلی نداشت
دوما نیازی به تشکر نیست
سوما مرسی که به منم گفتین
چهارما خودم استیکراشو میزارم قهقههنیشخندتعجب( فکر کنم بس باشه!)
Hamid ‌‌‌‌
بابا ایولا قلمت همیشه سبز :)
این همه رو خوندم :) باورم نمیشه الان که نیگا میکنم سرگیجه میگیرم
ولی خیلی خوب بود ارزششو داشت
مرسی آقا حمید گل
بعضی جاهاشو خودم نوشتم باقیش هم که تابلوئه دیگه فقط جفت و جورش کردم
ببخشید که چشماتون اذیت شد
یکی از دوستان گفتن تو هم حتما باید بنویسی من هم سعی خودمو کردم
ولی بعید میدونم چیز خوبی از آب دراومده باشه
شما هم اگه خواستی میتونی تو این چالش شرکت کنی
یه نامه به مخاطب خاصت بنویس و بزار روی وبت و هرکسی رو هم که خواستی دعوت کن
بازم تشکر
دانشجو معلم
3 دقیقه طول کشید تا بخونم ؟؟؟ من سرعت خوندنم عالیه برای شما حالا خیلی طول کشید خخخخخخخ از بس که زیاد نوشتید : دی
من 3 تا کامتت گذاشته بودم اون یکی کو ؟
همین زیر الان تایید شد
دانشجو معلم
آقای بابامحمودی والا من تابحال به کسی اس ام اس ندادم تا بدونم خوبه یا نه بده !!!( من کلا از اس ام اس متنی خوشم نمیاد ) ولی گویا شما خیلی خوب تجربه دارید خخخخخخخ ( استیکر چشمک ) ( ستاد آزاردهی ) یوهاهاها
مگه میشه؟ تعجب
اصلا امکان نداره
شما قبلا گوشی داشتین الان رو نمیدونم ولی بازم حتما دارین ( فکر کنم گوشیتونو از قصد گم کردین که پدر جان براتون آیفون بخرهنیشخند)
ساده ترین گوشی های بازار هم قابلیت اس ام اس دارن
منم اس ام اس به کس خاصی رو نگفتم!!! تعجب
پدر، مادر، برادر، خواهر، خاله، عمه، عمو، دایی یا دوست و رفیق
دانشجو معلم
برای خودتون گل هم گذاشتید ؟ دوس دارید خودتونو کمتر تحویل بگیرید ؟ خخخخخخ من اصلا این استیکرارو نمیخواستم بذارماااا خخخخخخخخ
من اینا رو از نظر شما گذاشتم واسه خودمنیشخند
شما بذارید تو میهن بلاگ من میذارمشون اینجا خوبه؟!!!
دانشجو معلم
منظووورم اس ام اس متنی بووووود نه اس ام اس دیگه !
نه بابا الان کاملا بی گوشی ام ! ایشالله زمانیکه میخوام راه دووووووور و در روستاهای دورافتاده ی قزوین بیفتم اونوقت بخرم. ( اصلا گوشی برام بی معنی شده شاید اونوقت هم دیگه نخرم با نامه نوشتن کار خودمو راه بندازم : دی )
مگه اس ام اس غیر متنی هم دارررررررررررریم؟؟؟؟!!!!تعجبتعجبتعجب
به قول خودتون ما خودمون اینکاره ایم
چرا روستاهای دورافتاده اولا انشاالله خودشون بندازنتون شهر خودتون
ثانیا اگه نشد یه پارتی ای، آشنایی چیزی پیدا کنین که خیالتون راحت باشه
دانشجو معلم
اووووووف کی میره این همه راهو برم میهن بلاگ بعد بیام اینجا خخخخخخخ منم که خسته خخخخخخخخخ
همون استیکر گل مشکل داشت : دی
بعد من از اون استیکر خنده ای که روی زمین غلط میخوره متنفرم : دی
پس چون متنفرین قهقههقهقههقهقهه میزارم که با هم دوست بشین!

دانشجو معلم
" ثانیا اگه نشد یه پارتی ای، آشنایی چیزی پیدا کنین که خیالتون راحت باشه "
ما کلا با بند " پ " مشکل داریم یعنی بند " پ " هم با ما مشکل داره خخخخخخخخخخ
.
.
بابا منظورم ازپیام متنی " این پیام آماده هاس " حتی بخوام به کسی هم روزی رو تبریک بگم خودم مینویسم با استیکر فراووووون .
اتفاقا ما باهاش مشکل نداریم فقط اونه که با ما مشکل داره و طرفمون نمیاد خخخخ
بالاخره شما استفاده نکنی یکی دیگه استفاده میکنه این قانون کشور ماست و جا افتاده نیشخند
البته یه چیزای دیگه ای هم هست که قانونیه
اونوقت اگه پیام های آماده میشه پیام های متنی، پیام هایی که خودتون مینویسین با استیکر فراوووووون میشه چی؟؟؟!تعجب
دیدین میگن آش درست کردم با پیاز داغ و سیر داغ و نعناع داغ فراووووووووووون یاد اون افتادم خخخخخخ
دانشجو معلم
ما فردا اش داریم با پیاز داغ و سیر داغ و نعناع فراووووووووووووون خخخخخخ
.
.
من به هدف شومم رسیدم تعداد کامنت ها دو رقمی شد : دی
.
.
من دیگه برم .
13 بدرتون هم خوش .
از بابت پست باز هم ممنون.
حالا این دو رقمی شدن چه سودی واستون داشت؟؟؟
احتمالا دارین میرین شب کوک ببینین خخخخخ
13 بدر شما هم خوش بگذره
شبتونم خوش
بنت الهدی
سلام....به به به واقعا عالی...
راسیتش فکر نمیکردم اینطوریا بنویسین....ماشالااااااااا به قلمتون
سلام علیکم خانم بنت الهدی
عیدتون مبارک
سال خوبی داشته باشین
پر از سلامتی و شادی و خوشی و پول و هر چیزی که آرزو دارین
بابا وبلاگ رو حذف کردین دیگه حتی نمیشه بهتون عید رو تبریک بگیم
ممنون از لطف شما
دانشجو معلم
بیاید میگم خوب نوشتید میگید مسخره میکنید
اگه به نوشتن ادامه بدید گمونم چیزای خوبی از توش در بیاد بعد یادتون باشه که مسبب اصلی نویسندگیتون من بودماااااا ینی از چالش بنده شروع شده : دی
.
.
من باز اومدم : دی
بااااااااشه
غیر ممکنه مسبب این کار یادم بره
من تا موقع خواب پنج, شیش باری میام تا خیالم راحت بشه همه خوابیدن بعد خودم میخوابم!!!::-)
رفیق خاموش
سلام: بر خلاف پستای قبلی خیلــــــــــــــی زیاد بود

اما عالی:)

موفق باشین و خوشبخت
بله واقعا زیاد بود خودمم حس شما رو داشتم ولی دیگه نمیشد کاریش کرد
زمزمه باران...
سلااااام...

به به...(نیشخند)
شما هم...(تعجب)(نیشخند)..
چشم همه روشن...(نیشخند)
یعنی مدیر وب دانشگاه فرهنگیان الان این جا باید بود و می دید...(نیشخند)...
این چه وضعشه...(تعجب)
ببینین...واقعا این تعطیلات چه می کنه هااااا...(تعجب)
گفتم یکی دو روزه تعطیلات خوش بگذرونین...(نیشخند)
مخاطب خاص(نیشخند)(تعجب)...چشم همه روشن..(نیشخند)...
طفلی چه کار کرده هاااا...بدجور کارش درسته...(نیشخند)...
واقعا به این مخاطب خاص باید گفت آفرین...یعنی کاری کرده پرچم سفید بردن بالا بعضیا و دیگه اصلا حاضر نیستن بیارن پایین...(نیشخند)(شیطونک)

این نامه رو یه جا قایمش کنین...
حراست دانشگاه بفهمه دیگه دیگه...(زبون)(نیشخند)...
حالا انقد هم گریه نکنین...چن مدت دیگه امتحانها شروع میشه لازمه هاااا...گریه ها رو میکنم..و صد البته شب بیداری تا صبح...(جدای از شوخی...إن شاءالله در تمام زندگیتون موفق و شاد باشین)...

قسمت اولش خوب نوشتین...آخراش هم معلوم بود یه شعر ولی جور کردین ابیاتش...ولی آفرین به این قلم و ذوق هنری...(مخاطب خاص موثر بوده هاااا...جایزه ش باید به ایشون داد;نه شما...(شیطونک)(نیشخند))
آقای رحمانی از خودمونه!!!
واسه من چندانم تاثیر گذار نیست
اگه تاثیر گذار بود یکی هم به من گیر میداد ( ابراز احساسات خخخ)
ولی مثل اینکه واسه شما تاثیر خودشو گذاشته خخخخخ
طفلی چیه ؟!!! 
با مخاطب خاصم درست صحبت کن ناراحت میشه خخخ
قسمت دوم شعر معروف نامه از خانم مریم حیدرزاده هستش
بنت الهدی
سلام شرمنده خخخخخخ ببینین این مخاطب خاص چه ها که نمی کنه.اصلن یادم نبود عیدو تبریک بگم
ممنون عیده شمام مبارک...ایشالا به شادی و شاد کامی
سلام
خواهش میکنم ایرادی نداشت
مخاطب خاص شما دیگه خیلی خاصه که هوش و حواس رو برده اونم بطور کامل خخخخ نیشخند
زمزمه باران...
ابراز احساسات(تعجب)(نیشخند)
تاثیر اون نوشته طنز نبودااااا...به مخاطب خاص ربط داشت...(خنده)..یعنی اسمش ربط داشت(مخاطب خاص)...
یعنی تاثیری که مخاطب خاص داشت..از تاثیر افتادن سیب تو سر نیوتن نداشت...(نیشخند)

بیخیال...
مخاطب خاص و همیشگی فقط و فقط و فقط خدا...

روز طبیعت خوبی با خانواده محترم سپری کنین...
فردا هم شنبه است...(ستاد زهرمار کردن سیزده بدر)...(نیشخند)
من شنبه هارو خیلی دوست دارم چون کلاس ندارم و راحت حالا هی شما بگو فردا شنبه استنیشخند
روز طبیعت امسال با روزای دیگه فرقی نداشت چون از سرما و بارون تو خونه بودیم
زمزمه باران...
آقای معلم محمودی کامنت هام شوخی بود...
لطفا ببخشید...
روز خوبی داشته باشین...
این چه حرفیه من که بیشتر شوخی کردم
شمام روز خوبی داشته باشید
زمزمه باران...
,فردا شنبه است (نیشخند)...
چه جالبه هااا..
امسال بیشتر جاهای ایران بارندگی بود و همه سیزده بدر تو خونه بودن...
بارون قشنگه...
شنبه هم در راهه(خنده)
پس فردا هم یکشنبه است نیشخند
باران
سلااااام
ممنونم از حضورتون
خیلی بده اینجا استیکر نده
گدشو پیدا کنین بزارین

سال نو رو هم تبریک میگم با تاخیر چون دیر آشنا شدیم

در مورد متن فوق العاده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
خیلی خوب
عالی
آآآآآآآآآآآآآآآآافرین نمره ی 20 هم براتون کمه
چقدر خوشحالم با فرهنگیان هنرمند دست به قلم سرزمینم آشنا میشم
یعنی کتاب بنویسین پرفروش ترین کتاب سال میشه
امیدوارم موفق و موید و سلامت وعاقبت به خیر باشید
با مخاطب خاصتونم خوشبخت بشین ایشالا
از آشنایی با شما خوشبختم
سلام
سال نو شما هم مبارک
در مورد استیکر فقط همینو بگم که چون بلاگ تبلیغات نداره بعضی از امکاناتش پولی هستش
در مورد متن شما لطف دارید تعجب
ما تو جزوه نوشتن سر کلاس خودمون موندیم چه برسه به کتاب نیشخند
منم همه ی این چیزهای خوب رو + یه عالمه چیزای خوب دیگه واسه شما آرزو میکنم
در جواب این جمله تون هم ( "با مخاطب خاصتونم خوشبخت بشین ایشالا" ) فقط میتونم بگم : خخخخخخ
منم از آشنایی باهاتون خوشحال شدم
موفق باشید
زمزمه باران...
سلام..
یعنی یک شنبه هم در راهه(خنده)
تازه کجاشو دیدی بعدشم به ترتیب ایناست:
دوشنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
زمزمه باران...
اجازه؟؟؟؟؟
یه چیز جدید تو وب دوبیتی ها اضافه شده...(تعجب)(نیشخند)
حالا چرا با رنگ قرمز(سؤال)(نیشخند)
حالا چرا با ماژیک(نیشخند)(سوال)
خودکار دم دست نبود..
به به...
اونم رو برگه سفید و اون نوشته(نیشخند)

بعد جمعه هم شنبه در راهه(خنده)
من دیگه با خودم عهد کردم جواب سوالاتو ندم
من جواب میدم خودت دوباره برای خودت تفسیر میکنی
بعدشم که میری داداش بزرگتو میاری
و
.
.
.
.
باقی ماجرا خخخخخ
m2. gh
عالی بود اقا میرزا
مرسی
سلام
مررررررررررسی دوست عزیز
معلم
کی گفته من ناراحت شدم؟؟؟
برام جای سوال بود یهو یی اون همه سوال پرسیدی..
باز هم سوال داشتی در خدمتم....
شماره هم خواستی میتونم بدم..
واتساپ و تلگرام هم دارم...
شما بزرگواری و عزیز دل
اتفاقا چند وقت بود میخواستم بپرسم تنبلیم میومد پس یهویی نبودتعجب
ما از اون اولش تنبل بودیمنیشخند
حوری دخت
یکمشو خوندم چون میدونستم اشکم درمیاد..
چون یکی بود دیگه نیست
سلاااام
مرسی که مثل همیشه نظر میذارین
تبریک بابت اینکه جزء وبلاگ های برتر سال شدین
بنت الهدی
سلام...ممنون از حضورتون...
خواهــــــــــــــــــــــــــش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan