دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

دوست دارم به من بگوید تو

نتیجه تصویری برای دوست دارم به من بگوید تو

دوست دارم به من بگوید تو
او صدا میکند مرا استاد
طرز شیرین «سین» استادش
میکند آخرش مرا فرهاد

.....Arefeh .....
خیییلی قشنگ بود
:)
لطف دارید شما
زمزمه باران...
می خواستم کمی

فقط کمی

دوستت داشته باشم

از دستم در رفت

عاشقت شدم ...

جوی کوچک هم به دریا می رسد، غمگین مباش!

بعد هر دردی مداوا می رسد، غمگین مباش!

آن عزیزی که تمام قلب من خانه ی اوست

گذرش روزی به اینجا می رسد، غمگین مباش!

آه! مجنون! این همه غصه و غم تا به کجا؟

نامه ات یک شب به لیلا می رسد، غمگین مباش!



                                                                      ( کوییسا )
زمزمه باران...
خطی کشید روی تمام سوال ها
تعریف ها معادله ها احتمال ها

خطی کشید روی تساوی عقل و عشق
خطی دگر به قائده ها و مثال ها

خطی دگر کشید به قانون خویشتن
قانون لحظه ها و زمان ها و سال ها

از خود کشید دست و به خود نیز خط کشید
خطی به روی دفتر خط ها و خال ها

خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد
با عشق ممکن است تمام محال ها

" ببینین عشق با ریاضی چه میکنه(نیشخند)"
شــــــــــــــــــــــــــــــیمــــــــــــــــــــــــــــــی رو ندیدی
زمزمه باران...
نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو

چشم های خسته پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو ...
به هرکسی که می رسی ، می گوید :
آدم فقط یکبار عاشق می شود …
دروغ است …
تو باور نکن …
مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم
زمزمه باران...
عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟

یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟!

عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت

پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ و مبهــم اسـت؟

پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!

از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟!
زمزمه باران...
گفتی "دوستت دارم"

و من به خیابان رفتم

فضای اتاق

برای پرواز کافی نبود!
عالی
زمزمه باران...
ضـبـط میـکـنـم تــمـام حــرفـهـایـت را

نـــه بـرای روزهـای بـی تــو بــودن

صـدایـت آنـقـدر آرامم میـکـنـد

کـه یـادم میـرود بـایـد نـفـس بـکـشــم!!!
زمزمه باران...
دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . . .
تا نگاهم میکنی
دلم سریع “حمد و سوره” میخواند…
بیچاره می فهمد،
فاتحه اش خوانده است !
دانشجو معلم
سلام اقا فرهاد خوبین ؟ خخخخخخخخخ
من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم
من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم
دانشجو معلم
" من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم" : دی
سلام
روش جدید ابداع کردین؟
جواب کامنت قبلی خودم رو واسه خودم میفرستین با یه شکلک؟!!!
زمزمه باران...
سلام..
تازه رسیده ست(نیشخند)
به این "دوست دارم به من بگوید تو" میخوره(نیشخند)

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید
زمزمه باران...
دوستت دارم
هدیه ای است
که هر قلبی
فهم گرفتنش را ندارد.
قیمتی دارد
که کسی توان پرداختنش را ندارد.
جمله ی کوتاهی است
اما
هر کسی
لیاقت شنیدنش را ندارد . . .
زمزمه باران...
برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی ؛ آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .
زمزمه باران...
من که قرار نبود بگویم :
” دوستت دارم ! ”
امان از این چشم ها ،
این چشم های دهن لق ِ بی آبرو...
زمزمه باران...
باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان میبارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .
زمزمه باران...
باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان میبارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .
زمزمه باران...
وچه انتظار بزرگی است
اینکه بدانی
پشت هر “ دوستت دارم ”
چقد دوستت دارم . . .
زمزمه باران...
و من هنوز تو را مثل “ تمام شد ” مشق شبم دوست دارم . . .

********
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم . . .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan