دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟


چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟

با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟

گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی است

تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟

گروه صنعتی کاوه
وب فوق العاده ای داری،خوشحال میشم به منم سر بزنی...
Kaveh-accordion.blogfa.com
چشم حتما
دانشجو معلم
خواستم بگم عکس زیباس خندم گرفت خخخخخخخ الان میگین فقط عکس رو دید
خب عکس نوشته ی زیباییه خخخخخ
کلا عشق تصویرین دیگه چه میشه کرد!
باشه بابا قبول همون نمکهههه

Hamid ‌‌‌‌
شعرش از کیه؟
اگر اشتباه نکنم از خانم مرجان علیشاهی
زمزمه باران...
سلاااااااام آقا معلم محمودی...
********
روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟
گفتم بر اورده شدن ارزوی تو !
ولی ندانستم ارزوی تو جدایی از من است . . .
**********
مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود . . .
********
من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی . . .
*********
خخخخخخخخخخخخخ(شکلک میذارم....)...ههههههههه
دندون مصنوعی هاش رو آورده بود یا اونم جا گذاشته بود؟؟؟
مگه مجبوری خب برو با هم سن و سالای خودت صحبت کن!!!
بنت الهدی
زندگی به من آموخت ...

آدمها نه دروغ می گویند

نه زیر حرفشان می زنند ...!!

اگرچیزی می گویند صرفا " احساسشان " درهمان لحظه

است ...!!

نباید رویش حساب کرد ...!!

یکدفعه میگفتی اصلا نباید آدم حسابشون کرد تموم دیگه خواهر من!!!
چرا وبت بالا نمیاد؟؟؟
زمزه باران...
سلام...
یه چیزی که سر به سر گذاشتن شما باشه ولی توش بی احترامی نباشه...
ثبت نشه لطفا
ما از این چیزا نداریمتعجبتعجبتعجب
اینجا مگه بقالیه ؟!!! شیطانشیطانشیطان
زمزه باران...
خب..این جوریاس...
باااااااشه..خخخخخخ
بله همینجوریاس مشکلیه ؟؟؟
بنت الهدی
ینی بنده دیگه شک ندارم که دانشجو معلم شیمی = زیر خط احساس

این شکلکارو چطو میزارین؟اینو که میتونین بگین

اینترنتتون ضعیفه...
چرا دانشجو معلم شیمی = زیر خط احساس ؟؟؟؟؟ توهین ؟؟؟!!!
اینترنت 2 مگ تو ایران ضعیف حساب میشه؟!!! یا خداااااا تفکرتفکرتفکر
شما مگه کجا زندگی میکنین؟ واشنگتن یا لندن یا پاریس یا ...
بنت الهدی
پ نه پ بردار من این از نوع تعریفه...
لاس وگاس
بازم که غلط املایی داری؟ دانشجویی؟؟؟!!!
فکر کنم با تیم ملی کشتی رفتی ولی پناهنده شدی!!! خخخ
زمزمه باران...
سلام..
قاصدک و بی مردم آزاری...مگه میشه..مگه داریم..مردم آزاری هستم که لنگه م تودنیا پیدا نمیشه..خخخ
دیدم پرچم سفید داره کم کم میره بالا ...دلم سوخت به حالتون..خخخ
خواب دیدی خیر باشه
زمزمه باران...
آپ نمیکنین این بلاگ بلاگرفته رو...خخخ
نخیر
به دوست گرامیتون قول سه شنبه رو دادم
شما هم که خونت قرمز تر از دیگران نیست که!!! خخخ
به قول بعضیا بفرما شوووووم!
زمزمه باران...
بی بی جان...
هزاران کلید هم بیاورند،
قفل دلتنگی های دلم را باز نمی کنند
شاه کلید دلم ، فقط نگاه توست....
یا فــاطمه زهــرا (س)
*********
و چقدر این دست سنگین بود!
قرن ها از ماجرای کوچه می گذرد ، ولی گوش شیعه هنوز درد میکند!!!!!!!ا
********
سر فصل کتاب آفرینش زهراست....
روح ادب و کمال و بینش زهراست....
روزی که گشایند در باغ بهشت....
مسول گزینش و پذیرش زهراست....
صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا
*************
ایام فاطمیه تسلیت....
همچنین بر شما دوست خوب و عزیزم
زمزمه باران...
شما هی رجز بخونااااااااااا...خخخخ
خخخخخخخخخ
زمزمه باران...
ببخشید منظور بدی نداشتم...
شبتون بخیر...
ملک و املاکی ندارم که ببخشم!!!
بنت الهدی
نه بابا تیم ملی کجا بود..... با بچه های فرهنگیان رفته بودم...اونم ترجیحا با دانشجو معلمای شیمی...

غلطو گذاشتن برا املا دیگه ...(چند عدد شکلک شیطانک!!!!!!)
ما با شما جایی بریم ؟!!! عمرا مگه از جونمون سیر شدیم
فکر کنم کمترین نمره دوران راهنماییتون همون املا بوده!!!
خسته شدم اینقدر غلط املایی گرفتم ازتون
بابا جان پس فردا میخوای بری به بچه مردم املا یاد بدیاااا بعد اگه خودت غلط املایی داشته باشی چی میشه هاااا خخخخخ

زمزمه باران...
سلام...
فعلا به خاطر ایام فاطمیه یه خورده تا قسمتی میخواد بچه خوبی بشم...
عجـــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!
کار خوبی میکنی
بنظرم الان یه پرچم سفید نشون بدی و در اوج خداحافظی کنی به نفعته
زمزمه باران...
ضرب المثله هست میگه:
شتـــــــــــــــــر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
خخخخخخخخخ
خخخخخخخ
شما مگه دلت واسه کسی هم میسوزه؟؟؟!!!
من که بعید میدونم از این خبرا باشه
زمزمه باران...
آفریــــــــــــــــــــن...من و دلسوزی هم ابـــــــــــــــــــــــــدا!!!..
آبجیم یه خورده استراحت نیاز داره...خدا کنه حالش خوب باشه...
میدونستم
اصلا به قیافت که نمیخوره هیچ به گروه خونیت هم نمیخوره
انشاالله همینطوره
من که حالم سر همین موضوع گرفته است
زمزمه باران...
بر می گرده آبجیم...
سپردمش به خدا...مهم اینه که سلامت و شاد و آروم باش هر جایی که هست...
ممنون از شما که از آبجیم خبر گرفتین...
شبتون بخیر..
وظیفه بوووووووووووود
شب خوش
بنت الهدی
حالا چرا فک کردین دانشجو معلم رشته شیمی منظورم شمایین؟؟؟!!!!!
شما هنوز پی غلط های املایی بنده ایی؟
اونو بعدن خودمون درستش میکنیم اصلا به دانشجو معلمه شیمیست!!!!ربط نداره
تا حالا از اون نظر به قضیه نگاه نکرده بودم! خوب شد گفتی واقعا
بنت الهدی
در مورد املا هم اره خداییش ازهمون ابتدایی املام زیر نمره متعادل بود!!!!!!
کاملا معلومه دیگه نمیخواد شفاف سازی کنی!
مهدیه گلشنی
استیکرای متحرکو چجوری میزاری تتو وبت
سلام خانم گلشنی
این شکلک ها بطور عادی فقط قابل استفاده نویسنده وب در جواب نظرات هستش
من این شکلکها رو از میهن بلاگ و گوگل کپی میکنم

ماشاالله چقدر سحر خیز هستین!!!
زمزمه باران...
سلام...آبجی فاطمه عذرخواهی کردند بابت تاییدنکردن نظرات شما و جواب ندادن به کامنت های شما...
سلام
بله دیدم ولی نباید این کارو میکردن
جواب ایشون رو براشون بصورت نظر فرستادم
زمزمه باران...
به به....رنگ دیوار خونه رو....
دو بیتی ندارین بذارین؟؟؟؟
سه شنبه هم اومداااااا...حالا کدوم سه شنبه رو می گفتین....خخ
شاید این جمعه بیاید شاید !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan