دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

من نمیدانم چرا وقتی قرار بوسه نیست

نتیجه تصویری برای پک رژ

من نمیدانم چرا وقتی قرار بوسه نیست
باز هم لبهای خود را ارغوانی میکنی!!!
مطمئن هستم برای کشتن من اینچنین
پلکها را تیره و ابرو کمانی میکنی!!!

مهدیس سپهری
خیلی هم عالی
شما لطف دارید ❤️❤️❤️
.....Arefeh .....
wow عالی
ممنون دوست عزیز❤️❤️❤️
4jok 😃😃
😍😍😍😍😍
❤️
سینا مرادی
:)
❤️❤️❤️
بنده خدا
خودم سرودم :
رفت و آمدن هایم سر به سر یهانه بود
دل من سودای لب سرخت را در سر نهفته بود.
................................................................
چه بی رمغ بر لب ساحل تکیه زدی
گویی فراموش کردی که دلم را بی بهانه به آتش زدی
قرارمان چیز دیگری بود
قید بوسه آخر راهمآسوده زدی
...............................................................
احسنت زیبا بود
بنده خدا
سلام . به عشق وبلاگ یکی دیگه سرودم . حالشو ببر:

تو بوسه دادی و فکربعدش نکردی
لبت را برلبم نهادی و فکر بعدش نکردی
زمانه حالا چه کنم که ز یارم دورم
همه اش تقصیر خود توست .قصه را شروع کردی و فکربعدش نکردی
ممنون قشنگه منتها مصرع ها هماهنگ نیست
شعر رو بخونید میفهمید چی میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan