دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

بوسیدن تو

                        

                     یکی در آرزوی دیدن توست

                 یکی در حسرت بوسیدن توست

                    ولی من ساده و بی ادعایم

                  تمام هستیم خندیدن توست..

بهانه ای برای دیدنت
سلام
خوبی؟
سلام مرسی خوبم
شما خوبی؟
نیستی؟!!!
رضایی
سلام
خوب هستین؟
ب وب خودم سر زدم دیدم کاملا کن فیکون شده و فقط ی سری استیکر دارن بالا و پایین میپرن 😁 باز خوبه وب شما پا برجاست نمیدونستم اپ میکنین.
زیبا بود :دی
سلام خانوم رضایی
ممنون شکر خدا خوبم
شما خوبید؟ سلامتیت؟
والا گهگاهی واسه دل خودم به وبتون سر میزنم ولی خب بقول شما کن فیکون شده و کلا بیخیالش شدین
منم مدت ها بود که آپ نکرده بودم (بعد یهو دلم خواست، چیزی هم که دل بخوادش نمیشه نه آورد براش) اینجوری شد که آپ شد. (البته سعی میکنم از این به بعد آپ کنم)
باشه، طبق معمول همیشه هم که فقط زیبا بود خخخ
بهانه ای برای دیدنت
من نیستم؟؟!!!
دست پیش گرفتی... آآآآآآآآآررررررررره؟؟
سلام
الان نه.
دلم گرفت..
سلام
خب شما نیستی دیگه
تازه دلیل هم میاری؟!!! والا خخخ
چرا؟!!!
وات  د  فاز؟؟؟؟؟؟؟
رضایی
سلام
ممنون تشکر،
منم خیلی دلم برا وبم و حال و هوای اون روزاش تنگ شده خیلی دوس دارم راه بندازمش ولی خب متاسفانه وقت نیست،
وب شما باز سرحال تره اپ کنین سر میزنیم🌹
سلام
خداروشکر که خوبید
گفتین حال و هوا، یه چیزی یادم اومد خخخ
جدیدا به این نتیجه رسیدم که هر دوره ای از زندگی آدم که میگذره آدم واسه دوران قبلتر دلش تنگ میشه
دانشگاه که بودیم میگفتم کی میشه برم سرکار اما الان میگم کاش هنوزم دوران دانشگاه بود
به هر حال خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی(چقدر خیلی) خوشحال شدم که دوباره اومدین
رضایی
ممنون خواهش میکنم.
تنور دلتون همیشه گرم. 🌺
مرررررسی

___________@@_@__@_____@
__________@@@_____@@___@@@@@
_________@@@@______@@_@____@@
________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan