دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

اَسْـتَـغْـفُـرُالله از این مدح که گفتم

Image result for ‫می بوسمت‬‎

چشمان تو صد طعنه به شیطان رجیم است
لبها چو عقیقِ جگری "ناز و حجیم" است
اَسْـتَـغْـفُـرُالله از این مدح که گفتم
می بوسمت این بار، خداوند رحیم است

زمزمه باران...
اوه
اوه
این دیگه از اون حرف ها بود(نیشخند)
خخخخخ
کدووووووووووووووم حرفا؟؟؟ تعجب
فکرت منحرفه نیشخند
زمزمه باران...
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم!

توبه هم توبه های قدیم(نیشخند)
خخخخخخخخ
ببین میگم استعداد داری میگی نه!!!تعجب
با همینا تغییر کاربری رو شروع کننیشخند
زمزمه باران...
بگذار لبهایـــــت برای بوسیدن باشه
چشمهایــــــت به اندازه ی کافی
حرف برای گفتن داره

اه
اه
این بگم این دو بیتی ها چی نشه(نیشخند)
اه اه چیه؟
بگو به به خخخخخخخ
زمزمه باران...
چه خوب که من بهشت را به بوسه های تو بخشیدم!
حالا همه جا بوی بهشت دارد و من ، عطر بوسه های تو!

این دیگه نوبره هااااااا(تعجب)
نوبر هم که همیشه گروووووووووووووووووووون خخخنیشخند
زمزمه باران...
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم.

عجب تمرینی شود
اه
اه
قرتی بازی(سبز)
تا باشه از این تمرین ها قهقهه
زمزمه باران...
هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر
من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی میکنم!

پای بارون هم اومد وسط(نیشخند)
از اول هم معلوم بود که حسوووووووووووووووووووتی خخخ نیشخند
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ایول باو :)
ایول به خودت باو خخخخ نیشخند
زمزمه باران...
مــرا ببــوس، روزهــای سختــی در پیــش اســت!
بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم!

این دیگه حال بهم زن شده هاااا(سبز)
به قول خودت که لطفا اینجا بالا نیار نیشخند
زمزمه باران...
انسان به سه بوسه نکمیل میشود:

بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری
بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی
بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

این سنگین بود
چن بار به غرق شدن هم کارم کشیدااااا(نیشخند)
حالا الان سالمی؟ قهقهه
زمزمه باران...
بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه سر فصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دل ها شدن

فصل ها عوض شده(نیشخند)
خیلی وقته عوض شده، خبر نداری خخخخخ قهقهه
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام
اصلا وب شمارو که باز میکنم یاد بوسه می افتم
نیازی نیست دوبیتی هارو بخونم خخخخخ

امیدوارم مجرد نباشین
با خوندن این دوبیتی ها از راه بدر نشی خوبه خخخخ

ای خدا باز اومدم اینجا دلم بوسه و بغل خواست خخخخخخ
سلام
مرسی که به وبم سر میزنید
خوبه دیگه نیاز به خوندنم نیست که الکی وقتتون تلف بشه خخخ
فعلا که در صراط مستقیم به سر میبرم ولی خب قول نمیدم خخخخ قهقهه
شما دیگه کودک درونت خیلی اکتیوه نیشخند
فکر کنم یه چند بار دیگه بیای از دست بری، مراقب خودت باش تعجب
رضایی
گاهی معشوق،
بر خلاف قوانین فیزیک عمل می‌کند.
هر چه به او نزدیک‌تر می‌شوی، دورتر به نظر می‌رسد!
هر چه فاصله‌اش بیشتر می‌شود، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد،
چشم می‌بندی، می‌بینیش
چشم باز می‌کنی، نیـست!
هرگاه،
دیدی چنین است،
صمیمانه به خودت،
تسلیت بگو...!
نه مثل اینکه آبیک اثرش رو گذاشته خخخخخ قهقهه
فقط کم کم داره مشخص میشه نیشخند
-----------------------
پس من صمیمانه به خودم تسلیت عرض میکنم تعجب
دانشجو معلم
من البرزم شک نکنین:-P
من شک نمیکنم مطمئنم خخخخ
دانشجو معلم
کوتاه کامنت میذارم میگین این چیه کامنت بلند میذارم میگین این چیه
اصلا نمیام دیگه وبتون :-P
الان من قبلی رو کی گفتم این چیه؟؟؟
خیلی هم خوب بود
رضایی
حالا مناطق کی مشخص میشه؟!
والا من نه مسئول تقسیم بندی امتعجب
نه اصلا تو اداره کل کار میکنمتعجب
من دو تا وب دارم فقطنیشخند
من بی گناهمقهقهه
رضایی
والا بعید نمیدونم شما چندی بعد قاسمی آینده نشین :-P
خداست دیگه مهربونه
یه موقع دیدی به ما هم یه حالی داد
.
.
.

شما دعا کن من بشم، شما رو میارم البرزنیشخند
شایدم شدین معاون اداره کل خخخخ تعجب
رضایی
اره شما بشین قاسمی همین رضایی یادتون میفته ;-)
من خوش قولم، مطمئن باش
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام وقت بخیر خوبین؟
پست جدید نذاشتی؟
انتظار داشتم بیام یه دوبیتی با موضوع بغل و بوسه بخونم خخخ

آقا محمودی یه چیزی بگم بین خودمون بمونه
اگه مجرد باشی
اونی که با خوندن دو بیتی ها از دست میره شمایی نه من خخخخ
سلااااااااااااااام
وقت شما هم بخیر
ممنون
شما خوبید؟؟؟
نه فعلا پخت نکردیم خخخخخخ قهقهه
فعلا که میبینی از دست نرفتمتعجب
بسی مقاومتم زیاده یعنی زیاداااااااااااااااااااااانیشخند

زمزمه باران...
چرا میرزا؟؟(نیشخند)
سلام
نکنه اینم تازه دیدی؟؟؟ خخخختعجب
دیگه بماند... نیشخند
زمزمه باران...
سلام
قبلا دیده بودم
ولی خب
تازه یادم اومد بپرسم(نیشخند)
خسته نباشی دلااااااااااااااااااورقهقهه
زمزمه باران...
روزی مردی از ماشین پیاده شد ودر را برای همسرش بازکرد(تعجب)

زن در حالی که اشک در چمشانش جمع شده بود گفت:فدات بشم عزیزم بعضی کارات خیلی رمانتیکه

و مرد گفت: زر نزن بیا پایین در خرابه فقط از این ور بازمیشه (خنده)
خخخخخخخخخخ خیلی خوب بود خخخخخخخخ
زمزمه باران...
دعای خانمها:
خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم،صبر بده تا تحملش کنم اما قدرت نده که میزنم لهش میکنم (نیشخند)
همینه دیگه جنبه ندارن که خخخخ
زمزمه باران...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﺮﻁ ﭼﺎﻗﻮ ﺑﺨﺮﻩ ﺍﺯ ﻭﺍﻧﺘﯽ
ﯾﺎﺭﻭ ﭼﺎﻗﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﻮﺑﻪ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ: ﺧﻮﺑﻪ، ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺳﺎﻟﻤﺸﻮ ﺑﺪﯾﻦ(تعجب)
3 ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺤﻞ ﺍﺛﺎﺙ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ
ﺟﺴﺪ ﻭﺍﻧﺘﯿﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﺸﺪﻩ
ﺷﺎﮔﺮﺩﺷﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻭ ﺩﺭﺧﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ
تا میگی هندونه جیغ میکشه(خنده)
جای تعجب نداره
دختر است دیگر خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan