دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

لبخند کندویی

نتیجه تصویری برای لبخند

باز سرما خوردم و دکتر برای من نوشت
 شربت لیموی تازه با عسل روزی سه بار
لطف کن داری میایی پیش من معجونی از
اخم ترشت با کمی لبخند کندویی بیار...!!!

دانشجو معلم
سلام آقای بابامحمودی
وبلاگ جدید مبارک .
ماشالله تواناییاتون بالاستاااا روز به روز یه وبلاگ .
مطالب وبلاگتون زیباس .
موفق باشین.
راستی لینک شدین.
اینجا چرااااااا استیکر نداره :/
سلام تشکر
نه تواناییم به شما میرسه و نه اینکه بالاست بلکه اوقات بیکاریم زیاده
چشم هاتون زیبا میبینه
باید از اون شخصی که اینها رو گفته تشکر کرد
اینجا به علت توضیح خود سایت چون مکان حرفه ای ها!!! هستش و برای اهل قلم!!! استیکر به کارشون نمیاد ( خداییش حرف های سایت رو عینا گفتم ها نه این که تعریف کرده باشم)
به نظرم اینجا زیاد به کار شما نیاد چون شما بیش از هر چیز به استیکر علاقه دارین که متاسفانه نداره البته فعلا چون تا یه مدت دیگه این امکان هم اضافه میشه
دانشجو معلم
خب با توضیحاتتون من نه حرفه ای هستم و نه اهل قلم خخخخخ بسیار بسیار سپاسگزارم خخخخخ [نیشخند]
.
.
به هرحال موفق باشین.
اتفاقا بنظرم تنوع تو کار خیلی خوبه

تشکر همچنین
رحمانی
نه باریک الله
نه باریک الله
دیگه وقت برای سر خاروندن نداری
سلام
پای تو هم به اینجا باز شد بالاخره؟؟؟
خوشم میاد کلا تو نخم هستی
فکر کنم توی در حاشیه 2 زهتاب رو به عنوان الگو انتخاب کردی ها؟؟؟ !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan