دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

عاقبت قلب تو را با شعر راضی می کنم

نتیجه تصویری برای با ردیف و قافیه دیوانه بازی میکنم

عاقبت قلب تو را با شعر راضی می کنم
با ردیف و قافیه دیوانه بازی می کنم
می روم در مجلس مشروطه ساکن می شوم
یک سخنرانی علیه حزب نازی می کنم

سرزمین آریایی
سلام
مطلب جالبی بود
خوشحال میشم به سات من هم سر بزنی :
سرزمین آریایی - http://ariae.ir

اینم جدیدترین مطلب سایتم :

بازیگران ایرانی هالیوود همراه بیوگرافی و تصاویر


سلام
چشم حتما
زمزمه باران...
اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .
*******
نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

خدایی جمله اول عجب جمله ای بود...

عکس نوشته های پند آموز عاشقانه
Leila
خیلی ی جوریه خخ
خسته نباشین
سلام
خیلی چه جوریه؟
خسته نیستم خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan