دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

شکر ایزد! در همین حد هم قناعت می کنم

مدتی در قلب من بودی و حالا در سرم!
کار سختی نیست، تنها جا به جایت می کنم
بعد از این گاهی سلامی، گوشه چشمی، خنده ای
شکر ایزد! در همین حد هم قناعت می کنم

.....Arefeh .....
عـــــــــــــــــــالی :)
سلام
سپاسگزارم
دانشجو معلم
اینم عالی : دی خخخخخخ
یعنی سه تا نظر عین هم تعجب
کپی پیست رو تازه یاد گرفتین یا دیر وقته دیگه حال و حوصله ندارین؟!!! خخخخخخقهقههقهقههقهقهه
حوری دخت
عخیی چ قانع
اصلا این " عخیی " نابودم کرد
پروانه شیخ
بسیار زیباست
بنظر منم اگه کسی نخواد که با ما باشه
بهتره آزادش بگذاریم
ممنونم خانم شیخ
دقیقا، در این دنیا هر چیزی که بر پایه زور و جبر باشه
قطعا موندگاری نداره
Hamid ‌‌‌‌
دمتتتتتتتتت گرمم عاااالی
مرررررررررسی حمید خان عزیز
زمزمه باران...
سلام..
به به..
سه تا سه تا...(نیشخند)
باشه به وقتش..(نیشخند)
من کی یدونه ای پست گذاشته بودم؟!!!
همیشه چند تا چند تا بود دیگه تعجب
من منتظرم وقتش برسه ولی نمیدونم چرا هی عقب میفته! خخخخخ
.
.
.
راستی سلام نیشخندنیشخندنیشخند
Nasim dew
دست و جیغ هورااااااااااااا
خخخخخخخ
مگه مسابقه است که دست و جیغ و هورااااااااااااااااا؟!!! تعجب
بنت الهدی
سلام....خوبین ؟
فک کنم الان باید سر جلسه کنکور که نه ولی تو خونه باید باشین....البته ب قول خودتون اگه نرفته باشین برا امتحان(شیطونک)
انشالله موفق باشین
سلام
مرسی، شما خوبی؟؟؟
نه دیگه، حرف مرد یک کلامه نیشخندنیشخندنیشخند
بنت الهدی
از کی تا حالا اوناییکه شکلات با طعم هندونه میخورن شدن مرد؟؟!

بابا بگین این استیکرارو چطوری میزارن ....خخخخخ
دقیقا از همون زمانی که، به پاستیل خورهای حرفه ای میگن دختر تعجبنیشخند
این دیگه مشکل شماست خودت باید حلش کنی خخخخ ههههه نیشخند
زمزمه باران...
سلام..

منتظر باشین..(نیشخند)
بزودی...(ایجاد ترس و دلهره ویژه آقا معلم محمودی) (نیشخند)(عینک)
من همیشه آماده دفاع هستم خخخخنیشخندنیشخندنیشخند
سینا مرادی
خیلی زیبا بود :)
ممنونم دوست خوبم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan