دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

عشق یعنی دل بلرزد تا که نامش میبری

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد
اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
یک موی تو را به عالمی نفروشم
تو جان منی ،

عشق یعنی دل بلرزد تا که نامش میبری
عشق یعنی درد یارت را به جانت میخری
عشق یعنی دل هوایی می شود با یاد او
چون کبوتر پر زنان تا کوی دلبر میپری

دانشجو معلم
اینم عالی.
تشـــــــــــکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
زمزمه باران...
عشق آدم را داغ می کند.

ودوست داشتن آدم را پخته...

هر داغی یک روز سرد می شود

ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود...

*******

آبجی فاطمه انقد هندونه گذاشتن هم خوب نیستاااا..(نیشخند)
منظور جمله آخر رو یه توضیحی بده، نگرفتم چی شد!!!
زمزمه باران...
کل دنیا هم بگویند دوستت دارم ...

فایده ندارد!!!

اما....

دوست دارم های "تو"

چه غوغایی میکند.

ررووحم را تازه میکند....

برایت دعا می کنم

دعا می کنم که هیچ گاه چشمان تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

و تو برایم دعا کن که ابر چشمهایم همیشه برای تو ببارد

دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

و تو برایم دعا کن که هرگز بی تو نخندم

دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد، همیشه از حرارت عشق گرم باشد

و تو برایم دعا کن دستهایم را هیچ گاه در دستی به جز دست تو گره نزنم

رحمانی
پسر داغونم کردی رفت
یاد بگیر
ببین من چه دوست خوبیم
علم فرهنگ
الهی که دلت به یاد او هوایی بشه
الهم عجل لولیک الفرج
الهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan