دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

یک شب تو به خواب من مرا بوسیدی

Image result for ‫یک شب تو به خواب من مرا بوسیدی‬‎

باران که گرفت غربتم را شستم
دلتنگی تلخ عزلتم را شستم
یک شب تو به خواب من مرا بوسیدی
یک هفته ی بعد صورتم را شستم

زمزمه باران...
سلام..

این متن به این پست به نظرم میخوره:

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟
زیباســـــــــــــــــــــــــــــــــت
زمزمه باران...
اینم شاید بخوره به این پست:

من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد...
حالا واقعا چـــــــــــــــــــقدر؟!!! تعجبقهقههقهقهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan