دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

لب های تو مرکز غنی سازی بود

نتیجه تصویری برای لوزان

لب های تو مرکز غنی سازی بود
شورای دلم به بوسه ات راضی بود
پنج بعلاوه ی یکی بوسه زدیم
لوزان و وین به چشم ما بازی بود

زمزمه باران...
به به...
مخ زنی هسته ای شنیدین؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ مخ زنی ؟؟؟
من مخ زنی بلد بودم کارم اینجا چی بود؟
زمزمه باران...
ببخوری نداششید منظوری نداشتم...
کدوم منظور؟؟؟
مگه من چیزی گفتم؟؟؟
زمزمه باران...
عشق بازى کارفرهاداست وبس
دل به شیرین دادودیگرهیچکس
مهرامروزى فریبى بیش نیست
مانده ام حیران که اصلاعشق چیست؟
عشق مساوی است با وقت
وقتی که برای کسی که دوستش داری میزاری
زمزمه باران...
اون دومین کامنتم چرا این شکلی اومده!!یاابرفرض...
آقامعلم محمودی...بابا!دوزاریم کجه...مث قضیه سلام آقامعلم رحمانی تو وب شاهوار شده...خخ
بیخیال...
شمالطف دارین...
آبجیم کاری کرده که الان حسرت تکرار اون لحظه ها رو میخورم...خداکنه زودبیاد...
هااااا...یه لطیفه باحالی در مورد مخ زنی هسته ای هست...به وقتش براتون میآرم...این عکس مذاکرات هسته ای یادم آورد...
شما نمیخواد کاری کنیداااا...به والده محترم بفرمایید ایشون همه کارا رو انجام میدن....(ببخشیدقصدجسارت نداشتم).منظورم این بود که مامان ها عاشق پسر زن دادن هستن...
چون اون شکلی نوشتیش خخخخخ
ناراحت نباش ایشاالله زود برمیگرده
منتظر لطیفتون هستم
والده ههههههه خخخخخخخخ
زمزمه باران...
بیا توافق نامه امضا کنیم،

من رآکتور قلبم را به نامت میکنم،

تو هم تحریم چشمانت را از من بردار ...!

مخ زنی هسته ای!!!!![نیشخند]
لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan