دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

دستم نرسد به هیچ یک، خرده مگیر!

آغوش تو و نغمه ی ماهور خوش است
یک بوسه ی شیرین ز لب شور خوش است
دستم نرسد به هیچ یک، خرده مگیر!
"آواز دهل شنیدن از دور"خوش است

.....Arefeh .....
:)
سپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس از شــــــــــــــــــــما
Hamid ‌‌‌‌
زیبابود
تشکر حمید خان
زمزمه باران...
سلام...

این شعرهای کوتاه قشنگ بود..
خوبه واسه پست ها..


در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس...
واقعا مرسی بابت شعر های همیشگیتون
همینجا تو نظرات تایید میشه که به نام خودتون باشه
زمزمه باران...
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند !
می گویند حساسیت فصلی است ...!
آری .. من به فصل فصلِ این دنیای بی تو حساسم ....
این که کاری نداره
راه حلش یه آنتی هیستامین قویه
زمزمه باران...
این شعر بدک نیست..

در هیاهوی زندگی دریافتم ؛
چه بسیار دویدن ها
که فقط پاهایم را از من گرفت
در حالی که گویی ایستاده بودم ،
چه بسیار غصه ها
که فقط باعث سپیدی موهایم شد
در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود ،
دریافتم
کسی هست که اگر بخواهد "می شود"
و اگر نخواهد "نمی شود"
به همین سادگی ...
کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم
فقط او را می خواندم و بس
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــاست
بنت الهدی
سلام...
به به عجب رباعیاتی....
مثل اون دفعه نگین تعریف نکردیم ها اینم از تشویق
سلام
خخخخخخ
شما همیشه لطف داشتید به ما
زمزمه باران...
پسرا هجده ماه میرن خدمت، اندازه ۱۸ سال خاطره تعریف می کنن..
لامصبا همشونم قهرمان پادگان بودن..(نیشخند)


راستی سلام..(نیشخند)
سلام علیکم والرحمه الله و برکاته
خب اینکه طبیعیه
پسرا همشون همیشه قرمان اند
دانشجو معلم
:))))))
این الان چی هست حالا؟
شکلک خنده, گریه, لبخند, تفکر, پرانتز خخخخ
دانشجو معلم
لبخند ملیح بود خخخخخخ
خخخخخ
باشه یادم میمونه از این بعد قیز خخخ
زمزمه باران...
سلام..
به به..
اینجا رنگ سفید شده.
مبارکا باشه.
می بینم که شکلک نداره(نیشخند)
سلام
آره دیگه تنوع خوبه
چی مبارکا باشه رنگ؟ خخخ
اینجا هر کی باید شکلک از خودش دربیاره!!!خخخخ
زمزمه باران...
دختره به پسره زنگ میزنه
دختر : سلام کجایی عزیزم؟
پسر : با بابام دارم میرم بانک پول بردارم برم ماشین بخرم تو کجایی؟
دختر : من تو همین اتوبوسی که هستی هستم.
میخواستم ببینم خودت بلیطتو میدی یا من حساب کنم واست!؟(نیشخند)

میگم اگه دکتر خوب سراغ دارین بگیناااا
این سلام ببرم بهش نشون بدم
والا همه ش عقب می فته(نیشخند)
دختر: مامان من زن این مرد نمی شم!
مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره؟
دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!
مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه!
زمزمه باران...
امـروز یـه پـسـره رو دیـدم .. داشـت گـریـه میـکـرد ...بـهـش گـفـتـم چـی شـده؟؟؟
گـفـت: دوس دخـتـرم تـهـدیـدم کـرده .. مـیـخواد عـکـسـامـو پـخـش کـنـه؟؟
من : غیر قابل نمایش
نلسون ماندلا (نیشخند)
آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده ..
پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟!!
زمزمه باران...
سرا ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﮔﻞ ﺩﻧﻴﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ..
ﺍﻣﺎ ﻧﻪ . . .
ﺻﺒﺮ ﻛﻨﻴﺪ...
ﭘﺮﭼﻢ ﻛﻤﻚ ﺩﺍﻭﺭ ﺑﺎﻻﺳﺖ . . .
ﺑﻌﻠﻪ ﺍﻓﺴﺎﻳﺪﻩ (نیشخند)

2 راه شناخت دخترها بعد از حمام

1- آزمایش دی ان ای

2- آرایش دوباره ی صورت!

زمزمه باران...
می دونید چرا پسرا از دخترا بدشون میاد؟!
.
.
.
چون چشم دیدن بهتر از خودشونو ندارن(نیشخند)
مورد داشتیم دختره با قیافه بدون آرایش رفته پلیس ۱۰+ برای گواهینامش، بردنش سربازی
زمزمه باران...
وقتی یه کاری رو به آقایون میدین که انجام بدن، حتما انجامش میدن.
نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یاد آوریشون کنید (نیشخند)

جدی جدی امتحان خر است(نیشخند)
پشت یه نیسان با فونت درشت نوشته بود . . . (همه از راننده نیسان میترسن من از راننده زن) پسرررررررررررررا بترکونین
زمزمه باران...
همه ش شوخی هست و بس.

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از ۶۰ ثانیه دوام نمی آورد(نیشخند)
به معجزه اعتقاد دارید ؟
دختران زیبای محترم:
از همین تریبون اعلام میکنم میتوانم ۹۰٪ زیبایی شما را با یک دستمال مرطوب پاک کنم!
زمزمه باران...
صرفا شوخی هست و بس(قصد اهانت و توهین به آقایون ندارم)

ببین خانوم، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه. دیدی؟ ثابت شد شما زنها بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟
خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …!
ببخشید چی گفتی؟؟(نیشخند)

استاد اسامی بچه ها را یکی یکی می خواند

رسید به اسم «بارانه»

شخص مورد نظر را که پیدا کرد پرسید: واسه چی بارانه؟

دختر جواب داد: واسه این که روز تولدم بارون میومده

برادر اهل دلی از ته کلاس گفت: خوبه اون روز آفتابی نبوده !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan