دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

میشود جای بهانه به لبم بوسه زنی؟

من همانم که قرار است دلش را ببری
ناز کم کن تو بگو از همه عالم تو سری
میشود جای بهانه به لبم بوسه زنی؟
در گوشم تو بگی آه عجب گل پسری

د‌ل‌باخته ..
دست مرا بگیر مرا یک ستاره نیست
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست...
احسنت
ممنون از کامنت زیباتون
زمزمه باران...
یاااااااااابرفررررررررررررض(نیشخند)
چی شده؟تعجب
بنیامین بیضایی
عجب گل پسری...
شعر های بهتری هم هستن
خخخخ
ممنونم، حتما هستن
خوشحال میشم بفرستین
زمزمه باران...
اعتماد به سقف نی(نیشخند)
گل پسری هست پسر همساده
حیف لیلی بلده بگی خیلی ممنون(نیشخند)
خخخخ
از دست تو
شیطونه میگه...
زمزمه باران...
شیطونه چی میگه(سؤال)(زبووووون)
چیزی نمیگه
اصن شیطونه غلط میکنه چیزی بگهنیشخند
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
باید گل پسر باشی تا بهت بگه عجب گل پسری دیگه خخ

سلام صبح بخیر خوبی؟ کم پیدایی؟
فکر نکنی دلم هواتو کرد اومدم کامنت بدما
فقط دلم دوبیتی های خاک بر سری میخواست خخخخخ
مگه گل پسر نیستم؟تعجب
خیلی نامردینیشخند
شب شما هم بخیر

*** هواتو کردم من حیرون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخوادت، میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
هوایی میشم همون روزا که میبینم هوامو داری
میخوام بدونم تا کی میخوای ببینی و به روم نیاری ***

همون دوبیتی ها واست خوبه والا خخخزبان

کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام آقا مهدی خوبی؟
دیشب که کامنت دادی اومدم جواب کامنتمو خوندم دیگه خواب نذاشت کامنت بدم
صبح بیدار شدم دیدم وب شماست که در صفحه گوشی من خودنمایی میکند خخخخخ
در ضمن تو اصلا هم گل پسر نیستی خخخ
سلام
ممنون شما خوبی؟
مثلا میخواستی بگی تنبلی؟!!! خودم میدونستم بابا خخخنیشخند
وب رو حال میکنی؟!!! همه اش در حال خودنمایی هستشزبان
باشه خیلی هم دلشون و دلتون بخواد (ایشششششش) خخخقهقهه
زمزمه باران...
ابهتی دارم من(نیشخند)

ته کشیده(نیشخند)
داشتم می اومدم این طرفی
دیدم یه سفیدی رو سر در خونه هست

چیه؟؟(نیشخند)
نمیدونی سفیدی چی بود
خودت نزن به اون راه(زبوووووووووون)
کووووووووووووووووو؟ ابهت رو میگمتعجب
نخیرم ته نکشیده، هر وقت کشید بوش میادنیشخند
نه از این خبرا نیست
جنابعالی توهم زدیزبان

رحمانی
سلام خوبی عزیز؟
استغفرالله
سلام
ممنونم
عیدت مبارک
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
علیک سلام بد اخلاق خخخ
اسما تو این عکسه خیلی بزرگ افتاده
با تلگرام همین عکسه رو فرستادم باباش گفت خودتی؟ خخخخ

باشه تایید میشه کامنتات فقط حوصله به خرج بده جان عمت خخخخخ
خدایا دنیات رو ببینتعجب
کی به کی میگه بد اخلاقنیشخند
بیا، باباش نشناخته از ما ها چه توقعی داری؟ خخخقهقهه
حالا دقیقا چشمت کدوم عمه ام رو گرفته؟!!! خخخزبان
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام صبح بخیر
مگه نوبرشو نیاوردم؟ خخخ

مطمئن باش کامنتات بی جواب نمی مونند و حتما تو وب خودت جواب میدم
حالا از هر ده تا کامنتت هم یکی تایید میکنم خخخ
امیدوارم کامنت رو فقط برا تایید شدن نفرستی

ببخشید نمیدونستم برا خوندن جواب میای حالا که فهمیدم بیا تایید کردم :)
سلام عصر بخیر
نه، مگه آوردی؟؟؟ خخختعجب
باشه ولی یه وقت انرژیت نیفته؟!!!قهقهه
من که میفرستم به امید تایید نشدنزبان
دیگه دیره، دل اسیرهنیشخند
رحمانی
نگاهم با نگاهت کرد برخورد
خدا مرگت نده حالم بهم خورد
خخخخخخ
استاد ادبیات که میگن همینهقهقهه
رهگذر
سلام. عالی هست مطالب. ممنون میشم کانال تلگرام درست کنید. تمام مطالب همراه با عکسها رو اونجا بزارید تا همیشه بتونیم بخونیم. تشکر
سلام
مرسی از توجهتون
متاسفانه وقت آزاد ندارم
اگه دوست داشتین خودتون درست کنید
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan