دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

ای خدا باز نشد حرف دلم را بزنم!!!

میکنم سرفه که منظور، کنار تو منم!
کرده ام جمع حواسم که نلزرد سخنم
"من، شما، چیزه، ببخشید خداحافظتان"
ای خدا باز نشد حرف دلم را بزنم!!!

پنجره ی خیس
سلام
و هزازان مرحبا....
جز به به و تحسین نمی توان گفت!
قلمتان پاینده
سلام
ممنونم از لطفتون
زنده باشیدگل
زمزمه باران...
حالا چرا سرفه(نیشخند)

عطسه هم بد نیستااااا(عینک)

هی
این همه حواس جمعی
آخرش چیز شما خداحافظ(تعجب)

انصافا گفتن حرف دل از کار تو معدن سخت تره(تعجب)
من سرفه رو ترجیح میدم
آره دیگه اونم از آخرش
تو چند تا معدن سابقه فعالیت داری؟!!!
زمزمه باران...
باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارنداما در کنار هم معجزه می آفرینند،درست مثل من و تو

معجزه حروف اینه دیگه(نیشخند)
من و تو که شبکه ماهواره ایهنیشخند
ماهواره خوب نیستااااااتعجب
زشتهنیشخند
بدهقهقهه
عیبهزبان
زمزمه باران...
با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد

تولد در چشم نشنیده بودیماااااااا(نیشخند)
قدم نو رسیده مبارک خخخ
زمزمه باران...
چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست؟
چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست؟

"تو" چه میکنه(تعجب)
به هر طرف که میروم دلم به جستجوی توست
و انعکاس روشنی که حس عطر و بوی توست
قفس قفس شکسته ام به شوق پر گشودنی
چه میشود که بشکند دری که روبروی توست
زمزمه باران...
اشتباهم این بود :
که با دیدن اولین " دل " حکم کردم

عجب حکمی(تفکر)
پاسور بازی میکنی؟!!!قهقهه
زمزمه باران...
جای خالیت را
نفس عمیق می کشم ...
عطرت از تو باوفا تر است

به به
عطری داره هااااا
اورجینال بوده که اینقدر موندگاری داشتهنیشخند
دانشجو معلم
سلام
زیبا بود.
بسی متشکرمنیشخند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan