دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

موهای زیر روسری را دوست دارم

موهای زیر روسری را دوست دارم
من روی چون حور و پری را دوست دارم

بانو کجا رو زل زدی با تو نبودم
من دختر پشت سری را دوست دارم

دلارام 🌻
ههها
ضایع شدااا؛))))
خخخخخ
بله دیگه اینطوریاست نیشخند
آسیا شاپ
بسی لایک
بسی تشکر
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
چی شد پست قبلی گفتی چادرشو یکم شل بگیره
الان میگی موهای زیر روسری رو دوست داری؟؟؟
من اصلا از کارای این پسرا سر در نیاوردم خخخخخ

سلام خوبی آقا معلم؟؟؟
نه بهتره اینطوری احوال پرسی کنم خوبی آقای بغلی خخخ
بی ذوقی دیگه، واسه همین سر درنمیاریزبان
از ویژگی های خوبشون همین بس که به یک جا اکتفا نمی کنننیشخند
یه بار چادر یه بار روسری و ....قهقهه
.
.
.
سلام
مررررررسی خوبمگل
شما خوب بیدی؟؟؟سوال
زمزمه باران...
مگه آزار داری(تعجب)
جای جناب خان خالی
قشنگ ببافت هاااا(نیشخند)
آره، اونم در حد تیم ملینیشخند
بنت الهدی
سلام بر پیشکسوت 😁
دیدین اقای بابا محمودی شمام پیر گشته ای و در جمع پیشکسوتان قرار بگرفته اید😁
خوبین؟؟

عجببببببب شعررررررری
سلام
به به ستاره ی سهیل
اینم رسم روزگاره دیگه، همه رفتنی اند
ممنون، از احوالپرسی های شما
شما که دیگه اصلا همه رو فراموش کردید
تا موقعی که من علم فرهنگ بودم خبری ازتون نبود دیگه
شما لطف دارید
وبتم که تعطیل کردی، خب چرااااااااااااااااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan