دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

بیمارم و با قصد شفا می بوسم!!!

من با هدفی ویژه تو را میبوسم!
بیمارم و با قصد شفا می بوسم!!!
این نسخه ی دکتر من است؛ دخترجان
من بهر جوان شدن تو را می بوسم

دیو مهربون
یجوری نبود شعرش؟
مثلا چجوری؟؟؟
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام خوبین؟
اسم شمارو تو وب زمزمه باران دیدم یاد بوس و بغل افتادم خخخ
گفتم بیام دوبیتی بخونم که دیدم بعله چند تا دوبیتی گذاشتی تو وبت
شما احیانا بغلی نیستی؟ خخخخخ
سلام
ممنون به خوبی شما
یعنی هرجا اسم منو ببینی یاد بوس و بغل میفتی؟!!!تعجب
سوال آخرت هم که منشوری شد خخخخخ قهقهه
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
اگه بوسه دختر جان جوانت میکنه
فکر کنم الان باید تبدیل به نوزاد شده باشی خخخخخ
دیگه به این شدت هم نمیشه هااااااااااااااااااا
البته تجربه شما بالاتر بالاخره خخخ
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
چه قشنگه شعره
چشماتون قشنگ میبینن
زمزمه باران...
این دیگه از اون حرف هاا بوداااا(خنده)
من بعد دکتر تجویزش فرق کرده(نیشخند)
چکار کنیم دیه
دکترم ما رو شناخته خخخخخ نیشخند
زمزمه باران...
ادب عشق تقاضا نکند بوس وکنار
دو نگه چون بهم آمیخت خودش آغوش است

عشق هم ادب داشت(تعجب)
نه پس خیال کردی بی ادبه؟!!!!! تعجبقهقهه
زمزمه باران...
یه مرد و زن باس چند وقت یه بار پیشونی پدر و مادرشو بوس کنه(گل)
عجب
خوب شد یاد آوری کردی هاااااااااا تعجب
زمزمه باران...
بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود

عاغا این دو بیتی سر که هیچ
کلا زندگی رو به باد میده(نیشخند)
خخخخخخ
پس بر باد رفت تموم شد
زمزمه باران...
قطه قوت تو نقطه ضعف منه : بوسه هایت

نقطه ضعف قبلنا یه چیز دیگه بود
اه
اه
قرتی بازی(سبز)
اون قبلنا بود
الان قرن بیست و یکم هستیم خخخخخ نیشخند
دانشجو معلم
:))))))
اصن تو این کامنت هزاران حرف نهفته استتعجب
واقعا چقدر حرف داشت هاااااا خخخخ قهقهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan