دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

این بوسه که از سمت تو آمد خوب است

نتیجه تصویری برای بوسه ی تر

این بوسه که از سمت تو آمد خوب است
بر روی لبم نشاندمش، مرطوب است
چسبیده به من، دوباره لطفا بوسه
چون بوسه ی تر حقیقتا مرغوب است

زمزمه باران...
هنگ کردم(خنده)
اونو که خودم میدونم خیلی وقته خخخ
زمزمه باران...
ببین این دو بیتی هات آخرش سرم به باد میده
نگی نگفتمااااا(نیشخند)

از صورتت نقاشی کشیده ام
همانطور که دلم میخواست باشی
حالا چشمهایت فقط مرا میبیند
و لبخند همیشگیت
لحظه های نبودنت را
میپوشاند
فقط مانده ام
هوس بوسیدنت را چه کنم؟

اه اه
قرتی بازی(سبز)
نه کم کم داری راه میفتی
ولی فکر کنم یه بیست و چند سالی دیر شده
چون باید دو سالگی راه میافتادی خخخ
زمزمه باران...
بوسه یعنی اتصال سیم های مثبت و منفی یک جریان برق ۶۶۰۰۰ ولتی که اگه زیاد طول بکشه فیوز مرکزی بدجوری میزنه بیرون(خنده)
اینو از گروه مهندسای برق کش رفتی؟؟؟ خخخخ
زمزمه باران...
بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه نداره(نیشخند)
احسنت خخخ
زمزمه باران...
گر نرخ بوسه را لب جانان به جان کند، حاشا که مشتری سر مویی زیان کند(تعجب)(البته بستگی به جانانش داره(تعجب))
لدفا ترجمه نخواه(عینک)
باوشه ترجمه ممنوع
زمزمه باران...
بوسه‌، بهترین سرقتِ دنیاست
چون هم دزدیدنش زیباست و هم پس دادنش

اه اه
چه دزد بازاری شود(نیشخند)
الو 110؟
عههههههههههههه عجب خخخخ
زمزمه باران...
و زندگی از جایی شروع می شود که بی هوا بوسیده می شوی

این صد در صد پای چوبه اعدام میبره(خنده)
از دست این دو بیتی هااا
ایها الناس(خنده)
نه نترس کارت از اعدام گذشته فقط تیر باران خخخ
زمزمه باران...
از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو
بــر شـــانـه هــایــــم خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد

هیچی
تعادل منظومه شمسی هم بهم زده
یاابرفرض
از فردا
طلوع و غروب خورشید به افق شونه(خنده)
اصن لامصب تعادل همه چیز و همه جا رو بهم میزنه خخخ
زمزمه باران...
دارد عــادتــم مـی شـود کــه بــا دلــهره تــو را بـــبوسـم!
مثل ِ گنجــشک هــا کــه هــرگــز آســوده از زمیـن، دانــه برنمـی چیـنند!

این به درد این دو بیتی نمیخوره
شاید هم بخوره
نشد با میخ میکوبم که بخوره(نیشخند)

پس لطفا میخ طویله بیار چون میخ معمولی جواب نمیده خخخ
زمزمه باران...
من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و تــــــــــــــو دهانـــــم را با یک “بـــــــــــــوســــــــه” ببند.

این دیگه از تیرباران گذرونده(نیشخند)
احتمالا تک تیر میشی خخخ
...arefe ...
:)))
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan