دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

ممنوع شده بوسه ی لبهای تو بر من

Image result for ‫قدس‬‎

ممنوع شده بوسه ی لبهای تو بر من
بر نحسی این منع، دو صد ناله و نفرین
ولله، شود لعل لبت روزی از آنم
چون قدس که روزی شود از آنِ فلسطین

زمزمه باران...
بعله(تعجب)
دیگه اسرائیلی هم شد(نیشخند)
خخخخخ
زمزمه باران...
نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت

اه اه
حال به هم زنه(سبز)

اسرائیل دنبالمه هااااا(نیشخند)
تا قبل از این یه امیدی داشتم که خوب بشی ولی دیگه قطع امید کردم خخخخ
زمزمه باران...
بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد.

من برم
الآنه گشت ارشاد بریزن اینجا
اوه
اوه
قرتی بازی هایی(سبز)
لااقل بگو این کلام گوهر بار از کیه؟!!!!!
زمزمه باران...
عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ میکند.

کار به کجا کشیده
ماهی هم ماهی های قدیم خب(نیشخند)
به ماهی دیگه چکار داری؟
بزار اون بیچاره به زندگیش برسه!!!
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام آقا معلم خوبی؟
عجب سوالی پرسیدما
زمانی که بوسه برات ممنوع شده معلومه خوب نیستی خخخ
سلام بر فاطمه خانم
عههههههههه
باشه، فقط یکی طلب شما !!!
زمزمه باران...
تو که می‌خندی، اشتهای لبانم به بوسه باز می شود.

ببینین از گمرک جون سالم به در ببرم؛ اسرائیلی دنبالم هستنااا(نیشخند)

اه
اه
سوسول بازی(سبز)
گیر موساد نیفتی صلوات خخخ
زمزمه باران...
اللهم صل علی محمد و آل محمد

(نیشخنــــــــــــــــــــــــــــــــد)
زمزمه باران...
چه نشسته این اینجا
عاغا شما از این دو بیتی ها گفتین
آقا رحمانی پرید
شما می دونستین و به ما نگفتین(تعجب)
واقعا که
صداش هم در نیاوردن(تعجب)
بااشه(طلب ما)
همینجوری پشت سر هم میگی و میری خخخ
من چی میدونستم و نگفتم؟!!!
چیو صداشم در نیاوردم؟!!!
حالت خوبه عایا؟؟؟
زمزمه باران...
میگم نکنه شما هم پریدی ما خبر نداریم(تفکر)
خواهشا یه شیرینی ارزش اینو نداره هاااا
بابا نهایت با یه شوکولات سر و ته این شیرینی دادن هم میارین خب(عینک)
من پرشم خوب نیست اول باید برم سه گام یاد بگیرم بعد خخخ
حالا شما بپا نپری من پیشکش خخخخخ
من نه شیرینی میدم نه شوکولات فقط فقط اوجولات خخخ
رضایی
اقای رحمانی پریده !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
شیرینی من کوووووو ؟ خخخخخخ
.
.
شمام پریدین ؟ خخخخخخخخخ
عاغا من شیرنی میخوام خخخخ
رحمانی هم پریده باشه من باید شیرینی بدم خخخختعجب
خدایاااااااااااااااااا کمکنیشخند
.
.
.
من الان که سر جام نشستم، فعلا پرشی در کار نیستتعجب
زمزمه باران...
این فکر کنم به این پست بخوره(تفکر)

ﻣﻦ
ﺑـــﻬـــــــــــــــﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ ﻭ ﺗــــــــــــــﻮ
ﺩﻫﺎﻧـــــﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑـــــــــــــﻮﺳــــــــﻪ ﺑﺒﻨﺪ.
خخخخخخخخخ
اوضاع خیلی خرابه هاااااااااااانیشخند
با خودت این کارا رو نکنتعجب
اینا رو از کجا میارینیشخند
زمزمه باران...
این فکر کنم به درد این پست بخوره هاااااا(تفکر)

حس آرامش در بوسه هایت
مرا در بیداری خواب می کند
عجب خخخخخخخ
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام
وبت خیلی قشنگه
دوبیتی های پستاتون واقعا قشنگن
همه بوسه و بغل خخخخخ
خوشحال میشم به منم سر بزنی تبادل لینک کنیم
سلام
اگه اشتباه نکنم دوست جدید قاصدکی
کامنتات رو خوندم تو وبش
چشماتون قشنگ میبینه
بعله دیگه بوسه و بغل، حال و هول خخخخخ
چشم حتما میام تبادل هم میکنیم
زمزمه باران...
آخ جووووووووووووووووووووون
دوبیتی ها ته کشید
صداش در نمیارن بعضیااااااا
پرچم سفید یه دور محله وبستان با دوی سرعت برن بعضیا(نیشخند)
به همین خیال باش
دوزار بده آش
کودک درون من، اکتیو تشریف داره
سلام
متشکرم از حضورتون و ممنون از اینکه لینکم کردین
آدرس وب شما هم با افتخار در لیست دوستانم قرار گرفت

نه خیر کاملا در اشتباهی شما
من دوست جدید قاصدک نیستم
قاصدک دوست جدید منه خخخخخخخ

ضمنا چشام وب های قشنگ رو قشنگ میبینه
اینجام که شکلک نداره احساساتمو بیان کنم دارم عقده ای میشم
تشکر بابت لینک

آها از اون نظر خخخخخخخنیشخند

خیلی ها نتونستن احساساتشونو بیان کنن خخخخ
یه نگاهی به کامنت های قاصدک بندازی متوجه میشیتعجب
دیگه خودش خودکار عمل میکنه آخرش اسم شکلک ها رو تو پرانتز مینویسه خخخخنیشخند


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan