دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

من اهل نماز و توبه، او اهل صفا

Image result for ‫تسبیح کجاست...؟‬‎

او اهل تجملات و من هم ملا
من اهل نماز و توبه، او اهل صفا
در عالم خواب دیدمش یک شب که
تسبیح کجاست...؟ لا اله الا الله

دانلودو | دانلود فیلم و سریال خارجی
سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارید خوشحال میشم که به وبلاگ بنده هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگین :)
ممنون
سلام
چشم در اسرع وقت حتما میام
mahdis ^_^
+++=
اینا (+++=) نظرات جدیده ؟ خخخ
زمزمه باران...
ملا(مث جناب خان بخونش)
تسبیح(نیشخند)
این تسبیح من کوووووو؟ خخخخخخ
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام آقا معلم.
شما زنده ای؟ :|
سلام
نه فقط شما زنده ای بقیه هم جنازه خخخخنیشخند
رضایی
خخخخخخخخخخخ اسغفرالله
خخخخخخنیشخندنیشخندنیشخند
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
خب منم میدونم که من زنده ام و بقیه جنازه
فقط خواستم مطمئن شم خخخ
آقا من چیکار کنم فکر شما منحرفه
طراحی های من کجاش خاک برسریه آخه ؟
این اعتماد به سقفت منو کشته
کجاش؟؟؟؟؟ تعجب
از نظر من کلا همه جاش خاک بر سریه نیشخند
راستی قالبت خیلی خوشجله

زمزمه باران...
عشق چه کارا که نمی کنه
بعضیا رو ملا کرده (نیشخند) (شیطون)
اوه اوه
این "تو" کارش درسته
پاک هوش و حواس از سر بعضیا برده (نیشخند)
من که شیمیست ام، ملا هم نمیدونم کیه؟؟؟نیشخند
" تو " دیگه کیه؟ خخخخختعجب
هوش و حواس چیه؟؟؟قهقهه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اسغفرالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan