دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

گفته بودم روزه ام اما تو شیطانم شدی

Image result for

گفته بودم روزه ام اما تو شیطانم شدی
غنچه کردی آن لبت را دشمن جانم شدی
انت شیطان و لبانت قند و شیرین و عسل
لنگ ظهری آمدی و وعده ی شامم شدی

mahdis ^_^
قشنگ بود
تنکس
bahar ...
((:چه منشوری
خخخخخخخ
نگید اینجوری من میترسم هااااا
gameof thrones
سلام وبلاگ زیبا و جالبی دارید خوشحال میشم که به وبلاگ بنده هم سر بزنید و نظرتون رو درموردش بگین :)
ممنون
سلام
ممنونم از شما
چشم حتما میام
دانشجو معلم
سلام
خب اول اینکه عکس زیباس !
میتونه بسی زیبا هم باشه !
دوم اینکه من شعرو نفهمیدم اخرشو خخخخخخخ
عکس که فوق العاده اس
تووووووووووپ
اما در مورد مفهوم فقط میشه بعدا توضیحش بدم، کار دیگه ای از دستم برنمیاد
زمزمه باران...
به به.
حالا پای شیطون هم وسط اومده(نیشخند)
از اولم وسط بود شما خبر نداشتی نیشخند
زمزمه باران...
میــــــــــگن؟؟
گــــرسنــــگی نکشـــــــیدی
عاشــــــــقی یـــــــــــادت بــــــره...
روزه گـــــــرفــــــتم ....
فــــــرامـــــــــوشــــــــت کــــنم ...
شـــــدی
"دعای افـــــــــطار و حـــــاجـــــت ســـــــــــحرم

شیطونه دیگه(نیشخند)
آفرین به شیطونه خخخخ
رحمانی
سلام یادی از فقرا کردن بد نیست
اگه تو فقیری من چی ام پس؟؟؟نیشخند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan