دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

گفتم که پر از عطر بهاری بانو

sms asheghane اس ام اس و جمله های جدید و زیبای عاشقانه

گفتم که پر از عطر بهاری بانو
خب حرف بزن گاه گداری بانو
گفتی: " به خدا حرف ندارم آقا "
گفتم: " به خدا حرف نداری! بانو "

mahdis ^_^
خیلی قشنگه
چشماتون قشنگ میبینه
رحمانی
آفرین
فنا شدی رفت
من تا تو رو فنا نکنم فنا نمیشم خیالت راحت عزیزم
دانشجو معلم
به به : دی
.
.
بخدا دیگه به کامنت گذاشتنای من گیر بدین دیگه نمیام وبتون خخخخخخ
قابلی نداشت
عجبا، حالا دیر به دیر میاین تهدیدم میکنین؟!!!!!

زمزمه باران...
یاخدا(نیشخند)
این چی میگه دیگه(سوال)(نیشخند)
چی، چی میگه؟
کی، چی میگه؟
حالت خوبه؟!!!! خخخخخ
زمزمه باران...
زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو...
واقعا این تــــــــــــــــــــــــــــــــــــو چرا درک نمیکنه؟!!! خخخخ نیشخندنیشخندنیشخند
زمزمه باران...
شاهرگم قید توست، بزنم میمیرم...

اینو به زور از گمرگ ردش کردماااا(نیشخند)
مشخصه
هرکسی نمیتونه از این کارا بکنه
زمزمه باران...
احتیاجی به تسبیح نیست، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم.

گشت ارشاد نگیره یه وقت(نیشخند)
نترس
اگه گرفتنت واست هر روز خوراکی و کمپوت میارم اونم از نوع گیلاس
زمزمه باران...
ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ نه مثل جبر نه مثل هندسه نه ﻣﺜﻞ ۱ منهای ۱ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ۰ ﻣﯿﺸﻮﺩ.
ﻣﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ مثل نیمکت آخر زنگ آخر ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺭﻭﯼ ﭼﻮﺏ ﺣﮏ ﻣﯿ ﮑﺮﺩ؛ مرا یاد بگیر.(خنده)
همین شما ها اید که نیمکت ها رو الکی خراب میکردید دیگهنیشخند
زمزمه باران...
“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد .(نیشخند)
باریک
زمزمه باران...
از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری .

این دیگه سیاسی شد(نیشخند)
مرگ بر اسراییل نیشخند
زمزمه باران...
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند...
با تو باید مثل باران حرف زد.

پرچم نبردین بالا؟؟(نیشخند)
نوووووووووووووووووووووچ
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام.
لینک دوستان پاک شده بود
اینا دوباره لینک شدن
من باز شما رو لینک میکنم
عه عه عه منم که لینکی شما نیستم تا وبتو با خاک یکسانش نکردم لینکم کن ححح
راستی چرا الکی میگی سراغ منو از قاصدک میگرفتی؟
قاصدک به من چیزی نگفته خخخ
آها باوشه
اینجا خودش با خاک یکسان هست هرکاری دوس داشتی بکن
قاصدک که نباید هر روز بیاد بگه
هر وقت سوال کردی ازش میگه بهت
چرخوندن زبووووووووووون که خرجی نداره
زمزمه باران...
سلام یادم رفت.
روزه گرفته(خنده)
خخخخخخ باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan