دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

با درد دلم تو آشنایی بانو

عکس عاشقانه زیبا 2016 (8)

با درد دلم تو آشنایی بانو
زیبایی لحظه ی دعایی بانو
یکدم نتوانم از تو من دور شدن
اوقات فراغتم شمایی بانو

دانشجو معلم
سلام : دی
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خخخخ نیشخند
زمزمه باران...
به تو که میرسم مکث میکنم..
انگار در زیباییت چیزی را جا گذاشته ام، مثلا...
در صدایت، آرامش
یا در چشم هایت، زندگی...
زمزمه باران...
صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ،
صحبت از توست و تو یعنی “همیشه”
"تو یعنی همیشه" …………… لایک
زمزمه باران...
دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه میکنم عزیزکم ...
مبادا فکر کنی “داستان اسارت” است،
این حکایت را به “زیاد خواستنت” تعبیر کن(خنده)
این عاشقانه است هااااا نه طنز، نخند خب خخخ

زمزمه باران...
قـــلمم به نـوشتـــن نمی آیــد
بـــه چِــشـمـانـَم خیــره شـو؛
عــاشــقــانــه هــــای ِ مــَـرا بــخــوان...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan