دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

یک پیاله شعر تازه ، یک وجب دلواپسی

نتیجه تصویری برای یک پیاله شعر تازه ، یک وجب دلواپسی

یک پیاله شعر تازه ، یک وجب دلواپسی
زیر قیمت می فروشم ، مشتری دارد کسی؟
با شما ارزان حسابش می کنم لطفا بخر..!
بوسه جایش می دهی با رنگ و بوی اطلسی؟

ناگفته های من...
آقا معلم محمودی...
این وب هرکاری میکنم که در لینک وب ناگفته ها بذارم نمیشه....
شما چی کار کردین این کار (لینک این وب) شد؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام

به علت افزایش مهاجرت از بلاگفا به بلاگ بیان بلاگفا بلاگ بیان رو تحریم کرده بخاطر همین نمیشه
من 5 - 6 بار خواستم هم برای خانم رضایی و هم برای شما کامنت بزارم اما چون هردو در بلاگفا هستین بلاگفا نمیزاره
از این طریق بلاگفا سعی میکنه منافعش رو حفظ کنه و نزاره افراد بلاگ بیان با افراد بلاگفا ارتباط برقرار کنن و یه وقت بلاگفایی ها تحریک به مهاجرت نشن و این نامردیه محضه
زمزمه باران...
سلااااااام...تو خونه جدید شاید بشه...
امتحانش میکنم....
من همون ناگفته های من... سابقم....
سلام
بله حتما میشه
مشکل از بلاگفا هستش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan