دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

مال منی! مال منی! مال من

نتیجه تصویری برای من یکطرفه برای تو میمیرم

با نوک انگشت نوشتم بر آب:
«مال منی! مال منی! مال من!»
حیف که در ثانیه ‌ای محو شد
آن «سَنَدِ مِلکیِ اقبالِ» من

ناگفته های من...
اگه یه نفر ازت پرسید چقد دوسم داری
نگو بی نهایت
بگو اندازه ای که هستی
اگه پرسید تاکی دوسم داری
نگو تاابد
بگو تاوقتی هستی
اگه پرسید چقدبهم اعتمادداری
نگو اندازه چشام
بگو به اندازه ای که بهم اطمینان میدی
تابدونه تاوقتی باارزشه که به ارزشات احترام بذاره ......
احسنت

به هرکسی باید به اندازه خودش احترام گذاشت و عشق ورزید
از قدیم گفتن نیکی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند

خدا وکیلی یکی از بهترین متن هایی بود که تا حالا خوندم
ممنون از شما قاصدک خانم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan