دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

من بی "تو" دچار رعشه ام، باور کن

نتیجه تصویری برای من بی "تو" دچار رعشه ام، باور کن

بغضم به تمام شهر ارسال شده است
درحنجره ام ترانه ای چال شده است
من بی "تو" دچار رعشه ام، باور کن
مثل گسلی که تازه فعال شده است

.....Arefeh .....
:)
تشکر
زمزمه باران...
باران که بزند؛

یاد تو

از هزاران فرسنگ ها،

در آبادی دل من،

آشیانه می کند
زمزمه باران...
گفتــی :

" مــگر به خواب بینــی رخ مــرا "

دیــوااانه .... از خیـال " تــو "

خوابــم نمــی برد ....
کلماتم را
در جوی سحر می‌شویم
لحظه‌هایم را
در روشنی باران‌ها
تا برای تو شعری بسرایم، روشن
تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام
سخنانم را
در حضور باد
این سالک دشت و هامون
با تو بی‌پرده بگویم
که تو را
دوست می‌دارم تا مرز جنون


دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی
زمزمه باران...
تــو کیستی که مــن اینگونه بی تــو بی تابم

شــب از هجــوم خیـــالت، نمـــی برد خـــوابم

تـــو کیستی که مـــن از هر مــوج تبسم تـــو

بـــه ســـان قـــایق ســرگشته، روی گردابــم

چـــــه آرزوی محالیســت زیـــــستن بـــا تــــو

مـــرا همیـــن بگذارند: یـــک سخـــن بـــا تــو ...

"شاعر: آبجی مشیری"
گفتند: «دوست دارم» چند بخشه ؟
گفت : کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته !
«یه دنیاست»
زمزمه باران...
من زیاد فکر نمی کنم

گهگاهی فکر می کنم

اما هر موقع فکر می کنم، به تو فکر می کنم
بی تو …
تمام هفته های من عصر جمعه بود
بی من …
چگونه می گذرد جمعه های تو؟!
زمزمه باران...
فـــــــــــرهنـــــــــگ لـــــــــغـتهــا

نـیــــــــــــاز بــــــــه ویــــــــــــرایـــــــش دارنــــــــــد

بـــــــــرای مــــــــــعنی دلـتـــــــــــنـگی

احتــــــــیـاج بــه ایــنـــــــــهــمـه کـلــــــــــمه نـــــــــــیـســت,

دلتنـــــــــــگی یــــــــــــعنـــی

تــــــــــــــو . . .
تو روى نیمکتى نشسته اى این سر دنیا
که تمامِ آنچه میخواهى کسى است که آن سرِ دنیا روى نیمکتى نشسته است
که تمامِ آنچه که میخواهد تویى !
نیمکت هاى دنیارا بد چیده اند …
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan