دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

نذر کردم گر بیایی نزد من

نتیجه تصویری برای نذر کردم گر بیایی نزد من

بی تو من یک عمر تنها مانده ام
از تمام هستی ام جا مانده ام
نذر کردم گر بیایی نزد من
بوسه بارانت کنم تا زنده ام

زمزمه باران...
فکر میکنم این متن به این دو بیتی بخوره...
از جان عزیزترم...در شهری ام که با تو برایم غریب نیست..
اما دیشب را باز بی تو، در غربت گذراندم...سهم من از عشق، گوشه سرد و تاریکی از این دنیاست که با یاد تو گرم مانده ست...یاد تو تاریکی ها رو به روشنایی بدل میکنه یا کاری کن باور کنم انتظار خود عشق ست....
****
بعضی از دو بیتهاتون تنهایی و دلتنگی توش زیاده...
حالا این تنهایی و دلتنگی بده یا خوبه؟؟؟
زمزمه باران...
بعضی دلتنگی هاش قشنگه اما بعضیاشون زیاده مخصوصا وقتی تنهایی هم باهاش هست...این نظر من هست ...ممکنه بقیه همچین نظری نداشته باشن...
البته دو بیتی های عاشقانه اکثرشون از سر دلتنگی هست...بعضی اشعار شهریار و یا ..... . این خاصیت عشق هست. البته من هم ممکنه در نظرم اشتباه کرده باشم.....
نمیدونم چی بگم...
معلم
نذرت قبول......ولی
بوی دلتنگی میده هااااااااااا
نه داداش فکر کنم شما سرما خوردی!!!
بوی نذری قیمه استقهقههقهقههقهقهه
معلم
یعنی دلتنگ قیمه هستی؟؟
  شــــــــــــــــــــــاید 
زمزمه باران...
انسان به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت ست....

من که نمیدونم این یعنی چه...
متنش قشنگ بود...براتون آوردم...خخخ

راستی سلاااام آقامعلم محمودی...
آفرین که خودت اعتراف میکنی...قهقهه
وقتی معناشو درک نکردی چطوری تشخیص دادی به این پست مربوط میشه؟!!!قهقهه
هر چند که ربط زیادی نداشت نیشخند
.
.
.
.
.
.
.
.
راستی قاصدک خانم سلااااااامچشمکچشمکچشمک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan