دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

هنر عشق

نتیجه تصویری برای ریزش برگ

برگ با ریزش بی‌وقفه به من می‌گوید :

در زمین خوردن، عشاق تسلسل دارند

هرکه در عشق سر از قله برآرد هنر است

همه تا دامنه‌ی کوه تحمل دارند

محمد حسین
سلام خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه وبلاگ اختصاصی کار میکنم
بیا اونجا منم وبلاگ دارم بهت کمک میکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/
سلام ممنونم از نظرتون
شمام وبلاگ خوبی دارید
زمزمه باران...
برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...!
*******
عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...
**********
صدایٍ گام های تو
ضربانٍ زندگیٍ من است
بامن راه بیا...
تشنه ی زنده بودنم...
دست خودم نیست
به گمانم دست تو است
که می تواند مرا
با یک سلام خشک و خالی
به آینده امیدوار کند !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan