دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

ای خواهر من، نگاه لطفا نفرست

من مسجدی ام،گناه لطفا نفرست
ای خواهر من، نگاه لطفا نفرست
بازی ننما با دل من، موقع چت
هی بوسه به اشتباه، لطفا نفرستنیشخند

بنیامین بیضایی
زیبا
سپاس دوست عزیز
reza majdi
جالب بود
تشکر
لطف دارید
د‌ل‌باخته ..
عجب..
بعله دیگه...نیشخند
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ینی عاشق این شعراتم خخخخخخ
:)
نظرات شما زیباتر از شعرای منه خخخخخنیشخند
زمزمه باران...
احســـــنــــــــــــــت(دست)
خواهش
کف، دست، هوراااااااا خخخخنیشخند
زمزمه باران...
جیغش فراموش کردی
جیییییییییغ(نیشخند)

این دو بیتی سروده کیه؟
دل پر خونی داشته هاااا
لیلی بدجور با دلش بازی کرده(نیشخند)
میگم یه چیزیش کمه هااااا نگو جیغش بوده خخخنیشخند
حالا مگه مهمه از کیه؟!!!
مهم مفهوم شعره خخخنیشخند
رضایی
خب خواهرتونه دیگه محرمه شما چیکارش دارین؟!
نه دیگه شما معلومه به عمق مطلب پی نبردی!!!
این خواهر با اون خواهر فرق میکنهتعجب
به عبارت دیگه خواهر داریم تا خواهرقهقهه
رضایی
اها پس همونطوری که یه سری دخترا داداشی دارن اینم خواهری شماس !!! ( نیشخند )
دخترا الان داداشی زیاد دارن، زیااااااااااااد خخخخ
رضایی
پس خدا خواهری های شما رو براتون نگه داره : دی
حالا خوشبختانه یا بدبختانه من عرضه داشتن خواهری رو ندارم خخخخ
در این یک مورد توانایی دخترا بیشتره خخخ

رضایی
والا شما تو شعرتون خواهری اوردینااااااا
خب این شعره شما چرا جدی میگیری؟!!!
رضایی
اقای بابامحمودی من حرفام شوخیه برای اذیت کردن شما چرا خرفای منو جدی میگیرین ؟

خخخخخخ
من کی جدی گرفتم؟
من شوخی دوس، جدی نه دوس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan