دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

انقدر بوسیدمش تا خسته شد

انقدر بوسیدمش تا خسته شد

خسته از بوسیدن پیوسته شد

خواست لب بر شکایت بشکفد


لب نهادم بر لبش تا بسته شد

بهـ نام
جواب کامنتها رو خیلی خوب میدی عاقااا :)
بعدا باید اومد خوند کامنتا رو
خلاصه خیلی باحالی

عاا میگن درباره پستم نظره بده خوو تا اینجا اومدی تو: شعرم قشنگ بود!!
سلام
ممنون که نظر دادی
چشای قشنگت باحال میبینه عزیزم
مرسی ک هستی خخخ
وبتم خوب بود اومدم ولی جای نظر نداشت
امیدوارم بازم تشریف بیاری
رضایی
سلام
شما هم خسته نباشین :)
سلام
خخخخ اولش فکر کردم من چه کار کردم که میگید خسته نباشید
تازه بعدش متوجه شدم شعر چی بوده خخخ
منم به نوبه ی خودم به شما خسته نباشید میگم
تا باشه از این خسته شدن هااااا والایا خخخ
رضایی
سلام

اقای بابامحمودی همون غیر فعال می موندین بهتر بود پست هاتون این اواخر خاک بر سری تر شده 🤭😅
سلام
تقصیر من نیست جو جامعه اینجوریه
تازه بر فرض که خاک بر سری، اما حقیقته!!!
با این نظرتون من بیشتر راغب شدم که شعر ها رو ادامه بدم خخخ
از همین صداقتتون خوشم میاد خخخ
رضایی
اصلا خیلیم خوبن و پرمحتوا و پر مفهوم 🙄🙄🙄
بسی زیبا بود ولی من به نظر اول هر شخص بیشتر معتقدم تا بعدیاش والایاااا
نانا
جالب بود
ممنون عزیزدلممم
شماره ات رو ندارم بفرست برام حتما
حاجی
این شعرم تو سایت بزارین خودم گفتم
مست شدم من ز لب لعل تو یارا
این کدام لب بود،لب پایین یا بالا
mashill
خیلی زیبا بود لذت بردم مرسی خسته نباشی
سپاس از محبت شما دوست عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan