دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

در حراجی که به چشمان خمارت زده ای

در حراجی که به چشمان خمارت زده ای
سهم من پلک سریعی ست که سهواً زده ای
من به آن پلک زدن دلخوشم و مسرورم
به امیدی که مگر چشمکی عمداً زده ای

Hamid ‌‌‌‌
زیبا و مفهومی
از کیست؟
مرسی داداش
از کی هستش هم الله اعلم
زمزمه باران...
اینکه دوسش داری یه چیزه....
اینکه دوستت داره یه چیز دیگست....
ولی اینکه دوسش داری و دوستت داره همه چیزه...
آاااااافرین
راه افتادیناااااااا خخخ
زمزمه باران...
چقدر دلتنگ حضورت هستم
کاش تصویرت نفس می کشید
زمزمه باران...
آنقدر جای تو خالیست
که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .
زمزمه باران...
چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را
وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم. . .(خنده)
خخخخ
من درآوردی بود؟؟؟!!!
زمزمه باران...
نفس شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی
جمله سنگین بود کمرم گرفت خخخ
زمزمه باران...
حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن

110 کجاست(سوال)(خنده)
عااااالی بود عالی
زمزمه باران...
می خواهمت...
این خلاصه تمام حرف های عاشقانه دنیاست..خلاص..(نیشخند)
عربا تو فوتبال گل نهایی رو که میزنن میگن:الخلاص خخخ
زمزمه باران...
به گزارش قلبم هوای چشمم
به علت ندیدن عزیزم تا لحظاتی دیگر بارانی میشود.(نیشخند)
انصافا بهش میخوره هاااا
به چی؟؟؟
به شعر یا اخبار هواشناسی ساعت ۲۱ از شبکه یک؟ خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan