دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

فـﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ ﺯﺩﻧﺖ ﺍﺯ ﭘﻰِ ﺩﻟﺘﻨﮕﻰ ﮐﻴﺴﺖ؟

فـﺎﻝ ﺣﺎﻓﻆ ﺯﺩﻧﺖ ﺍﺯ ﭘﻰِ ﺩﻟﺘﻨﮕﻰ ﮐﻴﺴﺖ؟
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺗﻮ ﻭ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺗﻮﺍﻡ
ﻫﺮ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻳﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻏﻢ‌ ﻭ دﻟﺘﻨﮕﻰ ﻣﻦ
ﺁﺳﻤـﺎﻥ را بفرستم که بدانى، همه جا یاد توام

زمزمه باران...
قشنگ بود
دلتنگی نه با قلم می نویسن و نه با دکمه های سرد کیبورد
دلتنگی با اشک می نویسن...
واسه من  فن لپ تاپ کار نمیکنه کیبوردم گرمه، گرم که چه عرض کنم داغه خخخخ
اشک مشک هم نداریم والا این سوسول بازیا چیه آخه
رضایی
میدانی، گاهی فکر میکنم دلتنگی ای که با از دست دادن چیزی یا به دست نیاوردن چیزی دیگر در وجود آدم شکل میگیرد به لایه های چرک و چرب غباری میماند که به مرور روی اسباب و اثاثیه ی خانه ای قدیمی نشسته و دیگر نمیشود تمیزشان کرد، حالا گیرم که با یک کوفتی هم بشود جلایشان داد اما این غبار طوری در دل درزهای پیدا و پنهان و طرح های کنده کاری شده شان نفوذ کرده که دیگر جزیی از همان ها شده، هرکاری هم بکنی بی فایده است، خودت هم میدانی که هیچوقت از برق روز اولشان خبری نمیشود، این دلتنگی که گفتم درست عین همین غباری است که همیشه هست اگر به چشم نیاید.

مثل کسی که از یادم میرود
سیاوش_گلشیری
برای اولین بار از سه کلمه تجاوز کرد
.
.
.
ترجمه پلیزززززززززززززز
رضایی
خب خواستم بگم منم بلدم متن بذارم ( زبان )
ترجمه هم نداره ( زبووووون )
آهااااااااااا
آفرین به شما
جایزه ات پاستیل باشه خوبه؟
رضایی
نه پاستیل بمونه با همون شیرینی هایی که نخریدین. ( یوهاهاها )
شیرینی رو که دادم تموم شد
.
.
.
راستی چه خبر از بهشت گمشده تون ( آبیک ) خخخخ
رضایی
شیرینی ؟ خخخخخخخخخ خب خوبه تو فکر و خیال خودتون حتما شیرینی دادین ؟ خخخخخخخخ
.
.
.
من از همون اولش هم آبیکو دوس داشتم خخخخخ ( البته الکی )
بعله دیگه
این طبیعیه کسی که میگیره یادش نمونهتعجب
.
.
.
من چقدر گفتم یه کار کنم بیاین تو خود آبیک ولی خودتون نخواستین دیگه
زور که نمیتونم کنم، به من چه شاید بخواین برین بویین والا نیشخند
رضایی
حالا کی مشخص میشه میخوایم بریم آبیک : ( نیشخند )
دیگه به آبیکم فکر نکن تموم شد
رضایی
شما کی گفتین من بیام آبیک ؟ کی شیرینی گرفته ؟ خخخخخخخخخ
.
.
اقای بابامحمودی حالتون خوبه ؟ خخخخخخخخ
.
.
من دارم باروبندیمو برای آوج میبندم حالا آبیکو بوئین که در مقابل آوج هیچن.
من حالم کاملا خوبه، شما حواس پرتی گرفتی امروزتعجب
دو سه بار گفتم ولی شما رویای البرز رو داشتی ( البته امیدوارم به رویاهاتون برسین خخخ) نیشخند
ولی اصولا سنگ بزرگ علامت نزدنه تعجب
آره آوجم خوبه ولی بنظرم بیشتر به گزینه سوم فکر کن تا آوج خخخخخخ
البته روستاهای آبیکم هست هااااااااااااااا
قشلاق، زیاران، و از همه مهمتر زرگر خخخخخخخخ
رضایی
من خودم از اولش هم میدونستم جای دوری میفتم
اوووووووووووووووووو چه نا امید
اینجوری اصلا خوب نیست هاااااااااااااااا
فکر کنم آخرش شما میفتی همون البرز منم میرم بویین زهرا خخخخنیشخند
رضایی
من هیچ روستا و هیچ مکانی رو نمیشناسم الا شهر خودمون برام چندان فرق نداره کجا بیفتم
این که چیز بدی نیست خیلی ها اینجوری هستنتعجب
حالا میرید اونجا کم کم آشنا میشید
اینجوری لذتشم دو چندان میشهنیشخند
رفیق خاموش
سلام: چه دلنشین

خوشمان آمد
سلام
ممنونم ازتون
ما هم از کامنت تان خوشمان آمد
زمزمه باران...
سلام داداش کوچیکه.خوبی؟؟
سلااااااااااااااااااااام
مرسی خوبم
شما خوبی؟
این چه آهنگیه گذاشتی آخه؟!!!تعجب
زمزمه باران...
دلــــم تــنــــگ مــــی شـــود

گـــــاهی بــــرای خـــودم

دائـــــــم بــــــرای ” تــ ــ ـ ـــو ”

به به
یه سلامی عرض کنم به سربازهای گمنام
همه ش تقصیر دو بیتی ها بود
من بی گناهم(نیشخند)
خخخخخخخخخ
نخیرممممم همه اش زیر سر خودته نیشخند
من میگم، گفته باشم
زمزمه باران...
میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

این بی برو برگرد بهشه میاد
تا مرز آوج البته(عینک)
نه
آوج الان گزینه اول نیست
فعلا بویین زهرا رو بورسه خخخخخ
زمزمه باران...
ساز گلهای دلم دلتنگ توست حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟

عجب سازی می نوازه هاااا(نیشخند)
نه چیزی حس نشد
زمزمه باران...
ڪنارم که هَستی زمان هم دستپاچه می شود
عقربه ها دو تا یکی میپرند
اما همین که می روی!
تاوان دستپاچگی های ساعـت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند
لحظه های بی تو.


اوه اوه
ساعت هم کم آورده(عینک)
خخخخخخ
به این یکی گیر نداده بودی که دادی نیشخند
فکر نکنم چیزی مونده باشه دیگه تعجب
мαяzıεн
هیچی باو
شغل اینده مثلا خخخ
سلام
الان چی میگی دقیقا؟!!! خخخخ
من که نفهمیدم ترجمه پلیزززززز
رضا
<a href="http://model24.ir/falehafez/">فال حافظ</a> ﺯﺩﻧﺖ ﺍﺯ ﭘﻰِ ﺩﻟﺘﻨﮕﻰ ﮐﻴﺴﺖ؟ عالی بود مرسی لذت بردم
خواهش
مرسی از کامنتت
میترا
شعرت راجب به فال حافظ خیلی قشنگ بود ایول
ممنون لطف دارید
سمیه
قشنگتر از اینم مگه داریم
ممنون از نگاه زیبات سمیه جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan