دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

قرآن.... چمدان.... بدرقه.... بیتاب شدم

نتیجه تصویری برای رفتی و خودم پشت سرت آب شدم ...

قرآن.... چمدان.... بدرقه.... بیتاب شدم
بیمار و پراکنده و بیخواب شدم
یک کاسه ی آب و برگِ تر چیزی نیست
رفتی و خودم پشت سرت آب شدم ...

زمزمه باران...
جای خالیت را انقدر با چشمانم آب می دهم
که باز کنارم سبز شوی..
*******
کاش بودی و میفهمیدی

وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد.

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟؟

دلتنگی معنی ندارد…..درد دارد……..درد …..!!!...
دیدی که سخت نیست تنها

بدون من!

دیدی که صبح میشود شب ها

بدون من!

این نبض زندگی بی وقفه میزند!

فرقی نمیکند...

با من...

بدون من!

دیروز گرچه سخت...

امروز هم گذشت...

طوری نمیشود...

فردا بدون من..!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan