دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

خوشحالم...

Image result for ‫جلو کشیدن ساعتها‬‎

خوشحالم که ساعت ها را جلو کشیده اند
حالا
یک ساعت کمتر از همیشه نیستی...

majedeh kandezi
لایییییییییییییییییییییییک
مرررررررررررررررررررررسی
ویار تکلم
فکر کنم از کامران رسول زاده باشه البته با کمی تغییر!
سلام
ممنون از شما
بله از ایشون هستش ولی تغییرش رو نمیدونم
Hamid ‌‌‌‌
:((
سلااااااام
تشکر فراوااااااااااااااان
دانشجو معلم
چه نوشته ی باحالی بود.
مرررررسی
حالا کجاشو دیدی باحال ترم میشهنیشخندنیشخندنیشخند
زمزمه باران...
سلام...
ساعت کشیدن جلو...چه ربطی به نبودش داره....(آیکون نیشخند)(آیکون تعجب)
ساعت قلب با ساعت دیگه ای تنظیم می کننااااا...(آیکون نیشخند)

قشنگ بود....
ترشی نخورین...بالاخره تهش اگه حافظ،سعدی نشدین...الهی به مراد دلتون می رسین...(آیکون شیطونک)
گلهایی که در انزوای جنگل میرویند عطر خود را منتشر میکنند
چه کسی در آنجا باشد که از آنها قدردانی کند و چه نباشد
و چه کسی از کنارشان بگذرد چه نگذرد ...
معطر بودن، طبیعت گل است ...
مانند انسانهایی که وجودشان سرشار از عشق است و بی هیچ توقعی لبخند میزنند و مهربانند ...
تقدیم به آنهایی که بی توقع مهربانند ..

زمزمه باران...
اجازه؟؟؟
عجب جوابی به کامنتم دادینااااا..(آیکون تفکر)
میگمااااا نترسین..فعلا پرچم به دست نمیشین...(نیشخند)
تاکتیک جدیده....(خونسرد)
بهتون بگم سال جدید حتمی این پرچم سفید می برین بالا هاااا...
آخییییی...چه ترسی افتاداااا...به قول خودتون در اوج تسلیم بشین بهتره...
نخیر اجازه نیست خنده
با اون جواب یه 24 ساعتی احساس شور و نشاط میکردم
کلا علاقه خاصی به واژه  * مراد * داری نه؟!!! نیشخند
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام. ممنون من خوبم شما خوبی؟
اینم به من چه حح
عکسا کجاش خاک بر سری بودن؟ شما خودت منحرفی خخ
لطف داری چشمات قشنگ میبینه ... بله همه کار خودم هستن
برای فروش نیستن که هر وقت دوست داشته باشم یه طرح میکشم
سلااااااااام بر ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
حالتون خوبه ؟ خوشین؟ خوش میگذره؟ (این بار جدیه)!!! تعجب
انصافا خوب میکشی (آاااااورین) نیشخند
منم قبلنا (اون قدیم قدیما البته تو یادت نمیاد!!!) یه دستی در این کارها داشتم قهقههقهقههقهقهه
اگه پیداشون کردم میفرستم ببینی
بازم اگه از این طرح های خاکبرسری داشتی میتونی بفرستی واسم تا ایراداتت رو رفع کنم خنده
خوشحال میشم به یه !!! تازه کار !!! کمک کنم نیشخندنیشخندنیشخند
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
تو مگه دکتری؟
بعضی وقتا جدی میشم ولی شما جدی نگیر
بفرست میخوام نمره بدم هه

راستی کامنت شعر تایید نمیشه اونم شعرای خاک تو سری ححح
امروز میگردم پیداش میکنم
کدوم شعر ؟
شعرایی که فرستاده بودم؟
وبلاگت داغونه بابا ... با اون قالبت سبزسبزسبز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan