دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

چشم و ابروی تو هندی پیکرت رومی تراش

نتیجه تصویری برای چشم و ابروی تو هندی پیکرت رومی تراش

ای لبت انگور یاقوتی و چشمانت عسل

جنس گیسویت قصیده رنگ ابرویت غزل

چشم و ابروی تو هندی پیکرت رومی تراش

قد و بالای تو کار صنعت بین الملل !!!

مانده ام با این همه خوبی چرا جا مانده ای

از صفوف حوریان جنت از روز ازل؟!!!

شرح فال حافظ و شاخه نبات خواجه ای

یا کلام دلنشین حضرت شیخ اجل ؟!!!

من همان ساده جوان شاعر بی مایه ام

عاشق شعر و حدیث و آیه و ضرب المثل

بهر وصلت فالی از حافظ گرفتم ناگهان

آمد از گلدسته ها ... حی علی خیرالعمل

قلب بی آلایشم از عشق رویت ریش ریش

چون بیابانی که نقاشی شده با صد گسل

برگ برگ دفترم را چون به بویت آشناست

جای آغوش تو هر شب میفشارم در بغل !!!

Nasim dew
از همینجا بنده واستون کف میزنم
دمتون گرم شعره چسپید
:))
شما لطف دارید
رفیق خاموش
به به بسیار زیبا آفرین
زنده باشید
.....Arefeh .....
عااااااااااالی :)
خوااااااااااااااهش
Hamid ‌‌‌‌
خدایی تا جایی که یادم میاد هیچ شعری به این قشنگی و راحتی نخونده بودم
خوشم اومد ایولا
لطف داری برادررررررررر
زمزمه باران...
برو بچ دانشگاه فرهنگیان...
جهت اطلاع شمااااا...
جدی جدی آقا معلم محمودی از دست رفت....خخ
نخیر اشتباه میکنید!!!
من تازه بدست اومدمممممم
زمزمه باران...
شما کادوووووووو اولی بدهکارین...خخ
کادووووووووووو م چی شد....
دنبالشم پیداش کنم میارم
زمزمه باران...
میگمااااا این شکلک ها رو از کجا میآرین؟؟؟
بلاگ که خودش شکلک نداره...
اگه داشت میشد کامنت ها رو یه کم شوخی وار فرستاداااااااا....
از میهن بلاگ کپی میکنم واستون میزارم title=
ببینید چقدر بهتون اهمیت میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan