دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

لب های تو لب نیست! عذابیست الهی

نتیجه تصویری برای لبهای تو لب نیست! عذابیست الهی

لب های تو لب نیست! عذابیست الهی

بایدکه عذابی بچشم گاه به گاهی

در لحظه دیدار تو ، گفتم که بعید است

چشمان تو من را نکشاند به تباهی

لب های تو نایاب تر از آب حیات است

تو سوزن پنهان شده در خرمن کاهی

این کار خدا بوده که یکباره بیفتد

در تنگ بلور شب من مثل تو ماهی

ای شاخه نبات غزل حافظ شیراز !

معشوقه ی مایی چه بخواهی چه نخواهی

زمزمه باران...
همون ناگفته های من... سابق...
سلاااااااااام آقا معلم محمودی...
من کم آوردمااااااااااااااااا....
یه امونی بدین....
یه کم بذارین مطالباتون بخونیم بعد جدید بذارین....
انصافا بعضی دو بیتی ها قشنگه...
کپی برداری اشکال نداره؟؟؟؟؟
شما باید زود زود سربزنی!!!
بعدشم مگه خوندن 7 - 8 تا دوبیتی چقدر وقت میبره؟؟؟؟ حداکثر در روز شاید بشه 20 بیت که تو 10 دقیقه قابل خوندنه
برای شما نخیر کپی ایرادی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan