دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

ماهیِ قرمزِ لب های تو شیطان شده است

دلِ من مثل‌ اناری ست که در دستِ شماست
خون آن می خوری و تحتِ فشار است دلم
ماهیِ قرمزِ لب های تو شیطان شده است
گربه ای عـاشق و دنبالِ شکار است دلم

زمزمه باران...
بعله
پای گربه و تنگ هم اومد وسط(نیشخند)
از عربستان که بهتره والا خخخخ
زمزمه باران...
عجب خیاط ماهری است دنیا
که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت
تازه یه کمی هم گشاد دوخته نیشخند
پنجره ی خیس
ماهی سرخ کوچکی را می شناسم
که هرشب
گیسوی آویخته ی ماه را بر برکه بافته
و حباب دلتنگی هایش را
مروارید مروارید بر آن سنجاق می کند...

( شفیقه طهماسبی )


سپاس از ارسالی خوبتون
سلام
ممنون از متن زیباتون
لطف کردید
زمزمه باران...
کاش دفتر خاطراتم
چراغ جادو بود
تا هر وقت از سرِ دلتنگی
به رویش دست میکشیدم
تو از درونش
با آرزوی من بیرون می آمدی

غول چراغ جادو(نیشخند)
مثل اینکه علاقه خاصی به غول چراغ جادو داری!!!
اون غوله هاااااا عشق و عاشقی سرش نمیشه خخخخخ
حالا دیگه خود دانی
زمزمه باران...
باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده”
و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه

فاصله سنج هم خوبه(تعجب)
قبلنا مگه چند دقیقه نبود؟!!!!
جدیدا شده چند ساعت؟!!!!
زمزمه باران...
دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست
دست واژه‌ها را می‌گیرم
و به دیدنت می‌آیـــم
دلتنگیت در هیچ پیامی‌ نمیگنجد(خنده)

زنگ بزنم به ناسا(نیشخند)
مگه قراره با پرتابگر کاوش ۳ بیای که زنگ بزنی به ناسا !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan