دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

دلبرم بـرده دلم با من چه بـــازی میکند

دلبرم برده دلم با من چه بـازی میکند
تازگی گشته معلم، جمله ســازی میکند
هر چه گویم "عاشقت هستم" مرا آخر چه سود؟
فعل من حال است ولی او قلبِ ماضی میکند

زمزمه باران...
معلم هم معلم های قدیم(تعجب)
آره والا نیشخند
زمزمه باران...
یعنی این دو بیتی ها رو از کجا میآری؟؟
مهم نیست از کجا میاد مهم اینه که حلاله خخخخخ
محمد مهدی سلیمی
بسیار جالب بود.
اگر خواستید به وبلاگ sinjim7.blog.ir
ممنونم
چشم حتما
دانشجو معلم
کوه ها با هم اند و تنهایند
همچو ما
باهمانِ تنهایان
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن، عادت کم حوصله هاست

همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست!


فاضل نظری
زمزمه باران...
از ماضی ها و مضارع ها خسته ام دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است

معلم ادبیات این جا بود
یه صرف فعلی نشون میداد
حالا(نیشخند)
بازم گلی به جمال اون معلم ادبیات
زمزمه باران...
از ساعت متنفرم، از این اختراع عجیب بشر که جای خالی حضور تو را به رخ دلتنگی هایم میکشد

ساعت چی کار کرده(تعجب)
واااااااای
قرتی بازی شده هاااا(نیشخند)
هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه
دوستــ♥ ــت داره...
مراقــــــبته...
و نگرانــــــــــــت میشــه...!
چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی...
مــــــــاه رو از دســــت دادی
وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی...!
زمزمه باران...
سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم
کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم

این دیگه حرفی باقی نمیذاره هااااا(تعجب)
دیگه همه رو بیخیال شدی رفتی سراغ عربستان؟!!! تعجب
اونا شوخی ندارن هاااااااااااااااااااااااا
داعش رو میفرستن برات قهقهه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan