دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

باور بنما که بی تو من میمیرم

یک میل شدیدی به عسل دارم من
پنهان نبود از تو، عمل دارم من
باور بنما که بی تو من میمیرم
کمبود بغل، بغل، بغل دارم من

* ی دختره*
+++
تشکر
زمزمه باران...
عاغا سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندن
میکوبنش به دیفار(نیشخند)
عهههههههه نمیدونستم من
دفعه دیگه امتحان میکنم شاید جواب داد
زمزمه باران...
هوا هر چقدر هم زمستان باشد؛ مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است.

این بهش یه کم تا قسمتی میخوره(تفکر)
آاااااااااااورین
زمزمه باران...
پزشکان سال هاست که اشتباه می کنن
نزدیک ترین عضو انسان به قلبش، کمر اوست
هربار که قلب کمی می رنجه کمر از ده جا می شکنه(تعجب در حد برج ایفل)
حالا دقیقا 10 جا؟تعجب
مثلا نمیشه 9 جا؟تعجب
یا 11 جا؟تعجب
چطوری اینقدر دقیق حساب کردن؟!!!نیشخند
زمزمه باران...
آغشته به “تو” میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم
وبلاگت رو عاشقانه کنی موفق تری هاااااااا نیشخند
زمزمه باران...
تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود
باریکــــــــــــــــــــــــــ
رضایی
سلام
قالب جدید مبارک:-)
سلام ممنون
کلا نیستین، جواب کامنت هم نمیدین؟ خخخ
رضایی
منکه هستم
ایناها
^......^
عهههههه چقدر خوب و جالب خخخخخ
زمزمه باران...
قالب نو مبارک.
نه خب
اونوقت باید در این جا رو تخته کنی (نیشخند)
بیخیال عشق و عاشقی(شکلک سبز)
این دو بیتی های ناب نمیذاره
وگرنه من و گذر از خط قرمز
هر گزززززززز(عینک)

پیش پیش عیدتون مبارک.

راستی سلام.
سلام
مرسی
اونور شاید تخته بشه، اینور فعلا فعلا ها نه
آفرین خوشم میاد خودت میدونی نمیتونی رقابت کنی خخخ
مثل اینکه گز زیاد دوس داری!!! خخخ
پیشاپیش عید شمام مبارک
عیدی منم یادت نره دیگه
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
این بیماری کمبود بغل شایع شده
آقا منم کمبود بغل دارم خخخ
عههههههه خخخخ
آقا من تکذیب میکنم من بیمار نیستم
بغل داریم تا بغل حالا اینجا جاش نیس شرح بدم خخخ
زمزمه باران...
به به
قالب
اون سر در خونه رو بپا
گشت ارشاد رد نشه یه وقتی(شیطونک)
خخخخخ
نه یکی دیگه بود
خودم از اون خوشم اومد ولی یه خرده ضایع بود خخخ
دیگه واقعا گشت ارشاد میومد
عید رو باید پشت میله ها میگذروندم خخخ
زمزمه باران...
اعتماد به سقفی دارن بعضیااااا(نیشخند)
حیف
اصن نمیدونم تو فرهنگ لغت "عقش" با چی می نویسن وگرنه
وگرنه
وگرنه
اصن هیچی (نیشخند)

حالا عیدی چی میخواین؟
مسافر آوج نیستماااا; براتون بادوم و ...بیارم
یکی دیگه ست خب (نیشخند)

گشت ارشاد رد شد
علامت انحصاری میتی کمان(ببخشید رمز خلاصی;قاصدک بگو) نشون بده
خلااااااص
بچه ها بالان خب.(نیشخند)

قبلنا سه تا سه تا نو نوار میشد
الان یکی یکی
ته کشیده به سلامتی عایا(نیشخند)(شیطونک)
سقف ما آسمونه واسه همین بلند بنظر میاد خخخخ

نه دیگه شکست نفسی میکنی

عیدی هم پول باشه بهتره، من کلا چیزای نقدی زیاد دوس دارمنیشخند

حالا شما میتی کمانی یا داداش کایکو؟!!!تعجب

نه اتفاقا اصلا ته نکشیده، میخوام دوستان معده شون تعجب نکنه خخخ
زمزمه باران...
سلام
من اون دختر بود که کمربند داداش کایکو بهش میداد هستم (نیشخند)
عیدی قابلتون نداره.
بدم شماره حساب (نیشخند)
زودتر عیدی بدین ماه زودتر رویت میشه(خونسرد)

الهی آسمون دلتون پر از ستاره های امید باشه (گل)
سلام
اون کمربند نبود یه دستمال بود که داداش کایکو میبست به دستش خخخ
شما باید عیدی بدی مثلا بزرگی گفتن کوچیکی گفتن این بود آرمان های ما ؟!!! نیشخند
ماه رو که الان دارین باهاش صحبت میکنین خخخختعجب
.
.
.
.
سپاس از محبتتون
زمزمه باران...
عه عه
کمربند داداش کایکو گم شد
دستمال قالبش کردن خب(خونسرد)
خخخخخ
ناشناس
دوست عزیز مطالب زیبایی دارید
میشه بپرسم این عکس رو از کجا آوردید؟ و متعلق به کی هست؟
ممنون
سلام
ممنونم لطف دارید
دقیقا یادم نمیاد
ولی اکثرا از تو سایت ها و وبلاگ ها پیدا میکنم
شاعرش هم نوشته آقای احسان جمشیدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan