دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

با نگاهی ساده قلبم را گرفتی، خوب من!

شهر را آدم به آدم در پی ات جویا شدم
تا که یک شب دیدمت، دل باختم، رسوا شدم
با نگاهی ساده قلبم را گرفتی، خوب من!
فکر می‌کردم که من عاشق نِمی... امّا شدم!

دانشجو معلم
چرااااااااااااااا هیشکی برای این پست کامنت نذاشته !!!! خخخخخخ
سلاااااام
خوب هستین؟؟؟
مهم نیست، شما جبران میکنید دیگهنیشخند
زمزمه باران...
سلام...

شاید این چن تا کامنت به این پست بخوره..


آنقـــدر زیبــا دلم را بــر دلــش وابســته کرد...
یارم انــگاری تخصــص داشــت در "پیــوند قلب" . . .
سلام
به به زمزمه خانوووووووم
این شعره عالی بود، بیست
زمزمه باران...
چـشمـان تـو را قـاب مـیـکـنم..
در مــیـــان قـــــلب کــوچـکم..
تــــا روشنـــی بــگیرد قــلبــم..
از تلالو‌ مـهربان چشمان تـو...
بابا راضی نیستیم وقت بذارید شعر پیدا کنید هاااااااااااااااانیشخند
دیگه فکر کنم قرابت معنایی تون خوب شده باشهتعجب
مررررررررررررسی بابت شعراتون
زمزمه باران...
سـوزش چـشـم مـن از لــذت "زیـبـایی تـوسـت"
خـیـره بـر تـو شـده ام،
پـلک زدن یـادم رفـت . . .
انصافا اینارو از کجا پیدا میکنی؟؟؟
خیلی قشنگن
زمزمه باران...
بـعضی چـیزها را نـمی شــود گـفت،مــثل چـقدر "دوسـتــت دارم هــا" را . . .
یه وقت هایی هست که جز سکوت هیچ کاری نمیتونی بکنی!!!
زمزمه باران...
انصافا دو بیتی هایی که میذارین قشنگ ان...
تو همین محله وبستان...چن تا کوچه بالاتر...دست راست..بغل باغ خاطره ها...کنار برکه آب...(نیشخند)

حالا به دور از شوخی...خودشون یه جورایی میگن با دو بیتی ها جور میشن...
خودشون کی هستن؟؟؟
معرفی نمی کنید؟!!!نیشخند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan