دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

از غصه ی تو دلم شده کاسه ی خون

گفتم شده ای تو لیلی و من مجنون
از غصه ی تو دلم شده کاسه ی خون
بعد از سخنان من دهانش وا شد
خمیازه کشید و گفت: «خیلی ممنون»ناراحت

دایناسور
وااااااااااااااااااااااااااای
خیلی قشنگ بود
ممنون
نظر لطفتونه
رفیق خاموش
:))
مررررررررسی
زمزمه باران...
این شعرها را باید گذاشت در کوزه و آب شان را خورد
وقتی هنوز عرضه ندارند تو را عاشق کنند

الفراااااااااااااااااااار
میرزا با چوب دستی ش الانه بیااااااااد(زبوووووووووون)
یعنی شانس آوردی فرار کردی شانس هاااااااااا خخخخخ قهقهه
زمزمه باران...
ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

اینو واسه لیلی بگن
میگه: میجی(نیشخند)
خخخخخخخ آره والا
هر چی بگی آخرش یا میجی هست، یا میسینیشخند
زمزمه باران...
راه که میروی ، عقب می مانم
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد
تو فقط برای منی

لیلی جان بفرما
الان میگه:
نه خب چه کاریه
لیلی ساکت باشه بهتره (نیشخند)
لیلی کی هست حالا؟!!! تعجب
زمزمه باران...
دور از تو آنچه سمت چپ سینه ی من است “دل” نیست
موزه ی درد معاصر است

میراث فرهنگی هم اومده تو میدون(تعجب)
همین یه دونه رو کم داشتیم
معلم
خیلی ممنون.....
سلام بر آقا معلم گرامی
پارسال دوست امسال آشنا ؟!!!
سپاس از حضورتون
زمزمه باران...
خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود

لیلی الانه بگه: خیلی ممنون(نیشخند)
میگمااا لیلی چیز دیگه ای یاد نگرفته(شیطون)
نه دیگه تا همین حد که یاد گرفت احساس کرد دیگه بسه بقیه اش وقت تلف کردنه خخخخ نیشخند
زمزمه باران...
از آزمایشگاه عشق میآیم
گروه خونی ام “تو” ی مثبت است

سازمان نظام پزشکی از اینجا رد نشه یه وقت(نیشخند)
" تو " ی منفی چی میشه پس؟!!! تعجب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan