دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

از روزِ عزا گرفته تا عید سعیـد
از حوزه ی قم بگیر تا کاخِ سفیـد
هر گوشه و هر زمان تو را می بوسم💋
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

رضایی
: دی
دی خوب نیس فقط بهمن خخخنیشخند
زمزمه باران...
اوه اوه
عجب (نیشخند)
عاغا اینجا ایران است اونم قزوین شون هااااا

این چی میگه (مث جناب خان بخونش)

آخرش من باید بیام سند بذارم از پشت میله ها درتون بیارم
دیگه قضیه سیاسی شد
کاخ سفید
به به
چشم برادران وزارت روشن (نیشخند)
آخ
حالا سند مند چیزی داری تو دستو بالت یا اونم الکی میگی؟نیشخند
زمزمه باران...
اوه اوه
عجب (نیشخند)
عاغا اینجا ایران است اونم قزوین شون هااااا

این چی میگه (مث جناب خان بخونش)

آخرش من باید بیام سند بذارم از پشت میله ها درتون بیارم
دیگه قضیه سیاسی شد
کاخ سفید
به به
چشم برادران وزارت روشن (نیشخند)
آخ
چه خبره کامنت ها رو دوتایی میفرستی؟تعجب
من تکراری جواب نمیدمااااااا خخخخنیشخند
زمزمه باران...
بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود
از این سوسول بازی ها دیده بودین عایا(سبز)
نه، اه اه خخخخخ نیشخندنیشخندنیشخند
زمزمه باران...
بوسه هایت را کش بده..
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم

این از زیر چشم گمرگ رد شده هاااا(نیشخند)
اوه اوه
یه چند روزی آفتابی نشوتعجب
بگیرنت حالا حالا ها باید آب خنک بخورینیشخند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan