دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو

نتیجه تصویری برای نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو
چشم های خسته ی پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ، قلب بیقرارم مال تو !

..دورهمی ..
زیباست
مرسی
دانشجو معلم
خخخخ اقایون اولش از این شعرا اونقدری خوب بلدن وقتی دیگه آب از سرشون گذشت.... :دی
بنظر من آدم باید منطقی باشه
کل آدم های دنیا از دو جنس خارج نیستند
یا زن یا مرد
تو هر دو گروه هم آدم خوب هست هم آدم بد و این قانون طبیعنه
پس نمیتونیم بدون هیچ شناختی از همه خوب بگیم یا از همه بد بگیم
زمزمه باران...
امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود فردا هم همین طوره...
مرسی چه متن قشنگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan