دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

ﻣﻦ، ﺷﺎﻋﺮ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺭﺑﺎﻋﯽ ﺑﻮﺩﻡ...

نتیجه تصویری برای من یکطرفه برای تو میمیرم

ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﮔﺮ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻭﯾﻢ ﮐﺮﺩ
ﺗﺎ ﺭﻭﺯ ﺍﺑﺪ ﺍﺳﯿﺮ آﻫﻮﯾﻢ ﮐﺮﺩ...
ﻣﻦ، ﺷﺎﻋﺮ ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﺭﺑﺎﻋﯽ ﺑﻮﺩﻡ...
ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺗﻮ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﻏﺰﻝ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﺮﺩ...!!

ناگفته های من...
آقا معلم محمودی....سلاااااااااام...
برم به برو بچ های دانشگاه فرهنگیان بگم....
عجب خبری بشه.....
مث توپ میترکونه دانشگاه شما رو....
واااااااااااااااای.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آقا معلم محمودی از دست داره میره هاااااااااا....
یه فکری باید به حالتون بکنن.....خخخ
شما مگه دانشگاه فرهنگیان درس میخونید؟؟؟؟

بی بی سی هم اینقدر زود اطلاع رسانی نمیکنه هااااااا !!!!
ناگفته های من...
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود.....

از عذاب جاده خسته نرسیده و رسیده 

آهی از سر رسیدن نکشیده و کشیده 

غم سرگردونیام‌و با تو صادقانه گفتم

اسمی که اسم شبم بود با تو عاشقانه گفتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan