دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

هر لحظه بهانه ی تو را می گیرم

نتیجه تصویری برای من یکطرفه برای تو میمیرم

هر لحظه بهانه ی تو را می گیرم
هر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تو اگر بخاطرم تب نکنی
من یکطرفه برای تو میمیرم ..!

مهدی
رسلام عزیزم خوبی بنظرم وبلاگت رو انتقال بده بین بلاگ اینجا هر چی پیشرفت کنی میره و جیب بیان
امکانات بین بلاگ خیلی زیاده بیان به گردشم نمیرسه من خودم اول اینجا بودم نصف عمرم هدر رفت ضرر کردم حالا دارم رو یه سایت اختصاصی کار میکنم تا خودت نیایی نمیفهمی این ادرسمه خاستی بیا منم کمکت میکنم
salan.binblog.ir
سلام
ممنون لطف کردید
تازه اومدم بیان فعلا راضی ام ازش تا ببینیم آینده چی میشه
ناگفته های من...
سلام آقا معلم محمودی...
این وبلاگ خود شماست؟؟؟؟؟
شاعرین؟؟؟؟؟؟؟
مث بابا طاهر عریان زدین تو کار دوبیتی.....
سلام
ههههههههههههه
آره فقط یه فرقی داریم
اون بابا طاهر عریان بود من بابا طاهر پوشیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan