دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

نتیجه تصویری برای اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد
اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
یک موی تو را به عالمی نفروشم
تو جان منی، کسی ز جان سیر نشد

دانشجو معلم
عالی .
مرسی که سر زدین
ولی یه کلمه یادتون رفت تعجب
کلمه بسیار مهم و کاربردی " بسی " نیشخندنیشخندنیشخند
زمزمه باران...
تورا دوست دارم بدون آن که علتش را بدانم...

محبتی که دلیل داشته باشد یا احترام است یا ریا...
زمزمه باران...
کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

چون دوستت می دارم

حتی آفتاب هم که بر پوستت بگذرد

من می سوزم !
پاییز از حوالی حوصله‌ ات که بگذرد

من زرد می شوم !
و تا کفش های رفتنت ‌جفت می شوند

غریب می‌مانم !
اینگونه دوستت می دارم

نه مانند مردمانی که دوست داشتن را

به عادتی که ارث برده‌اند

با طعم غریزه نشخوار می کنند !!
من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت می دارم
زمزمه باران...
هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .
زمزمه باران...
راست یا دروغ مهم نیست! تو فقط با من حرف بزن!
چشمانت زیرنویس می کنند!
حتی بهشت هم

بی تو جهنمی است برای دل عاشقم

اما جهنم در کنار تو برایم از بهشت نیز خوشتر است

تو که باشی همه ی رنگها زیباست

خزان بهار میشود و دوزخ، بهشت برین

و آسمان دلم آبی آفتابی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan